BURMISTRZ MIASTA WAŁCZ OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W WYDZIALE INWESTYCJI I REALIZACJI PROJEKTÓW URZĘDU MIASTA WAŁCZ INSPEKTOR DS. INWESTYCJI - Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu

BURMISTRZ MIASTA WAŁCZ OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W WYDZIALE INWESTYCJI I REALIZACJI PROJEKTÓW URZĘDU MIASTA WAŁCZ INSPEKTOR DS. INWESTYCJI

BURMISTRZ MIASTA WAŁCZ
OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W WYDZIALE INWESTYCJI I REALIZACJI PROJEKTÓW
 URZĘDU MIASTA WAŁCZ
 
  1. Nazwa jednostki zatrudniającej :
 
URZĄD MIASTA WAŁCZ
PLAC WOLNOŚCI  1
78-600  WAŁCZ
  1. Określenie stanowiska :
INSPEKTOR DS. INWESTYCJI
  1. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
 
  1. Wymaganie  niezbędne :
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. wykształcenie wyższe lub średnie o kierunku: budownictwo, prawo, administracja, inżynieria środowiska, ochrona środowiska lub pokrewne,
  6. staż pracy:
- wykształcenie średnie – 5 lat,
- wykształcenie wyższe – 3 lata.
  1. Wymagania dodatkowe:
  1. wykształcenie wyższe zawodowe uprawniające do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych, studia podyplomowe zakresu procesu inwestycyjnego, inżynierii drogowej lub wykształcenie średnie techniczne,
  2. minimum roczny staż pracy w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia
    21 listopada 2008r.o pracownikach samorządowych,
  3. uprawnienia budowlane,
  4. niezbędna wiedza specjalistyczna, tj. znajomość regulacji prawnych w zakresie niezbędnym do realizacji zadań na tym stanowisku, w szczególności ustaw:
  • o samorządzie gminnym,
  • o pracownikach samorządowych,
  • Prawo budowlane,
  • Prawo zamówień publicznych,
  • o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
  • rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie,
  • rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi ich usytuowanie.
5)  umiejętności praktyczne:  
  • biegła znajomość obsługi komputera (pakiet Office),
  • umiejętność czytania dokumentacji technicznej,
  • znajomość procesu realizacji inwestycji budowlanych,
  • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu podstawowym.
 
