PODINSPEKTOR DS. ORGANIZACYJNYCH (BOI) - Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu

Zdjęcie artykułu Punkt informacyjno-konsultacyjny dotyczący uchodźców z Ukrainy/Інформаційно-консультаційний пункт про біженців з України
03.03.2022

Punkt informacyjno-konsultacyjny dotyczący uchodźców z Ukrainy/Інформаційно-консультаційний пункт про біженців з України

Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu uruchamia punkt informacyjno-konsultacyjny skierowany do uchodźców z Ukrainy oraz do lokalnych pracodawców i przedsiębiorców. Повітове бюро праці у Валчі...

PODINSPEKTOR DS. ORGANIZACYJNYCH (BOI)

BURMISTRZ MIASTA WAŁCZ
OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W WYDZIALE ORGANIZACYJNYM URZĘDU MIASTA WAŁCZ
 
  1. Nazwa jednostki zatrudniającej :
 
URZĄD MIASTA WAŁCZ
PLAC WOLNOŚCI  1
78-600  WAŁCZ
  1. Określenie stanowiska :
 
PODINSPEKTOR DS. ORGANIZACYJNYCH
(BOI)
  1. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
 
  1. Wymaganie  niezbędne :
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. wykształcenie średnie lub wyższe zawodowe,
  6. staż pracy:
- wykształcenie średnie – 3 lata stażu pracy,
- wykształcenie wyższe – staż pracy nie jest wymagany.
  1. Wymagania dodatkowe:
  1. wykształcenie wyższe magisterskie lub podyplomowe o kierunku: administracja, organizacja i zarządzanie lub ekonomia;
  2. roczny staż w administracji samorządowej lub na podobnym stanowisku pracy;
  3. niezbędna wiedza specjalistyczna, tj. znajomość regulacji prawnych w zakresie niezbędnym do realizacji zadań na tym stanowisku, w szczególności:
- Kodeksu postępowania administracyjnego,
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- ustawy o ochronie danych osobowych,
- ustawy o ochronie informacji niejawnych,
- ustawy o opłacie skarbowej,
- ustawy Prawo pocztowe,
- Statutu Miasta Wałcz (bip.walcz.pl),
4) znajomość języka niemieckiego i/lub angielskiego w stopniu komunikatywnym.
5) umiejętności praktyczne:  
  • obsługa programów: WORD (edytor teksów), programów do elektronicznego obiegu korespondencji,
6) umiejętności psychospołeczne:
zorganizowanie, zaangażowanie, dyskrecja, asertywność, skrupulatność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista, komunikatywność, opanowanie, dokładność.
 
 
 
  1. Zakres głównych zadań na stanowisku pracy:
  • przyjmowanie korespondencji od Interesantów oraz odbiór przesyłek z Urzędu Pocztowego
i firm kurierskich,
  • obsługa korespondencji przychodzącej, w szczególności: przyjmowanie, rejestrowanie
dekretowanie i rozdzielanie faktur, rachunków, not księgowych wpływających do Urzędu,
  •  
  • kompleksowa obsługa korespondencji wychodzącej, w tym potwierdzanie zgodności doręczeń pod względem ilościowym i rodzajowym,
  • prowadzenie elektronicznej bazy kontrahentów/podmiotów współpracujących z Gminą Miejską Wałcz oraz z Urzędem Miasta i JEJ aktualizowanie,
  • udzielanie informacji Interesantom na temat trybu/sposobu załatwiania spraw, bądź     kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych/samodzielnych stanowisk pracy, 
  • pomoc w prowadzeniu zbioru druków urzędowych, udostępnianiu ich Interesantom Urzędu oraz udzielaniu wskazówek w wypełnianiu druków,
  • prowadzenie dokumentacji wytworzonej na stanowisku zgodnie z instrukcją kancelaryjną
  •  
  • przekazywanie pism wg właściwości (z wyłączeniem jednostek organizacyjnych Gminy Miejskiej Wałcz),
  • obsługa centrali telefonicznej,
  • prowadzenie spraw związanych z publikowaniem informacji i ogłoszeń w wersji papierowej,
  • obsługa głównej elektronicznej skrzynki podawczej kontakt@umwalcz.pl ,
  • koordynowanie spraw związanych ze sprawozdawczością, obejmującą więcej niż jedną komórkę organizacyjną Urzędu,
  • obsługa organizacyjna przyjęć Interesantów przez Burmistrza w ramach skarg i wniosków.
 
V.  Warunki pracy:
  1. Wymiar etatu – pełen. Czas pracy: 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku pomiędzy 7.00 a 16.00.
  2. Miejsce pracy – Urząd Miasta Wałcz.
  3. Pierwsza umowa zawarta zostanie na 6 miesięcy.
 
