PODINSPEKTOR DS. ORGANIZACYJNYCH (BOI) - Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu

03.03.2022
Punkt informacyjno-konsultacyjny dotyczący uchodźców z Ukrainy/Інформаційно-консультаційний пункт про біженців з України
Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu uruchamia punkt informacyjno-konsultacyjny skierowany do uchodźców z Ukrainy oraz do lokalnych pracodawców i przedsiębiorców. Повітове бюро праці у Валчі...
BURMISTRZ MIASTA WAŁCZ
OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W WYDZIALE ORGANIZACYJNYM URZĘDU MIASTA WAŁCZ
OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W WYDZIALE ORGANIZACYJNYM URZĘDU MIASTA WAŁCZ
- Nazwa jednostki zatrudniającej :
URZĄD MIASTA WAŁCZ
PLAC WOLNOŚCI 1
78-600 WAŁCZ
- Określenie stanowiska :
PODINSPEKTOR DS. ORGANIZACYJNYCH
(BOI)
- Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
- Wymaganie niezbędne :
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie średnie lub wyższe zawodowe,
- staż pracy:
- wykształcenie wyższe – staż pracy nie jest wymagany.
- Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe magisterskie lub podyplomowe o kierunku: administracja, organizacja i zarządzanie lub ekonomia;
- roczny staż w administracji samorządowej lub na podobnym stanowisku pracy;
- niezbędna wiedza specjalistyczna, tj. znajomość regulacji prawnych w zakresie niezbędnym do realizacji zadań na tym stanowisku, w szczególności:
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- ustawy o ochronie danych osobowych,
- ustawy o ochronie informacji niejawnych,
- ustawy o opłacie skarbowej,
- ustawy Prawo pocztowe,
- Statutu Miasta Wałcz (bip.walcz.pl),
4) znajomość języka niemieckiego i/lub angielskiego w stopniu komunikatywnym.
5) umiejętności praktyczne:
- obsługa programów: WORD (edytor teksów), programów do elektronicznego obiegu korespondencji,
zorganizowanie, zaangażowanie, dyskrecja, asertywność, skrupulatność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista, komunikatywność, opanowanie, dokładność.
- Zakres głównych zadań na stanowisku pracy:
- przyjmowanie korespondencji od Interesantów oraz odbiór przesyłek z Urzędu Pocztowego
- obsługa korespondencji przychodzącej, w szczególności: przyjmowanie, rejestrowanie
- kompleksowa obsługa korespondencji wychodzącej, w tym potwierdzanie zgodności doręczeń pod względem ilościowym i rodzajowym,
- prowadzenie elektronicznej bazy kontrahentów/podmiotów współpracujących z Gminą Miejską Wałcz oraz z Urzędem Miasta i JEJ aktualizowanie,
- udzielanie informacji Interesantom na temat trybu/sposobu załatwiania spraw, bądź kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych/samodzielnych stanowisk pracy,
- pomoc w prowadzeniu zbioru druków urzędowych, udostępnianiu ich Interesantom Urzędu oraz udzielaniu wskazówek w wypełnianiu druków,
- prowadzenie dokumentacji wytworzonej na stanowisku zgodnie z instrukcją kancelaryjną
- przekazywanie pism wg właściwości (z wyłączeniem jednostek organizacyjnych Gminy Miejskiej Wałcz),
- obsługa centrali telefonicznej,
- prowadzenie spraw związanych z publikowaniem informacji i ogłoszeń w wersji papierowej,
- obsługa głównej elektronicznej skrzynki podawczej kontakt@umwalcz.pl ,
- koordynowanie spraw związanych ze sprawozdawczością, obejmującą więcej niż jedną komórkę organizacyjną Urzędu,
- obsługa organizacyjna przyjęć Interesantów przez Burmistrza w ramach skarg i wniosków.
V. Warunki pracy:
- Wymiar etatu – pełen. Czas pracy: 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku pomiędzy 7.00 a 16.00.
- Miejsce pracy – Urząd Miasta Wałcz.
- Pierwsza umowa zawarta zostanie na 6 miesięcy.
VI. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny – własnoręcznie podpisany.
- Curriculum vitae – własnoręcznie podpisane.
- Dane osoby ubiegającej się o zatrudnienie (własnoręcznie podpisane):
na stronie www.bip.walcz.pl lub w Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta.
- Oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych (RODO),
- Oświadczenia o spełnieniu wymogów w zakresie zatrudnienia (własnoręcznie podpisane):
- o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - o nieposzlakowanej opinii,
- o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje;
w przypadku aktualnego zatrudnienia – zaświadczenie od pracodawcy o zatrudnieniu,
- Kopie dokumentów lub rekomendacji związanych z dotychczasową pracą.
- Informacje na temat naboru na stanowisko można uzyskać u Pani Doroty Draus – Naczelnika Wydziału Organizacyjnego Urzędu Miasta Wałcz, tel. 67 258 44 71 w. 18.
- Dokumenty należy składać do 29 stycznia 2024 r. włącznie do godz. 10.00
w Urzędzie Miasta Wałcz – Biuro Obsługi Interesanta, pokój nr 11, w zaklejonych kopertach z umieszczonym na kopercie napisem „Oferta zatrudnienia na stanowisko Podinspektora ds. Organizacyjnych (Biuro Obsługi Interesanta) w Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta Wałcz."
do Urzędu.
Oferty otrzymane po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Kandydaci, którzy spełnią określone wymagania zostaną powiadomieni o zakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru.
- Postępowanie rekrutacyjne zostanie zakończone do 31 stycznia 2024 roku.
- Kolejne etapy naboru odbędą się w dniu 31 stycznia 2024 r. od godz. 800 tj.:
- II etap - sprawdzenie umiejętności praktycznych i rozmowa z Komisją Rekrutacyjną
- III etap – rozmowa z Burmistrzem (dotyczy kandydatów rekomendowanych przez Komisję Rekrutacyjną).
- Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej: www.bip.walcz.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta.
- Zebrane w wyniku naboru dane osobowe zostaną wykorzystane wyłącznie na potrzeby rekrutacji.
nr 117, I piętro), zgodnie z obowiązującą procedurą, w następujących terminach:
- dokumenty aplikacyjne osób, które nie znalazły się w grupie rekomendowanych
do zatrudnienia będą do odbioru w ciągu 30 dni od zakończenia naboru, - dokumenty osób rekomendowanych do zatrudnienia będą do odebrania w ciągu 30 dni od zakończenia trzech miesięcy (licząc od dnia zatrudnienia osoby wybranej w trybie naboru),
- dokumenty kandydata wybranego w trybie naboru, do zatrudnienia którego nie doszło
z różnych przyczyn, będą do odbioru w ciągu 30 dni od zmiany decyzji dot. zatrudnienia.
Wałcz, dnia 17 stycznia 2024 roku
Sekretarz Miasta Wałcz
/-/ Magdalena Krawczyk