6) umiejętności psychospołeczne:
podejmowania decyzji, analizy i syntezy informacji, przekonywania, negocjowania, wyjaśniania, wyrażania i obrony własnego zdania.
  1. Zakres głównych zadań na stanowisku pracy obejmuje m.in.:
Prowadzenie wszelkich spraw związanych z inwestycjami miejskimi, w tym między innymi:
1. Współpraca w opracowaniu rocznych i wieloletnich zadań inwestycyjnych.
2. Wykonywanie wszelkich czynności związanych z przygotowaniem inwestycji miejskich
do realizacji, w tym między innymi:
- uzgodnienie planowanego zakresu rzeczowego inwestycji oraz oszacowanie jej wartości,
- opracowanie wstępnego harmonogramu planowanej realizacji inwestycji,
- przygotowanie i kompletowanie niezbędnej dokumentacji do realizacji inwestycji,
- uzyskiwanie niezbędnych w procesie inwestycyjnym zgód, uzgodnień, pozwoleń.
3. Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie zadań inwestycyjnych.
4. Udział w opracowaniu wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych.
5. Przygotowanie niezbędnej dokumentacji przetargowej i współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu w trakcie prowadzenia postępowań przetargowych na wyłonienie wykonawców usług i robót budowalnych.
6. Koordynowanie i nadzór nad procesem realizacji inwestycji miejskich – współpraca
z wykonawcami i branżowymi inspektorami nadzoru, projektantami, organizowanie
i udział w naradach roboczych, odbiorach, itp.
7. Monitorowanie i kontrola realizacji usług i robót budowlanych przez wykonawców zgodnie
z zawartymi umowami.
8. Przygotowanie zlecenia na sprawowanie nadzoru inwestorskiego oraz współpraca
z inspektorem nadzoru; sprawdzanie dokumentacji związanej z rozliczeniem wykonawców usług lub robót budowlanych.
9.   Sprawdzanie dokumentacji projektowej dotyczącej inwestycji.
10. Okresowe sporządzanie informacji na temat prowadzonych zadań inwestycyjnych.
11. Nadzór i kompletowanie wszelkiej dokumentacji powstałej w trakcie realizacji inwestycji.
12. Terminowe przygotowanie i prowadzenie korespondencji związanej z realizowanymi   
      zadaniami ze wszystkimi stronami uczestniczącymi w procesie inwestycyjnym.
13. Przygotowanie i prowadzenie korespondencji i dokumentacji związanej z rozliczeniem   
      zadań z instytucjami finansującymi.
14. Udział w zespołach roboczych, komisjach w zakresie oceny stanu technicznego
      nieruchomości komunalnych i innych ocen budowlanych.
  1. Przygotowanie umów dla wykonawców będących rezultatem przeprowadzonych postępowań.
V.  Warunki pracy:
  1. Wymiar etatu – pełen (czas pracy 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku pomiędzy 7.00 a 16.00)
  2. Miejsce pracy – Urząd Miasta Wałcz.
  3. Nie jest wymagana dyspozycyjność po godzinach pracy Urzędu.
  4. Pierwsza umowa zawarta zostanie na czas określony.
  1. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Wałcz,
    w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w sierpniu 2023 roku wynosił ponad 6 %.
VII. Wymagane dokumenty:
  1. List motywacyjny – własnoręcznie podpisany.
  2. Curriculum vitae – własnoręcznie podpisane.
  3. Dane osoby ubiegającej się o zatrudnienie (własnoręcznie podpisane):
– druk kwestionariusza stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze, do pobrania
na stronie www.bip.walcz.pl lub w Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta.
 
 
  1. Oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych (RODO),
  2. Oświadczenia o spełnieniu wymogów w zakresie zatrudnienia (własnoręcznie podpisane):
  • o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • o nieposzlakowanej opinii,
  • o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- druk oświadczeń stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze, do pobrania na stronie lub w Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta.
  1. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje;
    w przypadku aktualnego zatrudnienia – zaświadczenie od pracodawcy o zatrudnieniu.
  2. Kopie dokumentów lub rekomendacji związanych z dotychczasową pracą.
           
VIII. Dodatkowe informacje:
 
  1. Informacje na temat naboru na stanowisko można uzyskać u Pani Hanny Szynkaruk-Szpyndy Naczelnika Wydziału Inwestycji i Realizacji Projektów Urzędu Miasta Wałcz,
    tel.  067 258 44 71 wewn. 64 lub 69 Pani Darii Krauze Zastępcy Naczelnika Wydziału.
  2. Dokumenty należy składać do dnia 10 października 2023 r. włącznie do godz. 14.00
    w Urzędzie Miasta Wałcz – Biuro Obsługi Interesanta, pokój nr 11, w zaklejonych kopertach z umieszczonym na kopercie napisem „Oferta zatrudnienia na stanowisko Inspektora ds. Inwestycji w Wydziale Inwestycji i Realizacji Projektów Urzędu Miasta Wałcz."
  3. W przypadku wysłania oferty drogą pocztową o terminie wpływu decyduje data wpływu
    do Urzędu.
     Oferty otrzymane po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
  1. Kandydaci, którzy spełnią określone wymagania zostaną powiadomieni o terminie kolejnego etapu naboru.
  2. Postępowanie rekrutacyjne zostanie zakończone do dnia 31 października 2023 roku.
  3. Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej: www.bip.walcz.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta.
  4. Zebrane w wyniku naboru dane osobowe zostaną wykorzystane wyłącznie na potrzeby rekrutacji.
Po zakończeniu rekrutacji złożone oferty będą do odebrania w Urzędzie Miasta (pokój
nr 117, I piętro), zgodnie z obowiązującą procedurą, w następujących terminach:
  1. dokumenty aplikacyjne osób, które nie znalazły się w grupie rekomendowanych
    do zatrudnienia będą do odbioru w ciągu 30 dni od zakończenia naboru,
  2. dokumenty osób rekomendowanych do zatrudnienia będą do odebrania w ciągu 30 dni od zakończenia trzech miesięcy (licząc od dnia zatrudnienia osoby wybranej w trybie naboru),
  3. dokumenty kandydata wybranego w trybie naboru, do zatrudnienia którego nie doszło
    z różnych przyczyn, będą do odbioru w ciągu 30 dni od zmiany decyzji dot. zatrudnienia.
 
