Ogłoszenie o otwartym i konkurencyjnym naborze na wolne stanowisko Sekretarza Miasta i Gminy Człopa - Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu

Zdjęcie artykułu Punkt informacyjno-konsultacyjny dotyczący uchodźców z Ukrainy/Інформаційно-консультаційний пункт про біженців з України
03.03.2022

Punkt informacyjno-konsultacyjny dotyczący uchodźców z Ukrainy/Інформаційно-консультаційний пункт про біженців з України

Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu uruchamia punkt informacyjno-konsultacyjny skierowany do uchodźców z Ukrainy oraz do lokalnych pracodawców i przedsiębiorców. Повітове бюро праці у Валчі...

Ogłoszenie o otwartym i konkurencyjnym naborze na wolne stanowisko Sekretarza Miasta i Gminy Człopa

Burmistrz Miasta i Gminy Człopa OGŁASZA OTWARTY I KONKURENCYJNY NABÓR

na stanowisko

SEKRETARZA MIASTA i GMINY CZŁOPA

I. Nazwa i adres jednostki, której dotyczy stanowisko:

Urząd Miasta i Gminy

ul. Strzelecka 2

78-630 Człopa

II. Nazwa i adres podmiotu organizującego nabór:

Burmistrz Miasta i Gminy Człopa

Gmina Człopa

ul. Strzelecka 2

78-630 Człopa

III. Wymiar czasu pracy, miejsce oraz rozpoczęcie:

Wymiar etatu:   pełny wymiar czasu pracy

Miejsce wykonywania pracy:  Urząd Miasta i Gminy w Człopie

Rozpoczęcie pracy:   01.07.2025 r.

IV. Określenie stanowiska:  Sekretarz Miasta i Gminy Człopa

V. Wymagania - osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku :

- wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce,

- co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1135 z późn. zm.), w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub osoba posiadająca co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o którym mowa w art. 2 ww. ustawy oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych.,

- posiada obywatelstwo polskie (z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ),

- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

- cieszy się nieposzlakowaną opinią,

- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

- nie przynależy do partii politycznej,

Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku, na które jest przeprowadzany nabór:

- umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu Office,

- umiejętność pracy w zespole pracowników,

- umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi,

- umiejętność stosowania i interpretacji przepisów prawa, analitycznego myślenia, samodzielnego podejmowania decyzji, sprawnej organizacji i planowania pracy, skutecznej komunikacji;

- prawo jazdy kat. B,

- znajomość struktury organizacyjnej urzędu,

- znajomość przepisów prawnych dotyczących funkcjonowania samorządu,

a w szczególności ustaw:

o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie danych osobowych, kodeksu postępowania administracyjnego, o finansach publicznych, kodeksu pracy, prawa zamówień publicznych oraz rozporządzenia dotyczącego instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

1. Kwestionariusz osobowy ( zgodnie z załączonym wzorem ).

2. Kopia dowodu osobistego,

( poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem ).

3. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

( poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem ).

4. Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe określone  w wymaganiach warunkujących dopuszczenie do udziału        w naborze (tj. świadectwa pracy, w przypadku bieżącego zatrudnienia - umowy o pracę, zaświadczenia pracodawcy),

( poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem ).

5. Oświadczenie kandydata o niekaralności.

6. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.

7. Oświadczenie kandydata o braku przynależności do partii politycznej.

8. CV – opatrzone poniższą klauzulą.

9. List motywacyjny – opatrzony poniższą klauzulą.

10. Oświadczenie  o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia postepowania rekrutacyjnego.

11.W przypadku, gdy kandydat jest osobą niepełnosprawną, kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność.

12. Dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.

Dokumenty dodatkowe:

1. Kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji

i umiejętności ( poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem ).

VI. Informacja o warunkach pracy:

    Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.

    Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, obsługa urządzeń biurowych,

    Praca wymagająca kontaktów z petentami.

VII. Zakres szczególnych zadań i odpowiedzialności na stanowisku:

    Kierowanie pracą referatu Organizacyjno – Kancelaryjnego.

    Opracowywanie projektów zmian Regulaminu Urzędu Miasta i Gminy Człopa.

