Aktualności

Starosta Wałecki ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy w Starostwie Powiatowym ul. Dąbrowskiego 17 78-600 Wałcz Inspektor/Podinspektor w Wydziale Inwestycji, Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych..

Print Drukuj
Inspektor / Podinspektor w Wydziale Inwestycji, Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych
Ilość stanowisk: 2; wymiar etatu: 1
Miejsce wykonywania pracy: Wałcz ul. Dąbrowskiego 17
1.) Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie: średnie lub wyższe z zakresu budownictwa, architektury, architektury i urbanistyki lub inżynierii środowiska,
2) staż pracy:
- Inspektor: wykształcenie średnie – 5 lat
wykształcenie wyższe – 3 lata
- Podinspektor: wykształcenie średnie – 3 lata
wykształcenie wyższe – staż pracy nie jest wymagany
3) prawo jazdy kategorii B,
4) obywatelstwo polskie,
5) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
6) brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7) nieposzlakowana opinia.
2) Wymagania dodatkowe:
2. znajomość zagadnień z zakresu ustaw: Prawo budowlane i Prawo
zamówień publicznych,
2) znajomość zagadnień z zakresu prawa samorządowego i administracyjnego oraz funkcjonowania administracji samorządowej,
3) znajomość procesu realizacji inwestycji budowlanych,
4) doświadczenie w realizacji procesu budowlanego,
5) umiejętność czytania dokumentacji technicznej,
6) umiejętność obsługi komputera, w tym pakietów biurowych MS Office,
7) predyspozycje osobowościowe: dyspozycyjność, punktualność,
sumienność, operatywność, wysoka kultura osobista, samodzielność i odpowiedzialność w realizacji powierzonych zadań.
3) Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) opracowywanie projektów i planów w zakresie zadań inwestycyjnych, w tym inwestycji budowlanych finansowanych ze środków budżetu Powiatu i środków zewnętrznych,
2) kompletowanie dokumentacji technicznej, przygotowywanie materiałów do uzyskania wymaganych decyzji administracyjnych, pozwoleń,
uzgodnień,
3) nadzór nad prawidłowością przebiegu przygotowania oraz realizacji inwestycji i remontów,
4) koordynowanie i rozliczanie prowadzonych zadań inwestycyjnych
i remontowych, w tym współfinansowanych ze środków zewnętrznych,
5) przygotowywanie materiałów i dokumentacji przetargowej w zakresie prowadzonych inwestycji i remontów.
4) Warunki pracy na stanowisku:
1) stanowisko wyposażone w sprzęt komputerowy wraz z drukarką laserową,
2) oprogramowanie: Windows, pakiet MS Office oraz inne niezbędne programy,
3) środki łączności: telefon stacjonarny, dostęp do sieci Internet,
4) praca związana z wyjazdami służbowymi w terenie.
5) Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych.
W miesiącu sierpniu 2024 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Wałczu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł powyżej 6%.
6) Wymagane dokumenty:
1) oświadczenie – klauzula o ochronie danych osobowych wg wzoru dostępnego w Biuletynie Informacji Publicznej: Nabór pracowników - informacje (zakładka: Ogłoszenia i komunikaty →Nabór pracowników – informacje) oraz w Wydziale Organizacyjno-Prawnym Starostwa Powiatowego w Wałczu,
2) list motywacyjny,
3) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej: Nabór pracowników - informacje
(zakładka: Ogłoszenia i komunikaty → Nabór pracowników – informacje) oraz w Wydziale Organizacyjno-Prawnym Starostwa Powiatowego w Wałczu,
4) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
5) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, doświadczenie i umiejętności (dyplomy, zaświadczenia, certyfikaty, umowy o pracę lub zakresy czynności na zajmowanych stanowiskach, kopia prawa jazdy),
6) kopie świadectw pracy oraz zaświadczenie w przypadku pozostawania w stosunku pracy,
7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
8) oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych kandydata dla potrzeb rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
ustawą z 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach
samorządowych (Dz. U. z 2024r., poz. 1135); w oświadczeniu należy wyszczególnić wszystkie dokumenty składanedo naboru.
Dokumenty, o których mowa w pkt 1 – 4 i pkt 7 – 9 powinny być opatrzonewłasnoręcznym podpisem.
Kopie dokumentów powinny być poświadczone przez kandydata klauzulą„za zgodność z oryginałem" i własnoręcznym podpisem.
W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginałów dokumentów.
Oferty należy przesłać pocztą na adres:Starostwo Powiatowe w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz bądź złożyć w siedzibie Starostwa przy ul. Dąbrowskiego 17 w Punkcie Obsługi
Interesanta w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Inspektor lub Podinspektor w Wydziale Inwestycji, Zamówień Publicznych i Funduszy
Pomocowych" w terminie do dnia 4 października 2024 r. (decyduje data faktycznego wpływu). Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Wałczu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej;
Biuletynu Informacji Publicznej (bip.powiatwalecki.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wałczu przy
ul. Dąbrowskiego 17. Bliższe informacje można uzyskać pod nr telefonu 67 250 84 35.
Z kandydatem wyłonionym w drodze naboru może być zawarta umowa o pracę w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych(Dz. U. z 2024 r., poz. 1135).
STAROSTA
/-/ dr Bogdan Wankiewicz

 
https://bip.powiatwalecki.pl/pliki/powiatwalecki/pliki/Nab%C3%B3r%20-%20%20Wydzia%C5%82%20IZ%20-%2024%20wrze%C5%9Bnia%202024.pdf
Informacje o publikacji dokumentu