VI. Wymagane dokumenty:
  1. List motywacyjny – własnoręcznie podpisany.
  2. Curriculum vitae – własnoręcznie podpisane.
  3. Dane osoby ubiegającej się o zatrudnienie (własnoręcznie podpisane):
– druk kwestionariusza stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze, do pobrania
na stronie www.bip.walcz.pl lub w Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta.
  1. Oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych (RODO),
  2. Oświadczenia o spełnieniu wymogów w zakresie zatrudnienia (własnoręcznie podpisane):
  • o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • o nieposzlakowanej opinii,
  • o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- druk oświadczeń stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze, do pobrania na stronie lub w Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta.
  1. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje;
    w przypadku aktualnego zatrudnienia – zaświadczenie od pracodawcy o zatrudnieniu,
a w przypadku wykonywania działalności gospodarczej – wydruk z CEIDG.
  1. Kopie dokumentów lub rekomendacji związanych z dotychczasową pracą.
VII. Dodatkowe informacje:
  1. Informacje na temat naboru na stanowisko można uzyskać u Pani Doroty Draus – Naczelnika Wydziału Organizacyjnego Urzędu Miasta Wałcz, tel.  67 258 44 71 w. 18.
  2. Dokumenty należy składać do 29 stycznia 2024 r. włącznie do godz. 10.00
    w Urzędzie Miasta Wałcz – Biuro Obsługi Interesanta, pokój nr 11, w zaklejonych kopertach z umieszczonym na kopercie napisem „Oferta zatrudnienia na stanowisko Podinspektora ds. Organizacyjnych (Biuro Obsługi Interesanta) w Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta Wałcz."
W przypadku wysłania oferty drogą pocztową o terminie wpływu decyduje data wpływu
do Urzędu.
     Oferty otrzymane po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
  1. Kandydaci, którzy spełnią określone wymagania zostaną powiadomieni o zakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru.
  2. Postępowanie rekrutacyjne zostanie zakończone do 31 stycznia 2024 roku.
  3. Kolejne etapy naboru odbędą się w dniu 31 stycznia 2024 r. od godz. 800 tj.:
  • II etap - sprawdzenie umiejętności praktycznych i rozmowa z Komisją Rekrutacyjną
  • III etap – rozmowa z Burmistrzem (dotyczy kandydatów rekomendowanych przez Komisję Rekrutacyjną).
  1. Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej: www.bip.walcz.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta.
  2. Zebrane w wyniku naboru dane osobowe zostaną wykorzystane wyłącznie na potrzeby rekrutacji.
Po zakończeniu rekrutacji złożone oferty będą do odebrania w Urzędzie Miasta (pokój
nr 117, I piętro), zgodnie z obowiązującą procedurą, w następujących terminach:
  1. dokumenty aplikacyjne osób, które nie znalazły się w grupie rekomendowanych
    do zatrudnienia będą do odbioru w ciągu 30 dni od zakończenia naboru,
  2. dokumenty osób rekomendowanych do zatrudnienia będą do odebrania w ciągu 30 dni od zakończenia trzech miesięcy (licząc od dnia zatrudnienia osoby wybranej w trybie naboru),
  3. dokumenty kandydata wybranego w trybie naboru, do zatrudnienia którego nie doszło
    z różnych przyczyn, będą do odbioru w ciągu 30 dni od zmiany decyzji dot. zatrudnienia.
        
Wałcz, dnia 17 stycznia 2024 roku
                                                                                                         
                                                                                                         Sekretarz Miasta Wałcz
 
 
                                                                                                       /-/ Magdalena Krawczyk
Zdjęcie artykułu Rozpoczynamy realizację vouchera zatrudnieniowego
02.09.2024

Rozpoczynamy realizację vouchera zatrudnieniowego

Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu z przyjemnością informuje, iż w dniu 02.09.2024r. rozpoczął realizację projektu konkurencyjnego pn. Voucher zatrudnieniowy na wałeckim rynku pracy ...

Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu dosponuje czterema liniami telefonicznymi:
- 67 258 50 66

- 67 258 50 67
- 67 258 50 68
- 67 258 50 69
- numerem telefonu komórkowego 576 846 572, pod który można też w przypadku zajętych pozostałych numerów zadzwonić lub wysłać sms ze swoim imieniem i nazwiskiem a pracownik Urzędu skontaktuje się z Państwem w tym samym dniu.
- Punkt Doradztwa dla Młodzieży pod numerem 791 690 575
Projekt pn. Vocher zatrudnieniowy na wałcekim rynku pracy pod numerem 533 497 896

W dniu 27.06.2022 r. nastąpiła zmiana rozporządzenia w sprawie wysokości wpłat dokonywanych w związku ze złożeniem wniosku o wydanie zezwolenia na pracę lub zezwolenia na pracę sezonową oraz złożeniem oświadczenia o powierzeniu wykonywania pracy cudzoziemcowi.
Od dnia 12.07.2022 r. obowiązywać będą nowe wysokości wpłat tj. 100 zł.

