Публикатор

Informacje dla niepełnosprawnych

Niepełnosprawni klienci Urzędu obsługiwani są na parterze,  w sali obsługi klienta, w której  wydzielone zostało Centrum Aktywizacji Zawodowej Osób Niepełnosprawnych.
Osoby niepełnosprawne,  które mają problem z poruszaniem się po schodach proszone są o skorzystanie z dzwonka zainstalowanego przy drzwiach wejściowych do budynku, który zasygnalizuje pracownikom konieczność obsługi.  
W przypadku potrzeby pracownik Urzędu pomoże wejść do budynku i poprosi pracownika merytorycznego  właściwego do załatwienia danej sprawy.
 
Ponadto informujemy, że Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu obsługuje osoby niepełnosprawne niesłyszące i głuchonieme poza kolejnością.
W związku z powyższym ww osoby powinny zgłosić chęć wizyty w urzędzie co najmniej 3 dni robocze przed planowanym terminem wizyty, z wyłączeniem sytuacji nagłych, w Sekretariacie Powiatowego Urzędu Pracy w Wałczu.

Prosimy również o wskazywanie sprawy, którą chcą Państwo załatwić w celu ułatwienia i przyśpieszenia jej załatwienia.

Informujemy, że osoby niesłyszące mogą również kontaktować się z Powiatowym Urzędem Pracy w Wałczu poprzez przesłanie:

    wiadomości e-mail pod adres: sekretariat@walcz.pup.gov.pl
    faksu pod nr: (67) 258 50 66

Ponadto informujemy, że podczas załatwiania spraw w Powiatowym Urzędzie Pracy w Wałczu, osoba niesłysząca może korzystać z pomocy dowolnie wybranej przez siebie osoby, która będzie jej towarzyszyć w celu ułatwienia komunikacji.