    Opracowywanie  projektów podziału referatu na stanowiska pracy.

    Opracowywanie zakresów czynności na stanowiskach pracy.

    Nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr.

    Przedkładanie Burmistrzowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu.

    Nadzór nad przygotowywaniem projektów uchwał i zarządzeń.

    Wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec pracowników bezpośrednio mu podległych.

    Koordynacja i nadzór nad pracami remontowymi w Urzędzie i zakupem środków trwałych.

    Koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami i spisami.

    Wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Burmistrza.

    Podejmowanie czynności kierownika Urzędu pod nieobecność Burmistrza i Zastępcy Burmistrza w zakresie udzielonego przez Burmistrza upoważnienia.

VIII.  Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu - kwiecień 2025 r. wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnością

w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie przekroczył 6%.

IX.   Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Człopa  ( pokój nr 3 – sekretariat ) lub przesłać na adres:

Urząd Miasta i Gminy w Człopie ul. Strzelecka 2, 78-630 Człopa w zamkniętej kopercie z dopiskiem: NABÓR NA STANOWISKO SEKRETARZA MIASTA i GMINY CZŁOPA w terminie do dnia 09 czerwca 2025 r.  do godz. 15.00 (decyduje data wpływu do urzędu).

X.  Zasady rekrutacji:

1. Wyboru kandydata dokona komisja rekrutacyjna, powołana przez Burmistrza Miasta i Gminy Człopa, po przeprowadzeniu wstępnej selekcji formalnej oraz selekcji merytorycznej, która może obejmować rozmowę kwalifikacyjną, test kwalifikacyjny.

2. O terminie rozmowy kwalifikacyjnej osoby spełniające kryteria formalne zostaną powiadomione indywidualnie.

3. Informacja to wynikach naboru zostanie zamieszczona na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Człopa oraz tablicy ogłoszeń urzędu.

Szczegółowe informacje i załączniki znajdują się na stronie : https://bip.czlopa.pl/artykul/ogloszenie-o-otwartym-i-konkurencyjnym-naborze-na-wolne-stanowisko-sekretarza-miasta-i-gminy-cz-2

 

Zdjęcie artykułu Rozpoczynamy realizację vouchera zatrudnieniowego
02.09.2024

Rozpoczynamy realizację vouchera zatrudnieniowego

Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu z przyjemnością informuje, iż w dniu 02.09.2024r. rozpoczął realizację projektu konkurencyjnego pn. Voucher zatrudnieniowy na wałeckim rynku pracy ...

Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu dosponuje czterema liniami telefonicznymi:
- 67 258 50 66

- 67 258 50 67
- 67 258 50 68
- 67 258 50 69
- numerem telefonu komórkowego 576 846 572, pod który można też w przypadku zajętych pozostałych numerów zadzwonić lub wysłać sms ze swoim imieniem i nazwiskiem a pracownik Urzędu skontaktuje się z Państwem w tym samym dniu.
- Punkt Doradztwa dla Młodzieży pod numerem 791 690 575
Projekt pn. Vocher zatrudnieniowy na wałcekim rynku pracy pod numerem 533 497 896

W dniu 27.06.2022 r. nastąpiła zmiana rozporządzenia w sprawie wysokości wpłat dokonywanych w związku ze złożeniem wniosku o wydanie zezwolenia na pracę lub zezwolenia na pracę sezonową oraz złożeniem oświadczenia o powierzeniu wykonywania pracy cudzoziemcowi.
Od dnia 12.07.2022 r. obowiązywać będą nowe wysokości wpłat tj. 100 zł.

Zezwolenie na pracę sezonową

Oświadczenie o powierzeniu wykonywania pracy cudzoziemcowi
 
Logo WKU w SzczecinkuInformacje odnośnie powołania do służby przygotowawczej dostępne są po linkiem

Strona WKU w Szczecinku dostępna jest po na naciśnięciu na logo MON.
 

