Aktualności

BURMISTRZ MIASTA WAŁCZ OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W WYDZIALE INWESTYCJI I REALIZACJI PROJEKTÓW URZĘDU MIASTA WAŁCZ INSPEKTOR DS. INWESTYCJI

Print Drukuj
BURMISTRZ MIASTA WAŁCZ
OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W WYDZIALE INWESTYCJI I REALIZACJI PROJEKTÓW
 URZĘDU MIASTA WAŁCZ
 
  1. Nazwa jednostki zatrudniającej :
 
URZĄD MIASTA WAŁCZ
PLAC WOLNOŚCI  1
78-600  WAŁCZ
  1. Określenie stanowiska :
INSPEKTOR DS. INWESTYCJI
  1. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
 
  1. Wymaganie  niezbędne :
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. wykształcenie wyższe lub średnie o kierunku: budownictwo, prawo, administracja, inżynieria środowiska, ochrona środowiska lub pokrewne,
  6. staż pracy:
- wykształcenie średnie – 5 lat,
- wykształcenie wyższe – 3 lata.
  1. Wymagania dodatkowe:
  1. wykształcenie wyższe zawodowe uprawniające do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych, studia podyplomowe zakresu procesu inwestycyjnego, inżynierii drogowej lub wykształcenie średnie techniczne,
  2. minimum roczny staż pracy w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia
    21 listopada 2008r.o pracownikach samorządowych,
  3. uprawnienia budowlane,
  4. niezbędna wiedza specjalistyczna, tj. znajomość regulacji prawnych w zakresie niezbędnym do realizacji zadań na tym stanowisku, w szczególności ustaw:
  • o samorządzie gminnym,
  • o pracownikach samorządowych,
  • Prawo budowlane,
  • Prawo zamówień publicznych,
  • o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
  • rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie,
  • rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi ich usytuowanie.
5)  umiejętności praktyczne:  
  • biegła znajomość obsługi komputera (pakiet Office),
  • umiejętność czytania dokumentacji technicznej,
  • znajomość procesu realizacji inwestycji budowlanych,
  • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu podstawowym.
 
6) umiejętności psychospołeczne:
podejmowania decyzji, analizy i syntezy informacji, przekonywania, negocjowania, wyjaśniania, wyrażania i obrony własnego zdania.
  1. Zakres głównych zadań na stanowisku pracy obejmuje m.in.:
Prowadzenie wszelkich spraw związanych z inwestycjami miejskimi, w tym między innymi:
1. Współpraca w opracowaniu rocznych i wieloletnich zadań inwestycyjnych.
2. Wykonywanie wszelkich czynności związanych z przygotowaniem inwestycji miejskich
do realizacji, w tym między innymi:
- uzgodnienie planowanego zakresu rzeczowego inwestycji oraz oszacowanie jej wartości,
- opracowanie wstępnego harmonogramu planowanej realizacji inwestycji,
- przygotowanie i kompletowanie niezbędnej dokumentacji do realizacji inwestycji,
- uzyskiwanie niezbędnych w procesie inwestycyjnym zgód, uzgodnień, pozwoleń.
3. Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie zadań inwestycyjnych.
4. Udział w opracowaniu wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych.
5. Przygotowanie niezbędnej dokumentacji przetargowej i współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu w trakcie prowadzenia postępowań przetargowych na wyłonienie wykonawców usług i robót budowalnych.
6. Koordynowanie i nadzór nad procesem realizacji inwestycji miejskich – współpraca
z wykonawcami i branżowymi inspektorami nadzoru, projektantami, organizowanie
i udział w naradach roboczych, odbiorach, itp.
7. Monitorowanie i kontrola realizacji usług i robót budowlanych przez wykonawców zgodnie
z zawartymi umowami.
8. Przygotowanie zlecenia na sprawowanie nadzoru inwestorskiego oraz współpraca
z inspektorem nadzoru; sprawdzanie dokumentacji związanej z rozliczeniem wykonawców usług lub robót budowlanych.
9.   Sprawdzanie dokumentacji projektowej dotyczącej inwestycji.
10. Okresowe sporządzanie informacji na temat prowadzonych zadań inwestycyjnych.
11. Nadzór i kompletowanie wszelkiej dokumentacji powstałej w trakcie realizacji inwestycji.
12. Terminowe przygotowanie i prowadzenie korespondencji związanej z realizowanymi   
      zadaniami ze wszystkimi stronami uczestniczącymi w procesie inwestycyjnym.
13. Przygotowanie i prowadzenie korespondencji i dokumentacji związanej z rozliczeniem   
      zadań z instytucjami finansującymi.
14. Udział w zespołach roboczych, komisjach w zakresie oceny stanu technicznego
      nieruchomości komunalnych i innych ocen budowlanych.
  1. Przygotowanie umów dla wykonawców będących rezultatem przeprowadzonych postępowań.
V.  Warunki pracy:
  1. Wymiar etatu – pełen (czas pracy 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku pomiędzy 7.00 a 16.00)
  2. Miejsce pracy – Urząd Miasta Wałcz.
  3. Nie jest wymagana dyspozycyjność po godzinach pracy Urzędu.
  4. Pierwsza umowa zawarta zostanie na czas określony.
  1. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Wałcz,
    w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w sierpniu 2023 roku wynosił ponad 6 %.
VII. Wymagane dokumenty:
  1. List motywacyjny – własnoręcznie podpisany.
  2. Curriculum vitae – własnoręcznie podpisane.
  3. Dane osoby ubiegającej się o zatrudnienie (własnoręcznie podpisane):
– druk kwestionariusza stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze, do pobrania
na stronie www.bip.walcz.pl lub w Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta.
 