Wałcz, dnia 29 września 2023 r.
                                                                                                          Burmistrz Miasta Wałcz
 
                                                                                                            /-/ Maciej Żebrowski
 
 
Zdjęcie artykułu Rozpoczynamy realizację vouchera zatrudnieniowego
02.09.2024

Rozpoczynamy realizację vouchera zatrudnieniowego

Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu z przyjemnością informuje, iż w dniu 02.09.2024r. rozpoczął realizację projektu konkurencyjnego pn. Voucher zatrudnieniowy na wałeckim rynku pracy ...

Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu dosponuje czterema liniami telefonicznymi:
- 67 258 50 66

- 67 258 50 67
- 67 258 50 68
- 67 258 50 69
- numerem telefonu komórkowego 576 846 572, pod który można też w przypadku zajętych pozostałych numerów zadzwonić lub wysłać sms ze swoim imieniem i nazwiskiem a pracownik Urzędu skontaktuje się z Państwem w tym samym dniu.
- Punkt Doradztwa dla Młodzieży pod numerem 791 690 575
Projekt pn. Vocher zatrudnieniowy na wałcekim rynku pracy pod numerem 533 497 896

1 czerwca br. wchodzi w życie ustawa z dnia 20 marca 2025 r. o warunkach dopuszczalności powierzania pracy cudzoziemcom na terytorium RP

Ustawa prowadza obowiązkową pełną elektronizację postępowań w sprawach zezwoleń na pracę i oświadczeń o powierzeniu pracy cudzoziemcowi. Szczegółowe informacje pod linkiem

Kiedy możesz złożyć oświadczenie

Oświadczenie o zamiarze powierzenia pracy cudzoziemcowi możesz złożyć, jeżeli łącznie są spełnione następujące warunki:

  • cudzoziemiec, któremu chcesz powierzyć racę jest obywatelem Armenii, Białorusi, Gruzji, Mołdawii lub Ukrainy
  • praca będzie wykonywana na terytorium Polski 
  • okres zatrudnienia nie przekroczy 24 miesięcy
  • prace, które będzie wykonywał cudzoziemiec, nie dotyczą prac sezonowych (na które trzeba uzyskać zezwolenie)
  • praca nie polega na pełnieniu funkcji w zarządzie firmy lub jej reprezentacji  
  • dzień rozpoczęcia pracy nastąpi nie później niż za 6 miesięcy od daty złożenia oświadczenia 
  • wysokość wynagrodzenia cudzoziemca nie będzie niższa od wynagrodzenia pracowników wykonujących pracę porównywalnego rodzaju lub na porównywalnym stanowisku.

Opłatę można uiścić przez Internet albo w banku lub urzędzie pocztowym na rachunek:

Powiatowego Urzędu Pracy w Wałczu

ul. Wojska Polskiego 41

78-600 Wałcz

Numery rachunku

Santander Bank Polska Spółka Akcyjna

59 1090 1320 0000 0001 4721 8527

Dowód wpłaty powinien zawierać następujące dane:

nazwa pracodawcy / imię i nazwisko pracodawcy;

tytuł wpłaty:  OŚWIADCZENIE / ZEZWOLENIE NA PRACĘ SEZONOWĄ  , imię i nazwisko cudzoziemca

Szczegółowe informacje można uzyskać w siedzibie PUP w pokój 20 lub 21 lub telefonicznie 67-258-50-66 wew.: 122 lub 142

 

Zezwolenie na pracę sezonową

Oświadczenie o powierzeniu wykonywania pracy cudzoziemcowi

Logo WKU w SzczecinkuInformacje odnośnie powołania do służby przygotowawczej dostępne są po linkiem

Strona WKU w Szczecinku dostępna jest po na naciśnięciu na logo MON.
 

