BURMISTRZ MIASTA WAŁCZ
OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W WYDZIALE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI
URZĘDU MIASTA WAŁCZ
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W WYDZIALE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI
URZĘDU MIASTA WAŁCZ
- Nazwa jednostki zatrudniającej :
URZĄD MIASTA WAŁCZ
PLAC WOLNOŚCI 1
78-600 WAŁCZ
- Określenie stanowiska :
INSPEKTOR/PODINSPEKTOR DS. GOSPODARKI GRUNTAMI
- Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
- Wymaganie niezbędne :
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie średnie lub wyższe zawodowe,
- staż pracy:
- wykształcenie wyższe – 3 lata,
Podinspektor - wykształcenie średnie – 3 lata,
- wykształcenie wyższe – staż nie jest wymagany.
- Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe o kierunku: gospodarka nieruchomościami, planowanie przestrzenne, architektura, urbanistyka, geodezja, budownictwo, prawo, administracja,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- uprawnienia geodezyjne,
- niezbędna wiedza specjalistyczna, tj. znajomość regulacji prawnych w zakresie niezbędnym do realizacji zadań na tym stanowisku, w szczególności ustaw:
- o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
- o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości,
- o opłacie skarbowej,
- Prawo zamówień publicznych,
- Kodeks cywilny,
- Kodeks postępowania administracyjnego,
- o samorządzie gminnym,
- o pracownikach samorządowych,
- o ochronie danych osobowych,
- o finansach publicznych.
- umiejętności praktyczne:
- umiejętność odczytywania opracowań kartograficznych;
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
6) umiejętności psychospołeczne:
umiejętność analizy i syntezy informacji, poszukiwania i selekcji informacji, wykazywania inicjatywy, dobrej organizacji pracy.
- Zakres głównych zadań na stanowisku pracy obejmuje m.in.:
- Prowadzenie wszelkich spraw związanych z gospodarką nieruchomościami w gminie, między innymi związanych z/ze:
- zbywaniem nieruchomości gminnych (uchwały, zarządzenia, wycena nieruchomości, wykazy nieruchomości, protokoły z rokowań, przeprowadzanie przetargów).
- nabywaniem, przejmowaniem nieruchomości do gminnego zasobu nieruchomości.
- zamianą nieruchomości gminnych.
- obciążaniem nieruchomości gminnych ograniczonymi prawami rzeczowymi.
- trwałym zarządem nieruchomości.
- Prowadzenie spraw związanych z likwidacją bezumownego użytkowania gruntów gminnych.
- Przygotowanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie m.in. z zakresu wykonywania operatów szacunkowych, obsługi geodezyjnej, dokumentacji technicznej i innych wynikających z zakresu pracy Wydziału.
- Kontrolowanie nieruchomości gminnych w tym przeglądy gruntów gminnych.
- Regulowanie spraw związanych z zapisami Ksiąg Wieczystych.
- Prowadzenie spraw i wydawanie decyzji w zakresie podziałów i rozgraniczenia
- Prowadzenie spraw i wydawanie decyzji w zakresie ustalania opłaty adiacenckiej z tytułu podziału nieruchomości, budowy infrastruktury technicznej oraz prowadzenie rejestru tych decyzji.
- Liczba etatów: 1.
- Wymiar etatu – pełen. Czas pracy: 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku pomiędzy 7.00 a 16.00.
- Miejsce pracy – Urząd Miasta Wałcz.
- Nie jest wymagana dyspozycyjność po godzinach pracy Urzędu.
- Pierwsza umowa na czas określony.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Wałcz,
w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych we wrześniu 2023 roku wynosił powyżej 6 %.
VII. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny z określeniem stanowiska (Inspektor albo Podinspektor) – własnoręcznie podpisany.
- Curriculum vitae – własnoręcznie podpisane.
- Dane osoby ubiegającej się o zatrudnienie (własnoręcznie podpisane):
na stronie www.bip.walcz.pl lub w Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta.
- Oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych (RODO).
- Oświadczenia o spełnieniu wymogów w zakresie zatrudnienia (własnoręcznie podpisane):
- o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych
- o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - o nieposzlakowanej opinii,
- o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje;
w przypadku aktualnego zatrudnienia – zaświadczenie od pracodawcy o zatrudnieniu,
- Kopie dokumentów lub rekomendacji związanych z dotychczasową pracą.
VIII. Dodatkowe informacje:
- Informacje na temat naboru na stanowisko można uzyskać u Pana Marka Hermanowicza
- Naczelnika Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta Wałcz,
tel. 67 258 44 71. - Dokumenty należy składać do dnia 10 listopada 2023 r. włącznie do godz. 14.00
w kancelarii Urzędu Miasta Wałcz, pokój nr 7, w zaklejonych kopertach z umieszczonym na kopercie napisem „Oferta zatrudnienia na stanowisko ds. Gospodarki Grutami
Urzędu Miasta Wałcz."
do Urzędu.
Oferty otrzymane po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Kandydaci, którzy spełnią określone wymagania zostaną powiadomieni o terminie kolejnego etapu naboru.
- Postępowanie rekrutacyjne zostanie zakończone do dnia 30 listopada 2023 r.
- Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej: www.bip.walcz.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta.
- Zebrane w wyniku naboru dane osobowe zostaną wykorzystane wyłącznie na potrzeby rekrutacji.
nr 117, I piętro), zgodnie z obowiązującą procedurą, w następujących terminach:
- dokumenty aplikacyjne osób, które nie znalazły się w grupie rekomendowanych
do zatrudnienia będą do odbioru w ciągu 30 dni od zakończenia naboru, - dokumenty osób rekomendowanych do zatrudnienia będą do odebrania w ciągu 30 dni od zakończenia trzech miesięcy (licząc od dnia zatrudnienia osoby wybranej w trybie naboru),
- dokumenty kandydata wybranego w trybie naboru, do zatrudnienia którego nie doszło
z różnych przyczyn, będą do odbioru w ciągu 30 dni od zmiany decyzji dot. zatrudnienia.
Wałcz, dnia 26 października 2023 r.
Burmistrz Miasta Wałcz
Maciej Żebrowski