BURMISTRZ MIASTA WAŁCZ OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W WYDZIALE INWESTYCJI I REALIZACJI PROJEKTÓW URZĘDU MIASTA WAŁCZ - Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu

Punkt informacyjno-konsultacyjny dotyczący uchodźców z Ukrainy/Інформаційно-консультаційний пункт про біженців з України
Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu uruchamia punkt informacyjno-konsultacyjny skierowany do uchodźców z Ukrainy oraz do lokalnych pracodawców i przedsiębiorców. Повітове бюро праці у Валчі...
BURMISTRZ MIASTA WAŁCZ OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W WYDZIALE INWESTYCJI I REALIZACJI PROJEKTÓW URZĘDU MIASTA WAŁCZ
- Nazwa jednostki zatrudniającej :
URZĄD MIASTA WAŁCZ
PLAC WOLNOŚCI 1
78-600 WAŁCZ
- Określenie stanowiska :
- Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
- Wymaganie niezbędne :
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie średnie lub wyższe zawodowe,
- staż pracy:
- wykształcenie wyższe – 3 lata,
Podinspektor - wykształcenie średnie – 3 lata,
- Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe o kierunku: zarządzanie funduszami Unii Europejskiej,
- minimum roczny staż pracy w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia
21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, - niezbędna wiedza specjalistyczna, tj. znajomość regulacji prawnych w zakresie niezbędnym do realizacji zadań na tym stanowisku, w szczególności ustaw:
- o samorządzie gminnym,
- o pracownikach samorządowych,
- Prawo zamówień publicznych,
- znajomość przepisów prawa dot. funduszy unijnych, procedur aplikacyjnych
i rozliczania dotacji, umiejętność ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywania zadań.
- biegła znajomość obsługi komputera (pakiet Office),
- umiejętność korzystania z zasobów internetu i przetwarzania informacji,
podejmowania decyzji, analizy i syntezy informacji, przekonywania, negocjowania, wyjaśniania, wyrażania i obrony własnego zdania.
- Zakres głównych zadań na stanowisku pracy obejmuje m.in.:
- Wyszukiwanie możliwości pozyskiwania środków finansowych z funduszy pomocowych Unii Europejskiej oraz krajowych (z budżetu państwa, samorządu województwa, powiatu, fundacji itp.) na realizację projektów w ramach zadań własnych gminy.
- Analiza możliwości finansowania projektów z programów europejskich
i pozaeuropejskich. - Pozyskiwanie i gromadzenie danych niezbędnych do właściwego opracowywania wniosków.
- Przygotowywanie przy współpracy z merytorycznymi komórkami organizacyjnymi urzędu
i jednostkami organizacyjnymi gminy wniosków aplikacyjnych i koordynacja ich bieżącej obsługi. - Opracowywanie merytoryczne opinii i załączników do wniosków o dofinansowanie.
- Bieżąca obsługa administracyjna projektu pod względem przepływu dokumentów.
- Prowadzenie raportowania, monitoringu i sprawozdawczości zgodnie z nałożonymi obowiązkami wynikającymi z zawartych umów o dofinansowanie projektów.
- Rozliczanie pozyskanych środków, w tym przygotowywanie dokumentów związanych
z refundacją wydatków poniesionych w ramach realizowanych projektów. - Prowadzenie pełnej dokumentacji dotyczącej pozyskiwania funduszy od chwili przygotowywania wniosku do rozliczenia - prowadzenie projektu dokumentacji finansowo -rozliczeniowej w zakresie pozyskiwanych środków unijnych, w tym przygotowywanie sprawozdań, wniosków o płatność, harmonogramów płatności i rozliczeń.
- Przedstawianie modyfikacji – sugestii - opracowań strategicznych gminy (strategia rozwoju gminy, wieloletni plan inwestycyjny itp.) w kontekście pozyskiwania funduszy zewnętrznych pod kątem stawianych wymogów przez te fundusze.
- Przygotowywanie propozycji dotyczących zadań gminnych kwalifikujących się do finansowania ze środków unijnych.
- Podejmowanie działań mających na celu utrzymanie trwałości projektów.
- Realizowanie działań promocyjnych wymaganych zapisami programów pomocowych.
- Współdziałanie z innymi stanowiskami i jednostkami organizacyjnymi gminy oraz
z innymi urzędami i instytucjami w zakresie zajmowanego stanowiska. - Sporządzanie materiałów do sprawozdań w zakresie zajmowanego stanowiska.
- Przygotowanie dla organów gminy informacji oraz projektów dokumentów związanych
z zakresem rzeczowym stanowiska, w tym projektów uchwał, projektów odpowiedzi na wnioski, zapytania i interpelacje radnych - Prowadzenie dokumentacji na stanowisku oraz przygotowywanie jej do przekazania
do archiwum zakładowego zgodnie z instrukcją kancelaryjną. - Przygotowywanie oraz prowadzenie zapytań ofertowych w ramach realizowanych projektów.
V. Warunki pracy:
- Wymiar etatu – pełen (czas pracy 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku pomiędzy 7.00 a 16.00)
- Miejsce pracy – Urząd Miasta Wałcz.
- Nie jest wymagana dyspozycyjność po godzinach pracy Urzędu.
- Pierwsza umowa zawarta zostanie na czas określony.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Wałcz,
w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w sierpniu 2024 roku wynosił ponad 6 %.
VII. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny – własnoręcznie podpisany.
- Curriculum vitae – własnoręcznie podpisane.
- Dane osoby ubiegającej się o zatrudnienie (własnoręcznie podpisane):
na stronie www.bip.walcz.pl lub w Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta.
- Oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych (RODO),
- Oświadczenia o spełnieniu wymogów w zakresie zatrudnienia (własnoręcznie podpisane):
- o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - o nieposzlakowanej opinii,
- o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje;
w przypadku aktualnego zatrudnienia – zaświadczenie od pracodawcy o zatrudnieniu. - Kopie dokumentów lub rekomendacji związanych z dotychczasową pracą.
VIII. Dodatkowe informacje:
- Informacje na temat naboru na stanowisko można uzyskać u Pani Darii Krauze p.o. Naczelnik Wydziału Inwestycji i Realizacji Projektów Urzędu Miasta Wałcz,
tel. 067 258 44 71 wewn. 64. - Dokumenty należy składać do dnia 30 września 2024 r. włącznie do godz. 12.00
w Urzędzie Miasta Wałcz – Biuro Obsługi Interesanta, pokój nr 11, w zaklejonych kopertach z umieszczonym na kopercie napisem „Oferta zatrudnienia na stanowisko Inspektora/Podinspektora ds. Funduszy Pomocowych w Wydziale Inwestycji i Realizacji Projektów Urzędu Miasta Wałcz." - W przypadku wysłania oferty drogą pocztową o terminie wpływu decyduje data wpływu
do Urzędu.
- Kandydaci, którzy spełnią określone wymagania zostaną powiadomieni o terminie kolejnego etapu naboru.
- Postępowanie rekrutacyjne zostanie zakończone do dnia 15 października 2024 roku.
- Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej: www.bip.walcz.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta.
- Zebrane w wyniku naboru dane osobowe zostaną wykorzystane wyłącznie na potrzeby rekrutacji.
nr 117, I piętro), zgodnie z obowiązującą procedurą, w następujących terminach:
- dokumenty aplikacyjne osób, które nie znalazły się w grupie rekomendowanych
do zatrudnienia będą do odbioru w ciągu 30 dni od zakończenia naboru, - dokumenty osób rekomendowanych do zatrudnienia będą do odebrania w ciągu 30 dni od zakończenia trzech miesięcy (licząc od dnia zatrudnienia osoby wybranej w trybie naboru),
- dokumenty kandydata wybranego w trybie naboru, do zatrudnienia którego nie doszło
z różnych przyczyn, będą do odbioru w ciągu 30 dni od zmiany decyzji dot. zatrudnienia.
Burmistrz Miasta Wałcz