 
  1. Oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych (RODO),
  2. Oświadczenia o spełnieniu wymogów w zakresie zatrudnienia (własnoręcznie podpisane):
  • o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • o nieposzlakowanej opinii,
  • o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- druk oświadczeń stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze, do pobrania na stronie lub w Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta.
  1. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje;
    w przypadku aktualnego zatrudnienia – zaświadczenie od pracodawcy o zatrudnieniu.
  2. Kopie dokumentów lub rekomendacji związanych z dotychczasową pracą.
           
VIII. Dodatkowe informacje:
 
  1. Informacje na temat naboru na stanowisko można uzyskać u Pani Hanny Szynkaruk-Szpyndy Naczelnika Wydziału Inwestycji i Realizacji Projektów Urzędu Miasta Wałcz,
    tel.  067 258 44 71 wewn. 64 lub 69 Pani Darii Krauze Zastępcy Naczelnika Wydziału.
  2. Dokumenty należy składać do dnia 10 października 2023 r. włącznie do godz. 14.00
    w Urzędzie Miasta Wałcz – Biuro Obsługi Interesanta, pokój nr 11, w zaklejonych kopertach z umieszczonym na kopercie napisem „Oferta zatrudnienia na stanowisko Inspektora ds. Inwestycji w Wydziale Inwestycji i Realizacji Projektów Urzędu Miasta Wałcz."
  3. W przypadku wysłania oferty drogą pocztową o terminie wpływu decyduje data wpływu
    do Urzędu.
     Oferty otrzymane po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
  1. Kandydaci, którzy spełnią określone wymagania zostaną powiadomieni o terminie kolejnego etapu naboru.
  2. Postępowanie rekrutacyjne zostanie zakończone do dnia 31 października 2023 roku.
  3. Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej: www.bip.walcz.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta.
  4. Zebrane w wyniku naboru dane osobowe zostaną wykorzystane wyłącznie na potrzeby rekrutacji.
Po zakończeniu rekrutacji złożone oferty będą do odebrania w Urzędzie Miasta (pokój
nr 117, I piętro), zgodnie z obowiązującą procedurą, w następujących terminach:
  1. dokumenty aplikacyjne osób, które nie znalazły się w grupie rekomendowanych
    do zatrudnienia będą do odbioru w ciągu 30 dni od zakończenia naboru,
  2. dokumenty osób rekomendowanych do zatrudnienia będą do odebrania w ciągu 30 dni od zakończenia trzech miesięcy (licząc od dnia zatrudnienia osoby wybranej w trybie naboru),
  3. dokumenty kandydata wybranego w trybie naboru, do zatrudnienia którego nie doszło
    z różnych przyczyn, będą do odbioru w ciągu 30 dni od zmiany decyzji dot. zatrudnienia.
 
Wałcz, dnia 29 września 2023 r.
                                                                                                          Burmistrz Miasta Wałcz
 
                                                                                                            /-/ Maciej Żebrowski
 
 
Informacje o publikacji dokumentu