Aktualności

NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ

Print Drukuj
DYREKTOR DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W WAŁCZU
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ
UL. ORLA 35
78-600 WAŁCZ
 
Kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Ilość stanowisk: 1; wymiar etatu: 1
Miejsce wykonywania pracy: Wałcz, Dom Pomocy Społecznej w Wałczu ul. Orla 35
1) Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie: wyższe pierwszego lub drugiego stopnia  w rozumieniu przepisów  o szkolnictwie wyższym
  2. staż pracy: minimum 5 lat,
  3. posiadanie obywatelstwa polskiego (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust.2 i 3 ustawy z dnia  21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych),
  4. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych  i korzystania w pełni z praw publicznych,
  5. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego  lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. nieposzlakowana opinia.
2) Wymagania dodatkowe:
  1. wykształcenie wyższe: administracyjne, techniczne lub pokrewne
  2. doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym,
  3. znajomość przepisów prawa właściwych do realizacji zadań na stanowisku pracy                      w tym: ustawy o pomocy społecznej oraz wydanych na jej podstawie aktów wykonawczych ze szczególnym uwzględnieniem przepisów mających zastosowanie w pracy w DPS, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, ustawy Prawo budowlane, ustawy o ochronie danych osobowych,  
  4. umiejętność pracy z zespołem i zarządzania zasobami ludzkimi,
  5. umiejętność opracowywania wymaganych przepisem prawa dokumentacji odnoszącej się do funkcjonowania jednostki, sporządzania pism,
  6. znajomość zasad gospodarowania środkami trwałymi,
  7. umiejętność podejmowania decyzji i radzenia sobie  ze stresem,
  8. wysoka motywacja do pracy i umiejętności  interpersonalne (kultura osobista),
  9. umiejętność obsługi pakietów programów biurowych  (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny),
10) umiejętność czytania i analizowania dokumentacji technicznej,
11) sumienność, dyspozycyjność, obowiązkowość, rzetelność, uczciwość,
      odpowiedzialność, kreatywność (inicjatywa w rozwiązywaniu problemów,
      wprowadzania nowych metod usprawniających pracę zespołu).
3) Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
  1. planowanie, organizowanie i kontrola pracy działu administracyjno–gospodarczego (kierownikowi działu podlegają: kuchnia, pralnia, transport, zaopatrzenie, magazyn, administracja),
  2. opracowywanie planów w zakresie inwestycji, remontów  i konserwacji,
  3. nadzorowanie utrzymania otoczenia obiektów Domu  oraz ich pomieszczeń w należytej czystości i porządku,
  4. dbałość o sprawne funkcjonowanie urządzeń technicznych, transportowych, poprzez nadzór nad prawidłową ich eksploatacją,
  5. prowadzenie ksiąg obiektów DPS, ewidencji środków trwałych,
  6. prowadzenie i kontrolowanie drobnych prac remontowych, napraw i konserwacji budynków, maszyn i urządzeń,
  7. przestrzeganie terminów przeglądów technicznych oraz właściwe dokumentowanie eksploatacji urządzeń zgodnie z przepisami i normami BHP,
  8. udział w komisjach odbioru robót częściowych, ostatecznych i pogwarancyjnych oraz prowadzenie  w tym zakresie właściwej dokumentacji,
  9. nadzór nad zapewnieniem prawidłowej eksploatacji gospodarki paliwowo – energetycznej, urządzeń energetycznych, instalacji gazowej, urządzeń chłodniczych, instalacji elektrycznej, sieci wodno- kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, urządzeń łączności alarmowej  i  sygnalizacyjnej, sprzętu techniczno-gospodarczego,  i urządzeń kuchni, pralni i transportu wewnętrznego, planowanie  i zabezpieczanie środków transportu niezbędnych do wykonywania statutowych zadań przez komórki organizacyjne Domu,
10) zaopatrywanie pracowników w odzież ochronną,
11) przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań zgodnie z ustawą Prawo   zamówień publicznych,
12)  realizacja zarządzeń Dyrektora.

4) Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
    W miesiącu październiku 2021 r. wskaźnik zatrudnienia  osób  niepełnosprawnych          
    w Domu Pomocy Społecznej  w Wałczu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji
    zawodowej  i społecznej oraz zatrudnieniu  osób  niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
5) Warunki pracy:
  1. czas pracy – 8 godzin dziennie, 40 godzin tygodniowo,
  2. praca w biurze,
  3. praca przy komputerze.
6) Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  1. list motywacyjny,
  2. curriculum vitae,
kwestionariusz osobowy - według wzoru dostępnego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej: http://bip.dps.powiatwalecki.pl/strony/menu/53.dhtml (zakładka: Ogłoszenia i komunikaty → Kwestionariusz osobowy) oraz w sekretariacie Domu Pomocy Społecznej w Wałczu,

oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych  i korzystaniu z pełni praw publicznych
  1. oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego  i umyślne  przestępstwo skarbowe,
  2. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje i staż pracy potwierdzony świadectwem pracy lub zaświadczeniem o zatrudnieniu,
  3. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych kandydata dla potrzeb rekrutacji według wzoru dostępnego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej: http://bip.dps.powiatwalecki.pl/strony/menu/58.dhtml (zakładka: Ogłoszenia i komunikaty →   Klauzula o ochronie danych osobowych RODO)  oraz  w sekretariacie Domu Pomocy Społecznej  w Wałczu; w oświadczeniu należy wyszczególnić wszystkie dokumenty składane do naboru.
Kopie dokumentów powinny być poświadczone przez kandydata klauzulą „za zgodność z oryginałem" i własnoręcznym podpisem. W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia  do wglądu pracodawcy oryginałów dokumentów
1) Miejsce i termin złożenia dokumentów:
   1) wymagane dokumenty należy złożyć osobiście sekretariacie Domu Pomocy
       Społecznej w Wałczu  lub  przesłać na adres: Dom Pomocy Społecznej  w Wałczu       
       ul. Orla 35, 78-600 Wałcz, w zamkniętej  kopercie z dopiskiem:
„Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze – Kierownik działu      administracyjno-gospodarczego".                                                                              
Termin składania dokumentów do dnia 6 grudnia 2021 do godz. 15:00.
     2) oferty, które wpłyną po wyżej określonym terminie, złożone w innej formie, jak   
         również  nie spełniające  wymogów formalnych nie będą rozpatrywane, a osoby,
         których oferty zostaną odrzucone, nie będą  powiadamiane,
     3) kandydaci zakwalifikowani do drugiego etapu naboru,  zostaną powiadomieni             
         o terminie rozmowy kwalifikacyjnej  telefonicznie lub drogą email, informacja
         o  wyniku  naboru  będzie umieszczona na stronie  internetowej Biuletynu Informacji  
         Publicznej  (www.bip.powiatwalecki.pl  i www.bip.dps.powiatwalecki.pl), a także na 
          tablicy  informacyjnej w Domu Pomocy Społecznej w Wałczu ul. Orla 35,
  1. informacji na temat powyższego ogłoszenia udziela:  Pani Izabela Borowiec – Inspektor ds. kadr i płac Domu Pomocy Społecznej w Wałczu tel. (67) 387 37 77.
Z kandydatem wyłonionym w drodze naboru może być zawarta umowa o pracę  w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowychw(Dz.U. z 2019 r., poz. 1282). 


                                                                                                                                                                               DYREKTOR
                                                                                                                                                                             /-/  Anna Marko
 
Informacje o publikacji dokumentu