- nie będzie realizowana bezpośrednia obsługa klientów,
- we wszystkich sprawach załatwianych w Urzędzie prosimy o kontakt telefoniczny (wykaz pracowników z numerami telefonów oraz wykaz realizowanych przez poszczególnych pracowników spraw znajduje się poniżej).
- zachęcamy do dokonywania rejestracji w formie elektronicznej poprzez portal praca.gov.pl. Pomocy w dokonaniu rejestracji udzielają pracownicy pod numerem 67 258 50 66 lub 67 258 50 67 lub 67 258 50 68 (wew. 131 i 130),
- rejestracji można również dokonać pobierając dokumenty umieszczone w szarej skrzynce z szufladami znajdującej się przy wejściu do budynku. W tym celu należy pobrać z szuflady kopertę z kompletem dokumentów i wypełnić zgodnie z załączoną instrukcją. W przypadku problemów z wypełnieniem dokumentów prosimy o kontakt pod numerem telefonu (67 258 50 66 lub 67 258 50 67 lub 67 258 50 68 wew. 131 i 130),
- w uzasadnionych przypadkach rejestracja osobista będzie możliwa w wyłącznie po wcześniejszym umówieniu się na wyznaczony termin.
Urząd nie ponosi odpowiedzialności za dokumenty wrzucone do skrzynki po godzinie 15:30.
Wszyscy pracownicy dostępni są pod numerem telefonu 6725850 66 lub 67 258 50 67 lub 67 258 50 68 lub adresem e-mail: sekretariat@walcz.pup.gov.pl.
- Rejestracja dla bezrobotnych i poszukujących pracy – tel.672585066 wew.131
- Pośrednictwo pracy – obsługa osób bezrobotnych, wizyty, oferty pracy – tel. 67258 50-66
- Alicja Ceglarska - wew.148
- Robert Szumski - wew.149
- Anna Pogrzebska – wew.144
- Pośrednictwo pracy – obsługa pracodawców i wydawanie zezwoleń na pracę sezonową cudzoziemcom – tel. 672585066
- Natalia Szydłowska – wew.142
- obsługa wniosków o dofinansowanie części kosztów wynagrodzeń pracowników i należnych od tych wynagrodzeń składek na ubezpieczenia społeczne (tarcza antykryzysowa):
- Joanna Oppermann – wew. 122
- Prace interwencyjne roboty publiczne, prace społecznie-użyteczne - tel.672585066
- Halina Wawrzynowicz -Kowalczyk - wew.123
- Bony na zasiedlenie oraz pożyczki oraz dotacje na pokrycie bieżących kosztów prowadzenia działalności gospodarczej do wysokości 5000 zł. (tarcza antykryzysowa) - tel. 67258 50 66
- Magdalena Koźbiał – wew.116
- Staże oraz wnioski na dofinansowanie kosztów prowadzenia działalności gospodarczej (tarcza antykryzysowa) – tel.672585066
- Małgorzata Krajewska – wew.124
- Anna Macias – wew.124
- Katarzyna Bogusz – wew. 147
- Szkolenia dla osób bezrobotnych i KFS oraz pożyczki oraz dotacje na pokrycie bieżących kosztów prowadzenia działalności gospodarczej do wysokości 5000 zł. (tarcza antykryzysowa) – 672585066
- Monika Klonowska - wew.115
- Dotacje i refundacja doposażenia lub wyposażenia stanowiska pracy oraz pożyczki oraz dotacje na pokrycie bieżących kosztów prowadzenia działalności gospodarczej do wysokości 5000 zł. (tarcza antykryzysowa) – tel.67 2568 50-66
- Kamila Romanowska - wew.145
Zastępca Dyrektora – tel. 67 258 50-66 wew. 139
Podstawa prawna wprowadzenia powyższych zasad:
§ 21 ust.1 i 5 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 26 lutego 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U. z 2021 r. poz.367)
ZA UTRUDNIENIA PRZEPRASZAMY