AUDYTOR WEWNĘTRZNY NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY W STAROSTWIE POWIATOWYM

Print Drukuj
STAROSTA WAŁECKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY W STAROSTWIE POWIATOWYM
UL. DĄBROWSKIEGO 17
78-600 WAŁCZ
Audytor Wewnętrzny
Liczba stanowisk: 1; wymiar etatu: 1/2
Miejsce wykonywania pracy: Wałcz ul. Dąbrowskiego 17
1. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie: wyższe,
2) staż pracy: co najmniej 3 lata,
3) obywatelstwo polskie,
4) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw
publicznych,
5) brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) nieposzlakowana opinia,
7) posiadanie zgodnie z art. 286 ust. 1 pkt 5 ustawy o finansach publicznych
następujących kwalifikacji do przeprowadzania audytu wewnętrznego:
a) jeden z certyfikatów: Certified Internal Auditor (CIA), Certified
Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information
Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants
(ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self
Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub
Chartered Financial Analyst (CFA), lub
b) złożony w latach 2003-2006, z wynikiem pozytywnym egzamin na
audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez
Ministra Finansów, lub
c) uprawnienia biegłego rewidenta, lub
d) dwuletnia praktyka w zakresie audytu wewnętrznego i legitymowanie
się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu
wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu
wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami,
do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub
prawnych.
2. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość regulacji prawnych z zakresu:
a) ustawy o samorządzie powiatowym,
b) ustawy o pracownikach samorządowych,
c) ustawy o finansach publicznych,
d) ustawy o rachunkowości,
e) ustawy kodeks postępowania administracyjnego,
f) ustawy prawo zamówień publicznych,
g) ustawy o ochronie danych osobowych,
h) rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 4 września 2015 r.
w sprawie audytu wewnętrznego oraz informacji o pracy i wynikach
tego audytu,
2) znajomość standardów audytu wewnętrznego dla jednostek sektora
finansów publicznych - Komunikat Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 12
grudnia 2016 r. (Dziennik Urzędowy Ministra Rozwoju i Finansów z dnia
16 grudnia 2016 r., poz. 28),
3) znajomość standardów kontroli zarządczej - Komunikat nr 23 Ministra
Finansów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie standardów kontroli
zarządczej dla sektora finansów publicznych (Dziennik Urzędowy Ministra
Finansów nr 15, poz. 84),
4) umiejętność: logicznego i analitycznego myślenia, selekcji informacji
i wyciągania wniosków, planowania i sprawnej organizacji pracy,
przeprowadzania analizy dokumentów i formułowania wniosków,
5) obiektywizm, odpowiedzialność, dyspozycyjność, komunikatywność,
zaangażowanie, systematyczność, wysoka kultura osobista, odporność na
stres,
6) biegła obsługa komputera.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) prowadzenie czynności audytowych zgodnie z zasadami ustawy
o finansach publicznych,
2) ustalanie i opracowywanie, w uzgodnieniu ze Starostą, zasad
funkcjonowania i procedur audytu wewnętrznego w Starostwie,
zgodnych z przepisami prawa i standardami audytu oraz ich aktualizacja,
3) opracowywanie w porozumieniu ze Starostą na podstawie analizy ryzyka
planu audytu w Starostwie,
4) sporządzanie rocznych sprawozdań z wykonania audytu za rok poprzedni,
5) przeprowadzanie, z upoważnienia Starosty, audytu wewnętrznego
w jednostkach organizacyjnych Powiatu i instytucjach kultury oraz innych
podmiotach realizujących zadania własne Powiatu,
6) dokonywanie oceny ryzyka i zatwierdzanie analizy obszarów ryzyka
przeprowadzanej przez pracowników dla potrzeb realizacji zadań
audytowych,
7) wykonywanie czynności doradczych oraz składanie wniosków mających
na celu usprawnianie funkcjonowania Starostwa,
8) wykonywanie czynności sprawdzających i monitorowanie wdrożenia
rekomendacji z audytu,