Dla bezrobotnych i poszukujących pracy

Projekty skierowane do bezrobotnych i poszukujących pracy

Zdjęcie artykułu III nabór wniosków na Voucher zatrudnieniowy

III nabór wniosków na Voucher zatrudnieniowy

  Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu ogłasza w terminie od dnia 07.07.2025r. do dnia 18.07.2025r. do godz. 15:30 nabór wniosków o przyznanie Vouchera zatrudnieniowego w...
Zdjęcie artykułu UWAGA! Kolejny nabór wniosków na Voucher zatrudnieniowy

UWAGA! Kolejny nabór wniosków na Voucher zatrudnieniowy

Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu informuje, iż w dniu 07.07.2025r. zostanie ogłoszony III nabór wniosków o przyznanie Vouchera zatrudnieniowego w ramach projektu pn. Voucher...
Zdjęcie artykułu Zakończenie realizacji projektu EFS+ II edycja

Zakończenie realizacji projektu EFS+ II edycja

Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu informuje, iż w dniu  30.06.2025r. zakończył realizację projektu niekonkurencyjnego pn. Aktywizacja zawodowa osób pozostających bez...
Zdjęcie artykułu Projekt pn. Aktywizacja zawodowa osób pozostających bez pracy w powiecie wałeckim (III)

Projekt pn. Aktywizacja zawodowa osób pozostających bez pracy w powiecie wałeckim (III)

    Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu informuje, iż w dniu 09.06.2025r. została podpisana umowa o dofinansowanie projektu niekonkurencyjnego pn. Aktywizacja...
Zdjęcie artykułu III nabór wniosków na Voucher zatrudnieniowy

III nabór wniosków na Voucher zatrudnieniowy

  Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu ogłasza w terminie od dnia 07.07.2025r. do dnia 18.07.2025r. do godz. 15:30 nabór wniosków o przyznanie Vouchera zatrudnieniowego w...
Zdjęcie artykułu UWAGA! Kolejny nabór wniosków na Voucher zatrudnieniowy

UWAGA! Kolejny nabór wniosków na Voucher zatrudnieniowy

Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu informuje, iż w dniu 07.07.2025r. zostanie ogłoszony III nabór wniosków o przyznanie Vouchera zatrudnieniowego w ramach projektu pn. Voucher...
Zdjęcie artykułu Zakończenie realizacji projektu EFS+ II edycja

Zakończenie realizacji projektu EFS+ II edycja

Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu informuje, iż w dniu  30.06.2025r. zakończył realizację projektu niekonkurencyjnego pn. Aktywizacja zawodowa osób pozostających bez...
Zdjęcie artykułu Projekt pn. Aktywizacja zawodowa osób pozostających bez pracy w powiecie wałeckim (III)

Projekt pn. Aktywizacja zawodowa osób pozostających bez pracy w powiecie wałeckim (III)

    Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu informuje, iż w dniu 09.06.2025r. została podpisana umowa o dofinansowanie projektu niekonkurencyjnego pn. Aktywizacja...

5,0%Stopa bezrobocia w Polsce  

Stan na koniec maja 2025 r.

wykres statystyki

  • 1.721,90 zł Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych
  • 2.066,30 zł Stypendium dla bezrobotnego w okresie odbywania szkolenia
  • 861,00 zł Dodatek aktywizacyjny
  • do 53.773,70 zł Środki dla bezrobotnego na podjęcie działalności gospodarczej
Artykuły prawne

Zobacz akty prawne dotyczące bezrobocia i promocji zatrudnienia

Zobacz

Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.

Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.

Zobacz

Mapa położenia urzędu

Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu
ul. Wojska Polskiego 41
78-600 Wałcz

Tel./Fax (067) 258 50-66/67/68/69






Dodatkowy numer telefonu 576 846 572, pod który prosimy wysłać sms ze swoim imieniem i nazwiskiem a pracownik Urzędu skontaktuje się Państwem  w tym samym dniu.

e-mail: sekretariat@walcz.pup.gov.pl

NIP 765-10-14-142
Regon 331057848