BURMISTRZ MIASTA WAŁCZ OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W WYDZIALE ROZWOJU, SPORTU I PROMOCJI MIASTA URZĘDU MIASTA WAŁCZ - Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu

Punkt informacyjno-konsultacyjny dotyczący uchodźców z Ukrainy/Інформаційно-консультаційний пункт про біженців з України
Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu uruchamia punkt informacyjno-konsultacyjny skierowany do uchodźców z Ukrainy oraz do lokalnych pracodawców i przedsiębiorców. Повітове бюро праці у Валчі...
BURMISTRZ MIASTA WAŁCZ OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W WYDZIALE ROZWOJU, SPORTU I PROMOCJI MIASTA URZĘDU MIASTA WAŁCZ
BURMISTRZ MIASTA WAŁCZ
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W WYDZIALE ROZWOJU, SPORTU I PROMOCJI MIASTA
URZĘDU MIASTA WAŁCZ
- Nazwa jednostki zatrudniającej :
PLAC WOLNOŚCI 1
78-600 WAŁCZ
- Określenie stanowiska :
PODINSPEKTOR DS. KOMUNIKACJI I MARKETINGU
- Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
- Wymaganie niezbędne :
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie średnie lub wyższe zawodowe,
- staż pracy:
- wykształcenie wyższe – staż pracy nie jest wymagany.
- Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe magisterskie lub podyplomowe o kierunku/specjalności: marketing, Public Relations lub pokrewne,
- niezbędna wiedza specjalistyczna, tj. znajomość regulacji prawnych w zakresie niezbędnym do realizacji zadań na tym stanowisku, w szczególności ustaw:
- o pracownikach samorządowych,
- o dostępie do informacji publicznej,
- Prawo prasowe,
- o ochronie danych osobowych,
- Prawo zamówień publicznych,
- Kodeks postępowania administracyjnego,
- Kodeks cywilny.
- umiejętności praktyczne:
- dobra znajomość środowiska WINDOWS, programów: Word, Excel,
- bardzo dobra znajomość jednego z programów graficznych: GIMP, INKSCAPE, CANVA,
- umiejętność obsługi urządzeń technicznych wykorzystywanych w związku
z wykonywaniem obowiązków służbowych, m.in. aparatu fotograficznego, - umiejętność tworzenia jasnej informacji pisemnej i ustnej oraz umiejętności interpersonalne,
- znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w mowie i piśmie, w stopniu zaawansowanym
- umiejętności psychospołeczne: umiejętność analizy i syntezy informacji, umiejętność logicznego myślenia, zaangażowanie w pracę, dokładność, dobra organizacja pracy, samodzielność i odpowiedzialność, umiejętność komunikowania się i wyciągania wniosków, umiejętność niestandardowego myślenia, inicjatywy, kreatywności oraz nastawienia na poszukiwania rozwiązań, skutecznego działania pod presją czasu, pracy zespołowej.
- Zakres głównych zadań na stanowisku pracy:
- Przygotowywanie informacji i publikowanie ich na stronie internetowej Urzędu Miasta oraz portalach społecznościowych, a także przekazywanie informacji do mediów lokalnych.
- Korekta tekstów otrzymywanych do publikacji.
- Realizacja polityki informacyjnej urzędu.
- Dbałość o spójny wizerunek miasta w mediach społecznościowych.
- Udział w targach branżowych.
- Organizowanie imprez okolicznościowych.
- Monitorowanie mediów internetowych i prasowych, w tym śledzenie opinii na forach internetowych.
- Przygotowanie promocyjnych materiałów graficznych np. plakaty, ulotki.
- Gromadzenie informacji o mieście.
- Obsługa fotograficzna wydarzeń miejskich.
- Współpraca w zakresie promocji Miasta z innymi jednostkami samorządu terytorialnego oraz organizacjami krajowymi i zagranicznymi.
- Opracowywanie rocznych planów imprez promocyjnych z udziałem Miasta w tym imprez kulturalnych, artystycznych i sportowo turystycznych oraz wystawienniczych i targowych.
- Koordynowanie zamówień oraz dystrybucja materiałów promocyjnych.
- Prowadzenie korespondencji okazjonalnej (zaproszenia, dyplomy, podziękowania).
- Wymiar etatu – pełen.
- Miejsce pracy – Urząd Miasta Wałcz.
- Na stanowisku wymagana jest dyspozycyjność po godzinach pracy Urzędu.
- Pierwsza umowa zawarta zostanie na 6 miesięcy.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Wałcz,
w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w sierpniu 2022 roku wynosił poniżej 6 %.
VII. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny – własnoręcznie podpisany.
- Curriculum vitae – własnoręcznie podpisane.
- Dane osoby ubiegającej się o zatrudnienie (własnoręcznie podpisane):
na stronie www.bip.walcz.pl lub w Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta.
- Oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych (RODO),
- Oświadczenia o spełnieniu wymogów w zakresie zatrudnienia (własnoręcznie podpisane):
- o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - o nieposzlakowanej opinii,
- o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- druk oświadczeń stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze, do pobrania na stronie www.bip.walcz.pl lub w Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta.
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność*
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje;
w przypadku aktualnego zatrudnienia – zaświadczenie od pracodawcy o zatrudnieniu. - Kopie dokumentów lub rekomendacji związanych z dotychczasową pracą.
w art.13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
(Dz. U. z 2022 r., poz.530)
VIII. Dodatkowe informacje:
- Informacje na temat naboru na stanowisko można uzyskać u Pani Małgorzaty Ejmy - Naczelnika Wydziału Rozwoju, Sportu i Promocji Miasta, tel. 067 258 44 71.
- Dokumenty należy składać do dnia 12 października 2022 r. włącznie do godz. 14.00
w kancelarii Urzędu Miasta Wałcz, pokój nr 7, w zaklejonych kopertach z umieszczonym na kopercie napisem „Oferta zatrudnienia na stanowisko Inspektora ds. Komunikacji
i Marketingu w Wydziale Rozwoju, Sportu i Promocji Miasta Urzędu Miasta Wałcz."
do Urzędu.
Oferty otrzymane po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Kandydaci, którzy spełnią określone wymagania zostaną powiadomieni o terminie kolejnego etapu naboru.
- Postępowanie rekrutacyjne zostanie zakończone do dnia 31 października 2022 roku.
- Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej: www.bip.walcz.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta.
- Zebrane w wyniku naboru dane osobowe zostaną wykorzystane wyłącznie na potrzeby rekrutacji.
nr 117, I piętro), zgodnie z obowiązującą procedurą, w następujących terminach:
- dokumenty aplikacyjne osób, które nie znalazły się w grupie rekomendowanych
do zatrudnienia będą do odbioru w ciągu 30 dni od zakończenia naboru, - dokumenty osób rekomendowanych do zatrudnienia będą do odebrania w ciągu 30 dni od zakończenia trzech miesięcy (licząc od dnia zatrudnienia osoby wybranej w trybie naboru),
- dokumenty kandydata wybranego w trybie naboru, do zatrudnienia którego nie doszło
z różnych przyczyn, będą do odbioru w ciągu 30 dni od zmiany decyzji dot. zatrudnienia.

