Wałcz, dnia 12 lipca 2023 r.
STAROSTA WAŁECKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY W STAROSTWIE POWIATOWYM
AL. ZDOBYWCÓW WAŁU POMORSKIEGO 54
78-600 WAŁCZ
STAROSTA WAŁECKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY W STAROSTWIE POWIATOWYM
AL. ZDOBYWCÓW WAŁU POMORSKIEGO 54
78-600 WAŁCZ
Inspektor w Powiatowym Zespole ds. Orzekania o Niepełnosprawności
Ilość stanowisk: 1; wymiar etatu: 1
Miejsce wykonywania pracy: Wałcz, Al. Zdobywców Wału Pomorskiego 54
1) Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie: wyższe,
2) staż pracy: 3 lata
3) znajomość zagadnień z zakresu prawa samorządowego
i administracyjnego,
4) znajomość przepisów i umiejętność stosowania instrukcji kancelaryjne i jednolitego rzeczowego wykazu akt,
5) znajomość zagadnień w zakresie orzekania o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności regulowane w szczególności przepisami
k.p.a., przepisami o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych, rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 lipca 2003 r. w sprawie orzekania o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności oraz rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 25 czerwca 2014 r. w sprawie wzoru oraz trybu wydawania i zwrotu kart parkingowych,
6) umiejętności: dobra obsługa komputera oraz urządzeń biurowych (np. kserokopiarka, skaner, fax),
7) obywatelstwo polskie,
8) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
9) brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,10) nieposzlakowana opinia.
2) Wymagania dodatkowe:
1) znajomość języka migowego w stopniu podstawowym,
2) predyspozycje osobowościowe: sumienność, odpowiedzialność, komunikatywność, umiejętność pracy zespołowej, umiejętność radzenia
sobie w sytuacjach stresowych, umiejętność pracy pod presją czasu.
3) Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) obsługa interesantów, wydawanie wniosków oraz udzielanie informacji z zakresu procedury orzekania o niepełnosprawności, stopniu niepełnosprawności, wydawania kart parkingowych i legitymacji,
2) przyjmowanie wszelkich pism oraz wniosków wraz z dokumentacją w celu wydania orzeczenia o niepełnosprawności lub stopniu niepełnosprawności, wydania kart parkingowych oraz legitymacji i prowadzenie całokształtu procedury przyjmowanych wniosków,
3) przyjmowanie odwołań i prowadzenie całokształtu procedury przyjmowanych wniosków,
4) wydawanie (doręczanie w siedzibie urzędu) orzeczeń o niepełnosprawności, stopniu niepełnosprawności, legitymacji osoby
niepełnosprawnej oraz kart parkingowych, zgodnie z obowiązującą procedurą,
5) archiwizacja dokumentacji orzeczniczej,
6) przygotowywanie dokumentacji na posiedzenia składów orzekających,
7) przygotowywanie korespondencji do wysłania oraz opracowanie nadchodzącej korespondencji,
8) przygotowywanie zawiadomień i innej korespondencji,
9) obsługa Elektronicznego Krajowego Systemu Monitoringu Orzekania o Niepełnosprawności, obsługa elektronicznego systemu pocztowego
nadawania korespondencji oraz obsługa elektronicznego systemu
e-kancelaria,
10) obsługa elektronicznego systemu zabezpieczania przed włamaniem.
4) Warunki pracy na stanowisku:
1) stanowisko wyposażone w sprzęt komputerowy wraz ze skanerem i drukarką laserową,
2) oprogramowanie: Windows 7 lub nowsze, Libre Office oraz inne niezbędne programy,
3) środki łączności: telefon stacjonarny, dostęp do sieci Internet, fax
4) praca wymagająca bezpośredniej obsługi interesanta.
5) Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych.
W miesiącu czerwcu 2023 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Wałczu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł powyżej 6%.