Dla bezrobotnych i poszukujących pracy

Projekty skierowane do bezrobotnych i poszukujących pracy

Zdjęcie artykułu Dodatkowy nabór wniosków o przyznanie Vouchera zatrudnieniowego

Dodatkowy nabór wniosków o przyznanie Vouchera zatrudnieniowego

  Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu informuje, iż dnia 14.03.2025r. został podpisany aneks do umowy o dofinansowanie projektu pn. Voucher zatrudnieniowy na wałeckim...
Zdjęcie artykułu Ostateczna Lista Rankingowa Pracodawców-Voucher zatrudnieniowy

Ostateczna Lista Rankingowa Pracodawców-Voucher zatrudnieniowy

​​​​​​   W związku z zakończeniem rozpatrywania wniosków o przyznanie vouchera zatrudnieniowego w ramach drugiego naboru w projekcie pn. Voucher zatrudnieniowy na...
Zdjęcie artykułu Wstępna Lista Rankingowa Pracodawców-Voucher zatrudnieniowy

Wstępna Lista Rankingowa Pracodawców-Voucher zatrudnieniowy

  Powiatowy Urząd Pracy w  Wałczu w załączeniu przedstawia Wstępną Listę Rankingową Pracodawców z terenu województwa zachodniopomorskiego zakwalifikowanych do...
Zdjęcie artykułu Uwaga! II nabór wniosków o przyznanie vouchera zatrudnieniowego

Uwaga! II nabór wniosków o przyznanie vouchera zatrudnieniowego

Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu informuje, iż 13.01.2025r. zostanie ogłoszony drugi nabór wniosków o przyznanie vouchera zatrudnieniowego ...
Zdjęcie artykułu Dodatkowy nabór wniosków o przyznanie Vouchera zatrudnieniowego

Dodatkowy nabór wniosków o przyznanie Vouchera zatrudnieniowego

  Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu informuje, iż dnia 14.03.2025r. został podpisany aneks do umowy o dofinansowanie projektu pn. Voucher zatrudnieniowy na wałeckim...
Zdjęcie artykułu Ostateczna Lista Rankingowa Pracodawców-Voucher zatrudnieniowy

Ostateczna Lista Rankingowa Pracodawców-Voucher zatrudnieniowy

​​​​​​   W związku z zakończeniem rozpatrywania wniosków o przyznanie vouchera zatrudnieniowego w ramach drugiego naboru w projekcie pn. Voucher zatrudnieniowy na...
Zdjęcie artykułu Wstępna Lista Rankingowa Pracodawców-Voucher zatrudnieniowy

Wstępna Lista Rankingowa Pracodawców-Voucher zatrudnieniowy

  Powiatowy Urząd Pracy w  Wałczu w załączeniu przedstawia Wstępną Listę Rankingową Pracodawców z terenu województwa zachodniopomorskiego zakwalifikowanych do...
Zdjęcie artykułu Uwaga! II nabór wniosków o przyznanie vouchera zatrudnieniowego

Uwaga! II nabór wniosków o przyznanie vouchera zatrudnieniowego

Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu informuje, iż 13.01.2025r. zostanie ogłoszony drugi nabór wniosków o przyznanie vouchera zatrudnieniowego ...

5,2%Stopa bezrobocia w Polsce  

Stan na koniec kwietnia 2025 r.

wykres statystyki

  • 1.662,00 zł Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych
  • 1.994,40 zł Stypendium dla bezrobotnego w okresie odbywania szkolenia
  • 831,00 zł Dodatek aktywizacyjny
  • do 50.863,26 zł Środki dla bezrobotnego na podjęcie działalności gospodarczej
Artykuły prawne

Zobacz akty prawne dotyczące bezrobocia i promocji zatrudnienia

Zobacz

Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.

Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.

Zobacz

Mapa położenia urzędu

Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu
ul. Wojska Polskiego 41
78-600 Wałcz

Tel./Fax (067) 258 50-66/67/68/69






Dodatkowy numer telefonu 576 846 572, pod który prosimy wysłać sms ze swoim imieniem i nazwiskiem a pracownik Urzędu skontaktuje się Państwem  w tym samym dniu.

e-mail: sekretariat@walcz.pup.gov.pl

NIP 765-10-14-142
Regon 331057848