Zezwolenie na pracę sezonową

Oświadczenie o powierzeniu wykonywania pracy cudzoziemcowi
 
Plan szkoleń 

Załączniki

Plan szkoleń na 2022 rok
Plan szkoleń na 2022 rok.pdf 1301 KB
Plan szkoleń dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy na 2023 rok
Plan szkoleń dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy na 2023 rok.pdf 299 KB
Plan szkoleń dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy na 2024 rok
Plan szkoleń dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy na 2024 rok.pdf 325 KB
Plan szkoleń dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy na 2025 rok
Plan szkoleń dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy na 2025 rok.pdf 333 KB
Logo WKU w SzczecinkuInformacje odnośnie powołania do służby przygotowawczej dostępne są po linkiem

Strona WKU w Szczecinku dostępna jest po na naciśnięciu na logo MON.
 

Dla bezrobotnych i poszukujących pracy

Projekty skierowane do bezrobotnych i poszukujących pracy

Zdjęcie artykułu Ostateczna Lista Rankingowa Pracodawców-Voucher zatrudnieniowy

Ostateczna Lista Rankingowa Pracodawców-Voucher zatrudnieniowy

​​​​​​   W związku z zakończeniem rozpatrywania wniosków o przyznanie vouchera zatrudnieniowego w ramach drugiego naboru w projekcie pn. Voucher zatrudnieniowy na...
Zdjęcie artykułu Wstępna Lista Rankingowa Pracodawców-Voucher zatrudnieniowy

Wstępna Lista Rankingowa Pracodawców-Voucher zatrudnieniowy

  Powiatowy Urząd Pracy w  Wałczu w załączeniu przedstawia Wstępną Listę Rankingową Pracodawców z terenu województwa zachodniopomorskiego zakwalifikowanych do...
Zdjęcie artykułu Uwaga! II nabór wniosków o przyznanie vouchera zatrudnieniowego

Uwaga! II nabór wniosków o przyznanie vouchera zatrudnieniowego

Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu informuje, iż 13.01.2025r. zostanie ogłoszony drugi nabór wniosków o przyznanie vouchera zatrudnieniowego ...
Zdjęcie artykułu Skorzystaj z projektu EFS Plus (II)

Skorzystaj z projektu EFS Plus (II)

Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu nadal realizuje pn. Aktywizacja zawodowa osób pozostających bez pracy w powiecie wałeckim (II) ...
Zdjęcie artykułu Ostateczna Lista Rankingowa Pracodawców-Voucher zatrudnieniowy

Ostateczna Lista Rankingowa Pracodawców-Voucher zatrudnieniowy

​​​​​​   W związku z zakończeniem rozpatrywania wniosków o przyznanie vouchera zatrudnieniowego w ramach drugiego naboru w projekcie pn. Voucher zatrudnieniowy na...
Zdjęcie artykułu Wstępna Lista Rankingowa Pracodawców-Voucher zatrudnieniowy

Wstępna Lista Rankingowa Pracodawców-Voucher zatrudnieniowy

  Powiatowy Urząd Pracy w  Wałczu w załączeniu przedstawia Wstępną Listę Rankingową Pracodawców z terenu województwa zachodniopomorskiego zakwalifikowanych do...
Zdjęcie artykułu Uwaga! II nabór wniosków o przyznanie vouchera zatrudnieniowego

Uwaga! II nabór wniosków o przyznanie vouchera zatrudnieniowego

Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu informuje, iż 13.01.2025r. zostanie ogłoszony drugi nabór wniosków o przyznanie vouchera zatrudnieniowego ...
Zdjęcie artykułu Skorzystaj z projektu EFS Plus (II)

Skorzystaj z projektu EFS Plus (II)

Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu nadal realizuje pn. Aktywizacja zawodowa osób pozostających bez pracy w powiecie wałeckim (II) ...

5,4%Stopa bezrobocia w Polsce  

Stan na koniec lutego 2025 r.

wykres statystyki

  • 1.662,00 zł Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych
  • 1.994,40 zł Stypendium dla bezrobotnego w okresie odbywania szkolenia
  • 831,00 zł Dodatek aktywizacyjny
  • do 50.863,26 zł Środki dla bezrobotnego na podjęcie działalności gospodarczej
Artykuły prawne

Zobacz akty prawne dotyczące bezrobocia i promocji zatrudnienia

Zobacz

Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.

Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.

Zobacz

Mapa położenia urzędu

Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu
ul. Wojska Polskiego 41
78-600 Wałcz

Tel./Fax (067) 258 50-66/67/68/69






Dodatkowy numer telefonu 576 846 572, pod który prosimy wysłać sms ze swoim imieniem i nazwiskiem a pracownik Urzędu skontaktuje się Państwem  w tym samym dniu.

e-mail: sekretariat@walcz.pup.gov.pl

NIP 765-10-14-142
Regon 331057848