6) Wymagane dokumenty:
1) oświadczenie – klauzula o ochronie danych osobowych wg wzoru dostępnego w Biuletynie Informacji Publicznej: Nabór pracowników -
informacje (zakładka: Ogłoszenia i komunikaty →Nabór pracowników – informacje) oraz w Wydziale Organizacyjno-Prawnym Starostwa Powiatowego w Wałczu,
2) list motywacyjny,
3) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie
Biuletynu Informacji Publicznej: Nabór pracowników - informacje (zakładka: Ogłoszenia i komunikaty → Nabór pracowników – informacje) oraz w Wydziale Organizacyjno-Prawnym Starostwa Powiatowego
w Wałczu,
4) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
5) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, doświadczenie i umiejętności (dyplomy, zaświadczenia, certyfikaty,
umowy o pracę lub zakresy czynności na zajmowanych stanowiskach, kopia prawa jazdy),
6) kopie świadectw pracy oraz zaświadczenie w przypadku pozostawania w stosunku pracy,
7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
8) oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych kandydata dla potrzeb rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
ustawą z 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach
samorządowych (Dz. U. z 2022r., poz. 530); w oświadczeniu należy wyszczególnić wszystkie dokumenty składane do naboru.
Dokumenty, o których mowa w pkt 1-4 i pkt 7-9, powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.
Kopie dokumentów powinny być poświadczone przez kandydata klauzulą „za zgodność z oryginałem" i własnoręcznym podpisem.
W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginałów dokumentów.
Oferty należy przesłać pocztą na adres:
Starostwo Powiatowe w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz bądź złożyć w siedzibie Starostwa przy ul. Dąbrowskiego 17 w Punkcie Obsługi
Interesanta w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Inspektor w Powiatowym Zespole ds. Orzekania o Niepełnosprawności" w terminie do dnia 24 lipca
2023 r. (decyduje data faktycznego wpływu).
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Wałczu, po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.powiatwalecki.pl) oraz na tablicy
informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wałczu przy ul. Dąbrowskiego 17.
Bliższe informacje można uzyskać pod nr telefonu 67 250 84 35.
Z kandydatem wyłonionym w drodze naboru może być zawarta umowa o pracę w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych
(Dz. U. z 2022 r., poz. 530).
Ilość stanowisk: 1; wymiar etatu: 1
Miejsce wykonywania pracy: Wałcz, Al. Zdobywców Wału Pomorskiego 54
1) Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie: wyższe,
2) staż pracy: 3 lata
3) znajomość zagadnień z zakresu prawa samorządowego
i administracyjnego,
4) znajomość przepisów i umiejętność stosowania instrukcji kancelaryjne i jednolitego rzeczowego wykazu akt,
5) znajomość zagadnień w zakresie orzekania o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności regulowane w szczególności przepisami
k.p.a., przepisami o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych, rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 lipca 2003 r. w sprawie orzekania o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności oraz rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 25 czerwca 2014 r. w sprawie wzoru oraz trybu wydawania i zwrotu kart parkingowych,
6) umiejętności: dobra obsługa komputera oraz urządzeń biurowych (np. kserokopiarka, skaner, fax),
7) obywatelstwo polskie,
8) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
9) brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,10) nieposzlakowana opinia.
2) Wymagania dodatkowe:
1) znajomość języka migowego w stopniu podstawowym,
2) predyspozycje osobowościowe: sumienność, odpowiedzialność, komunikatywność, umiejętność pracy zespołowej, umiejętność radzenia
sobie w sytuacjach stresowych, umiejętność pracy pod presją czasu.
3) Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) obsługa interesantów, wydawanie wniosków oraz udzielanie informacji z zakresu procedury orzekania o niepełnosprawności, stopniu niepełnosprawności, wydawania kart parkingowych i legitymacji,
2) przyjmowanie wszelkich pism oraz wniosków wraz z dokumentacją w celu wydania orzeczenia o niepełnosprawności lub stopniu niepełnosprawności, wydania kart parkingowych oraz legitymacji i prowadzenie całokształtu procedury przyjmowanych wniosków,
3) przyjmowanie odwołań i prowadzenie całokształtu procedury przyjmowanych wniosków,
4) wydawanie (doręczanie w siedzibie urzędu) orzeczeń o niepełnosprawności, stopniu niepełnosprawności, legitymacji osoby
niepełnosprawnej oraz kart parkingowych, zgodnie z obowiązującą procedurą,
5) archiwizacja dokumentacji orzeczniczej,
6) przygotowywanie dokumentacji na posiedzenia składów orzekających,
7) przygotowywanie korespondencji do wysłania oraz opracowanie nadchodzącej korespondencji,
8) przygotowywanie zawiadomień i innej korespondencji,
9) obsługa Elektronicznego Krajowego Systemu Monitoringu Orzekania o Niepełnosprawności, obsługa elektronicznego systemu pocztowego
nadawania korespondencji oraz obsługa elektronicznego systemu
e-kancelaria,
10) obsługa elektronicznego systemu zabezpieczania przed włamaniem.
4) Warunki pracy na stanowisku:
1) stanowisko wyposażone w sprzęt komputerowy wraz ze skanerem i drukarką laserową,
2) oprogramowanie: Windows 7 lub nowsze, Libre Office oraz inne niezbędne programy,
3) środki łączności: telefon stacjonarny, dostęp do sieci Internet, fax
4) praca wymagająca bezpośredniej obsługi interesanta.
5) Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych.
W miesiącu czerwcu 2023 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Wałczu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł powyżej 6%.
6) Wymagane dokumenty:
1) oświadczenie – klauzula o ochronie danych osobowych wg wzoru dostępnego w Biuletynie Informacji Publicznej: Nabór pracowników -
informacje (zakładka: Ogłoszenia i komunikaty →Nabór pracowników – informacje) oraz w Wydziale Organizacyjno-Prawnym Starostwa Powiatowego w Wałczu,
2) list motywacyjny,
3) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie
Biuletynu Informacji Publicznej: Nabór pracowników - informacje (zakładka: Ogłoszenia i komunikaty → Nabór pracowników – informacje) oraz w Wydziale Organizacyjno-Prawnym Starostwa Powiatowego
w Wałczu,
4) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
5) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, doświadczenie i umiejętności (dyplomy, zaświadczenia, certyfikaty,
umowy o pracę lub zakresy czynności na zajmowanych stanowiskach, kopia prawa jazdy),
6) kopie świadectw pracy oraz zaświadczenie w przypadku pozostawania w stosunku pracy,
7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
8) oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych kandydata dla potrzeb rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
ustawą z 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach
samorządowych (Dz. U. z 2022r., poz. 530); w oświadczeniu należy wyszczególnić wszystkie dokumenty składane do naboru.
Dokumenty, o których mowa w pkt 1-4 i pkt 7-9, powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.
Kopie dokumentów powinny być poświadczone przez kandydata klauzulą „za zgodność z oryginałem" i własnoręcznym podpisem.
W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginałów dokumentów.
Oferty należy przesłać pocztą na adres:
Starostwo Powiatowe w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz bądź złożyć w siedzibie Starostwa przy ul. Dąbrowskiego 17 w Punkcie Obsługi
Interesanta w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Inspektor w Powiatowym Zespole ds. Orzekania o Niepełnosprawności" w terminie do dnia 24 lipca
2023 r. (decyduje data faktycznego wpływu).
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Wałczu, po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.powiatwalecki.pl) oraz na tablicy
informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wałczu przy ul. Dąbrowskiego 17.
Bliższe informacje można uzyskać pod nr telefonu 67 250 84 35.
Z kandydatem wyłonionym w drodze naboru może być zawarta umowa o pracę w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych
(Dz. U. z 2022 r., poz. 530).
STAROSTA
/-/ dr Bogdan Wankiewicz
/-/ dr Bogdan Wankiewicz