BURMISTRZ MIASTA WAŁCZ
OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W WYDZIALE USŁUG WSPÓLNYCH
URZĘDU MIASTA WAŁCZ
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W WYDZIALE USŁUG WSPÓLNYCH
URZĘDU MIASTA WAŁCZ
- Nazwa jednostki zatrudniającej :
URZĄD MIASTA WAŁCZ
PLAC WOLNOŚCI 1
78-600 WAŁCZ
PLAC WOLNOŚCI 1
78-600 WAŁCZ
- Określenie stanowiska :
PODINSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI
- Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
- Wymaganie niezbędne :
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie średnie ekonomiczne lub wyższe zawodowe ekonomiczne,
- staż pracy:
- wykształcenie wyższe – staż pracy nie jest wymagany.
- Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe magisterskie lub podyplomowe o kierunku/specjalności: rachunkowość, finanse lub ekonomia;
- roczny staż pracy w jednostkach sektora finansów publicznych;
- niezbędna wiedza specjalistyczna, tj. znajomość regulacji prawnych w zakresie niezbędnym do realizacji zadań na tym stanowisku, w szczególności:
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- ustawy o finansach publicznych,
- ustawy o rachunkowości,
- rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 13 września 2017 r. w sprawie szczególnych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,
- rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 2 marca 2010 r. w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych,
- uchwały Rady Miasta Wałcz w sprawie określenia źródeł dochodów i ich przeznaczenia w gminnych jednostkach budżetowych (bip.walcz.pl),
- ustawy o ochronie danych osobowych;
- umiejętności praktyczne w zakresie:
i arkusza kalkulacyjnego (EXCEL),
- obsługa programu księgowego;
5) umiejętności psychospołeczne:
umiejętność komunikowania się, wykazywania inicjatywy, kreatywność, zdolności analityczne, zaangażowanie w pracę.
- Zakres głównych zadań na stanowisku pracy obejmuje m.in.:
- prowadzenie ksiąg rachunkowych dotyczących Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Wałczu oraz rachunków dochodów własnych Szkoły Podstawowej Nr 1, Szkoły Podstawowej Nr 2, Szkoły Podstawowej Nr 4;
- przygotowywanie dokumentów do podjęć gotówkowych i przekazywanie ich do kasy;
- kompletowanie wszystkich dowodów memoriałowych i bankowych, sprawdzania ich pod względem formalnym i rachunkowym, dokonywania ich dekretacji i wprowadzanie do systemu księgowego;
- dokonywanie na koniec każdego miesiąca uzgodnienia ewidencji analitycznej
z syntetyczną; - dokonywanie do dnia 20 każdego miesiąca księgowania dokumentów z bufora księgowań do dziennika;
- wystawianie not księgowych dotyczących żywienia dzieci ze środków z Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych;
- sporządzanie miesięcznych zestawień obrotów i sald z poszczególnych dzienników;
- wprowadzanie do systemu bankowego przelewów z tytułu rozliczeń z kontrahentami;
- sporządzanie na piśmie weryfikacji sald na koniec każdego roku budżetowego;
- archiwizowanie dokumentów;
- sporządzenie sprawozdań rocznych RB-34,Rb-30S, Rb-N, Rb-Z jednostkowych oraz zbiorczych;
- przekazywanie do wyznaczonych pracowników Wydziału Księgowości dokumentów dotyczących przychodu składników majątkowych;
- okresowe sprawdzanie i uzgadnianie sald kont;
- bieżące informowanie dyrektorów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji,
i poszczególnych jednostek oświatowych o istniejących zaległościach w regulowaniu należności; - uzgadnianie stanów magazynowych artykułów spożywczych z kartoteką magazynową prowadzoną w poszczególnych jednostkach;
- rozliczanie spisów z natury;
- przygotowywanie i przekazywanie Inspektorowi ds. księgowości, danych niezbędnych do sporządzenia informacji dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w zakresie dożywiania dzieci w szkołach za poszczególne kwartały roku budżetowego;
- comiesięczne uzgadnianie ewidencji księgowej z rejestrami.
V. Warunki pracy:
- Wymiar etatu – pełen.
- Miejsce pracy – Urząd Miasta Wałcz.
- Nie jest wymagana szczególna dyspozycyjność po godzinach pracy Urzędu.
- Pierwsza umowa na czas określony.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Wałcz,
w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w sierpniu 2022 roku wynosił poniżej 6 %.
VII. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny – własnoręcznie podpisany.
- Curriculum vitae – własnoręcznie podpisane.
- Dane osoby ubiegającej się o zatrudnienie (własnoręcznie podpisane):
na stronie www.bip.walcz.pl lub w Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta.
- Oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych (RODO).
- Oświadczenia o spełnieniu wymogów w zakresie zatrudnienia (własnoręcznie podpisane):
- o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - o nieposzlakowanej opinii,
- o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność*
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje;
w przypadku aktualnego zatrudnienia – zaświadczenie od pracodawcy o zatrudnieniu. - Kopie dokumentów lub rekomendacji związanych z dotychczasową pracą.
w art.13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
(Dz. U. z 2022 r., poz.530).
VIII. Dodatkowe informacje:
- Informacje na temat naboru na stanowisko można uzyskać u Pani Emilii Nowalskiej
- Naczelnika Wydziału Usług Wspólnych Urzędu Miasta Wałcz, tel. 067 258 44 71. - Dokumenty należy składać do dnia 12 października 2022 r. włącznie do godz. 14.00
w kancelarii Urzędu Miasta Wałcz, pokój nr 7, w zaklejonych kopertach z umieszczonym na kopercie napisem „Oferta zatrudnienia na stanowisko Podinspektora ds. Księgowości
w Wydziale Usług Wspólnych Urzędu Miasta Wałcz."
do Urzędu.
Oferty otrzymane po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Kandydaci, którzy spełnią określone wymagania zostaną powiadomieni o terminie kolejnego etapu naboru.
- Postępowanie rekrutacyjne zostanie zakończone do dnia 31 października 2022 roku.
- Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej: www.bip.walcz.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta.
- Zebrane w wyniku naboru dane osobowe zostaną wykorzystane wyłącznie na potrzeby rekrutacji.
Po zakończeniu rekrutacji złożone oferty będą do odebrania w Urzędzie Miasta (pokój
nr 117, I piętro), zgodnie z obowiązującą procedurą, w następujących terminach:
- dokumenty aplikacyjne osób, które nie znalazły się w grupie rekomendowanych
do zatrudnienia będą do odbioru w ciągu 30 dni od zakończenia naboru, - dokumenty osób rekomendowanych do zatrudnienia będą do odebrania w ciągu 30 dni od zakończenia trzech miesięcy (licząc od dnia zatrudnienia osoby wybranej w trybie naboru),
- dokumenty kandydata wybranego w trybie naboru, do zatrudnienia którego nie doszło
z różnych przyczyn, będą do odbioru w ciągu 30 dni od zmiany decyzji dot. zatrudnienia.