Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu ogłasza w terminie od dnia 09.09.2024r. do dnia 20.09.2024r. do godz. 15:30 nabór wniosków o przyznanie Vouchera zatrudnieniowego w ramach projektu pn. Voucher zatrudnieniowy na wałeckim rynku pracy realizowanego przez Powiat Wałecki/Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027.
Projekt skierowany jest do pracodawców zamierzających zatrudnić osoby bezrobotne zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Wałczu. W rekrutacji preferowane będą osoby znajdujące się w szczególnej sytuacji na rynku pracy wskazane w Regulaminie przyznawania i wykorzystania Vouchera zatrudnieniowego.
Voucher zatrudnieniowy to narzędzie ułatwiające proces zatrudnienia i tworzenia stanowiska pracy dla osoby bezrobotnej z terenu województwa zachodniopomorskiego o maksymalnej wartości dofinansowania z EFS+ 40.000,00 zł.
Pracodawca ubiegający się o Voucher zatrudnieniowy zobowiązany będzie do zawarcia ze skierowaną osobą bezrobotną umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy przez okres minimum 12 miesięcy w okresie maksymalnie 15 miesięcy.
Projekt zakłada udzielenie 30 voucherów wypłacanych zaliczkowo w dwóch transzach:
I transza -28,000,00zł.
II transza-12.000,00zł.
Voucher zatrudnieniowy może być przeznaczony w 70% na koszty wynagrodzenia za pracę, a pozostałe 30% na inne koszty służące przygotowaniu pracownika do wykonywania pracy na stanowisku pracy i/lub samego stanowiska pracy np. szkolenia, koszty dojazdu, koszty badań lekarskich, koszty opieki nad dzieckiem, zakup sprzętu lub urządzeń niezbędnych do utworzenia tego stanowiska pracy, odzież robocza i środki BHP.
Wypłata I transzy nastąpi po zawarciu umowy z Powiatowym Urzędem Pracy w Wałczu oraz zatrudnieniu skierowanej osoby bezrobotnej. Wypłata II transzy nastąpi po rozliczeniu pełnego wydatkowania I transzy w terminie do 6 miesięcy od dnia otrzymania vouchera.
Ponadto pracodawca zatrudniając osobę bezrobotną w ramach vouchera powinien wnieść wkład własny w wysokości 9334 zł., który mogą stanowić wynagrodzenia za pracę osoby zatrudnionej w ramach Vouchera.
Każdy Pracodawca, kwalifikujący się do wsparcia, może ubiegać się i zrealizować maksymalnie 2 Vouchery zatrudnieniowe (łącznie we wszystkich powiatowych urzędach pracy realizujących projekt w województwie zachodniopomorskim). Jeden voucher = jedno stanowisko pracy.
Wnioski należy składać zarówno w formie papierowej lub elektronicznej.
Wnioski składane w formie papierowej:
- należy podpisać przez pracodawcę lub osobę uprawnioną do jego reprezentowania i złożyć osobiście w sekretariacie urzędu (I piętro, pokój nr 6) lub przesłać na adres Powiatowego Urzędu Pracy w Wałczu, ul. Wojska Polskiego 41, 78-600 Wałcz.
- należy podpisać profilem zaufanym lub podpisem kwalifikowalnym pracodawcę lub osobę uprawnioną do jego reprezentowania i przesłać za pośrednictwem portalu praca.gov.pl lub elektronicznej skrzynki pocztowej (ePUAP) - adres skrytki na platformie ePUAP: /PUPWAŁCZ/SkrytkaESP
Wnioski przesłane na adres e-mail lub złożone po terminie nie zostaną rozpatrzone.
W przypadku, gdy limit dostępnych Voucherów zatrudnieniowych nie zostanie wyczerpany w ramach ogłoszonego naboru dopuszcza się możliwość przeprowadzenia naboru uzupełniającego.
Szczegółowe informacje na temat Vouchera zatrudnieniowego można uzyskać u pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Wałczu realizujących ww. projekt:
- doradca klienta: Katarzyna Kasielska-Pecio, pokój nr 19, tel. 67 258 5066/69 wew. 143, adres email: kkasielska@walcz.pup.gov.pl
- doradca klienta: Magdalena Koźbiał, pokój nr 14-15, , tel. 67 258 5066/69 wew. 116, adres email: mkozbial@walcz.pup.gov.pl
- doradca klienta: Marta Forysiewicz, pokój nr 2, tel. 67 258 5066/69 wew. 130, adres email: mforysiewicz@walcz.pup.gov.pl
- koordynator projektu: Justyna Wegner, pokój nr 22, tel. 67 258 5066/69 wew. 146, adres email: jwegner@walcz.pup.gov.pl
Pracodawców zainteresowanych Voucherem zatrudnieniowym zapraszamy do składania wniosków.
#FunduszeEuropejskie
#FunduszeEuropejskie