Rozpoczynamy realizację vouchera zatrudnieniowego
Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu z przyjemnością informuje, iż w dniu 02.09.2024r. rozpoczął realizację projektu konkurencyjnego pn. Voucher zatrudnieniowy na wałeckim rynku pracy ...
- 67 258 50 66
- 67 258 50 67
- 67 258 50 68
- 67 258 50 69
- numerem telefonu komórkowego 576 846 572, pod który można też w przypadku zajętych pozostałych numerów zadzwonić lub wysłać sms ze swoim imieniem i nazwiskiem a pracownik Urzędu skontaktuje się z Państwem w tym samym dniu.
- Punkt Doradztwa dla Młodzieży pod numerem 791 690 575
Projekt pn. Vocher zatrudnieniowy na wałcekim rynku pracy pod numerem 533 497 896
W dniu 27.06.2022 r. nastąpiła zmiana rozporządzenia w sprawie wysokości wpłat dokonywanych w związku ze złożeniem wniosku o wydanie zezwolenia na pracę lub zezwolenia na pracę sezonową oraz złożeniem oświadczenia o powierzeniu wykonywania pracy cudzoziemcowi.
Od dnia 12.07.2022 r. obowiązywać będą nowe wysokości wpłat tj. 100 zł.
Zezwolenie na pracę sezonową
Oświadczenie o powierzeniu wykonywania pracy cudzoziemcowi
Strona WKU w Szczecinku dostępna jest po na naciśnięciu na logo MON.
Dla bezrobotnych i poszukujących pracy
Projekty skierowane do bezrobotnych i poszukujących pracy

Dodatkowy nabór wniosków o przyznanie Vouchera zatrudnieniowego

Ostateczna Lista Rankingowa Pracodawców-Voucher zatrudnieniowy

Wstępna Lista Rankingowa Pracodawców-Voucher zatrudnieniowy

Uwaga! II nabór wniosków o przyznanie vouchera zatrudnieniowego

Dodatkowy nabór wniosków o przyznanie Vouchera zatrudnieniowego

Ostateczna Lista Rankingowa Pracodawców-Voucher zatrudnieniowy

Wstępna Lista Rankingowa Pracodawców-Voucher zatrudnieniowy