02.09.2024
Rozpoczynamy realizację vouchera zatrudnieniowego
Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu z przyjemnością informuje, iż w dniu 02.09.2024r. rozpoczął realizację projektu konkurencyjnego pn. Voucher zatrudnieniowy na wałeckim rynku pracy ...
- 67 258 50 66
- 67 258 50 67
- 67 258 50 68
- 67 258 50 69
- numerem telefonu komórkowego 576 846 572, pod który można też w przypadku zajętych pozostałych numerów zadzwonić lub wysłać sms ze swoim imieniem i nazwiskiem a pracownik Urzędu skontaktuje się z Państwem w tym samym dniu.
- Punkt Doradztwa dla Młodzieży pod numerem 791 690 575
Projekt pn. Vocher zatrudnieniowy na wałcekim rynku pracy pod numerem 533 497 896
W dniu 27.06.2022 r. nastąpiła zmiana rozporządzenia w sprawie wysokości wpłat dokonywanych w związku ze złożeniem wniosku o wydanie zezwolenia na pracę lub zezwolenia na pracę sezonową oraz złożeniem oświadczenia o powierzeniu wykonywania pracy cudzoziemcowi.
Od dnia 12.07.2022 r. obowiązywać będą nowe wysokości wpłat tj. 100 zł.
Zezwolenie na pracę sezonową
Oświadczenie o powierzeniu wykonywania pracy cudzoziemcowi
Strona WKU w Szczecinku dostępna jest po na naciśnięciu na logo MON.
Dla bezrobotnych i poszukujących pracy
Projekty skierowane do bezrobotnych i poszukujących pracy

Ostateczna Lista Rankingowa Pracodawców-Voucher zatrudnieniowy
W związku z zakończeniem rozpatrywania wniosków o przyznanie vouchera zatrudnieniowego w ramach drugiego naboru w projekcie pn. Voucher zatrudnieniowy na...

Wstępna Lista Rankingowa Pracodawców-Voucher zatrudnieniowy
Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu w załączeniu przedstawia Wstępną Listę Rankingową Pracodawców z terenu województwa zachodniopomorskiego zakwalifikowanych do...

Uwaga! II nabór wniosków o przyznanie vouchera zatrudnieniowego
Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu informuje, iż 13.01.2025r. zostanie
ogłoszony drugi nabór wniosków o przyznanie vouchera zatrudnieniowego ...

Skorzystaj z projektu EFS Plus (II)
Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu nadal realizuje pn. Aktywizacja zawodowa
osób pozostających bez pracy w powiecie wałeckim (II) ...

Ostateczna Lista Rankingowa Pracodawców-Voucher zatrudnieniowy
W związku z zakończeniem rozpatrywania wniosków o przyznanie vouchera zatrudnieniowego w ramach drugiego naboru w projekcie pn. Voucher zatrudnieniowy na...

Wstępna Lista Rankingowa Pracodawców-Voucher zatrudnieniowy
Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu w załączeniu przedstawia Wstępną Listę Rankingową Pracodawców z terenu województwa zachodniopomorskiego zakwalifikowanych do...

Uwaga! II nabór wniosków o przyznanie vouchera zatrudnieniowego
Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu informuje, iż 13.01.2025r. zostanie
ogłoszony drugi nabór wniosków o przyznanie vouchera zatrudnieniowego ...

Skorzystaj z projektu EFS Plus (II)
Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu nadal realizuje pn. Aktywizacja zawodowa
osób pozostających bez pracy w powiecie wałeckim (II) ...