Rozpoczynamy realizację vouchera zatrudnieniowego
Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu z przyjemnością informuje, iż w dniu 02.09.2024r. rozpoczął realizację projektu konkurencyjnego pn. Voucher zatrudnieniowy na wałeckim rynku pracy ...
- 67 258 50 66
- 67 258 50 67
- 67 258 50 68
- 67 258 50 69
- numerem telefonu komórkowego 576 846 572, pod który można też w przypadku zajętych pozostałych numerów zadzwonić lub wysłać sms ze swoim imieniem i nazwiskiem a pracownik Urzędu skontaktuje się z Państwem w tym samym dniu.
- Punkt Doradztwa dla Młodzieży pod numerem 791 690 575
Projekt pn. Vocher zatrudnieniowy na wałcekim rynku pracy pod numerem 533 497 896
W dniu 27.06.2022 r. nastąpiła zmiana rozporządzenia w sprawie wysokości wpłat dokonywanych w związku ze złożeniem wniosku o wydanie zezwolenia na pracę lub zezwolenia na pracę sezonową oraz złożeniem oświadczenia o powierzeniu wykonywania pracy cudzoziemcowi.
Od dnia 12.07.2022 r. obowiązywać będą nowe wysokości wpłat tj. 100 zł.
Zezwolenie na pracę sezonową
Oświadczenie o powierzeniu wykonywania pracy cudzoziemcowi
Strona WKU w Szczecinku dostępna jest po na naciśnięciu na logo MON.
Dla bezrobotnych i poszukujących pracy
Projekty skierowane do bezrobotnych i poszukujących pracy

Dodatkowy nabór wniosków o przyznanie Vouchera zatrudnieniowego

Ostateczna Lista Rankingowa Pracodawców-Voucher zatrudnieniowy

Wstępna Lista Rankingowa Pracodawców-Voucher zatrudnieniowy

Uwaga! II nabór wniosków o przyznanie vouchera zatrudnieniowego

Dodatkowy nabór wniosków o przyznanie Vouchera zatrudnieniowego

Ostateczna Lista Rankingowa Pracodawców-Voucher zatrudnieniowy

Wstępna Lista Rankingowa Pracodawców-Voucher zatrudnieniowy