9) prowadzenie akt stałych i akt bieżących audytu wewnętrznego,
10) przeprowadzanie na polecenie Starosty innych zadań poza planem
audytów,
11) współdziałanie z audytorami zewnętrznymi w przypadku zlecenia
przeprowadzenia audytów zewnętrznych,
12) współdziałanie z koordynatorem kontroli zarządczej,
13) realizacja innych zadań wynikających z ustawy o finansach publicznych
należących do kompetencji audytora,
14) wspomaganie zespołu ds. zarządzania ryzykiem.
4. Warunki pracy na stanowisku:
1) stanowisko wyposażone w sprzęt komputerowy wraz ze skanerem
i drukarką laserową,
2) oprogramowanie: Windows 10 lub nowsze, pakiet MS Office oraz inne
niezbędne programy,
3) środki łączności: telefon stacjonarny, dostęp do sieci Internet.
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych.
W miesiącu listopadzie 2023 r. wskaźnik zatrudnienia osób
niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Wałczu, w rozumieniu
przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób
niepełnosprawnych, wyniósł powyżej 6%.
6. Wymagane dokumenty:
a. oświadczenie – klauzula o ochronie danych osobowych wg wzoru
dostępnego w Biuletynie Informacji Publicznej: Nabór
pracowników - informacje (zakładka: Ogłoszenia i komunikaty
→Nabór pracowników –informacje) oraz w Wydziale
Organizacyjno-Prawnym Starostwa Powiatowego w Wałczu,
b. list motywacyjny,
c. kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie
Biuletynu Informacji Publicznej: Nabór pracowników - informacje
(zakładka: Ogłoszenia i komunikaty → Nabór pracowników –
informacje) oraz w Wydziale Organizacyjno-Prawnym Starostwa
Powiatowego w Wałczu,
d. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
e. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
doświadczenie, umiejętności i uprawnienia (dyplomy,
zaświadczenia, certyfikaty, umowy o pracę lub zakresy czynności
na zajmowanych stanowiskach),
f. kopie świadectw pracy oraz zaświadczenie w przypadku
pozostawania w stosunku pracy,
g. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i
korzystaniu z pełni praw publicznych,
h. oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo
ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo
skarbowe,
i. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych
osobowych kandydata dla potrzeb rekrutacji zgodnie z
rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), ustawą z 10
maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz.
1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach
samorządowych (Dz. U. z 2022r., poz. 530); w oświadczeniu należy
wyszczególnić wszystkie dokumenty składane do naboru.
Dokumenty, o których mowa w pkt 1-4 i pkt 7-9, powinny być opatrzone
własnoręcznym podpisem.
Kopie dokumentów powinny być poświadczone przez kandydata klauzulą
„za zgodność z oryginałem" i własnoręcznym podpisem.
W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do
wglądu pracodawcy oryginałów dokumentów.
Oferty należy przesłać pocztą na adres:
Starostwo Powiatowe w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz
bądź złożyć w siedzibie Starostwa przy ul. Dąbrowskiego 17 w Punkcie Obsługi
Interesanta w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Audytor Wewnętrzny"
w terminie do dnia 19 grudnia 2023 r. (decyduje data faktycznego wpływu).
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Wałczu, po wyżej
określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej
Biuletynu Informacji Publicznej (bip.powiatwalecki.pl) oraz na tablicy
informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wałczu przy
ul. Dąbrowskiego 17.
Bliższe informacje można uzyskać pod nr telefonu 67 250 84 35.
Z kandydatem wyłonionym w drodze naboru może być zawarta umowa o pracę
w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych
(Dz. U. z 2022 r., poz. 530).
STAROSTA
/-/ dr Bogdan Wankiewicz
 
https://bip.powiatwalecki.pl/pliki/powiatwalecki/pliki/Nab%C3%B3r%20audytor%20-%208%20grudnia%202023(1).pdf

https://bip.powiatwalecki.pl/pliki/powiatwalecki/pliki/Nab%C3%B3r%20audytor%20-%208%20grudnia%202023(1).pdf
Informacje o publikacji dokumentu