w trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu informuje, że od dnia 19.10.2020 r. do odwołania wprowadza następujące zasady obsługi interesantów:
- bezpośrednia obsługa będzie realizowana wyłącznie na sali obsługi klienta znajdującej się na parterze z zastosowaniem wszelkich środków ostrożności w postaci dezynfekcji rąk oraz założonej maseczki ochronnej zakrywającej usta i nos lub przyłbicy. W jednym czasie przy każdym stanowisku pracy może przebywać wyłącznie jedna osoba,
- we wszystkich sprawach załatwianych w Urzędzie preferowany jest w pierwszej kolejności kontakt telefoniczny (wykaz pracowników z numerami telefonów oraz wykaz realizowanych przez poszczególnych pracowników spraw znajduje się poniżej),
Rejestracja osób bezrobotnych i poszukujących pracy:
- zachęcamy do dokonywania rejestracji w formie elektronicznej poprzez portal praca.gov.pl. Pomocy w dokonaniu rejestracji udzielają pracownicy pod numerem 67 258 50 66 (wew. 131 i 130),
- rejestracji można również dokonać pobierając dokumenty umieszczone w szarej skrzynce z szufladami znajdującej się przy wejściu do budynku. W tym celu należy pobrać z szuflady kopertę z kompletem dokumentów i wypełnić zgodnie z załączoną instrukcją. W przypadku problemów z wypełnieniem dokumentów prosimy o kontakt pod numerem telefonu (67 258 50 66 wew. 131 i 130)
- rejestracja osobista będzie możliwa wyłącznie po wcześniejszym umówieniu się na wyznaczony termin.
W przypadku rezygnacji z wizyty prosimy o informację telefoniczną.
Wszelkie dokumenty prosimy wrzucać do czerwonej skrzynki znajdującej się przy wejściu do budynku. Przyjęty sposób załatwiania spraw ograniczy bezpośrednie wizyty w Urzędzie. Pracownicy Urzędu będą na bieżąco udzielali odpowiedzi na złożone przez Państwa pisma w formie pisemnej na wskazany adres do korespondencji, e-mail lub telefonicznie.
Skrzynka dostępna będzie w godz. od 7:00 do 15:30, Urząd nie ponosi odpowiedzialności za dokumenty wrzucone do skrzynki po godzinie 15:30.
Wszyscy pracownicy dostępni są pod numerem telefonu 6725850 66 lub adresem e-mail: sekretariat@walcz.pup.gov.pl.
- Rejestracja dla bezrobotnych – tel.672585066 wew.131
- Pośrednictwo pracy – obsługa osób bezrobotnych, wizyty, oferty pracy – tel. 67258 50-66
- Robert Szumski – wew.149
- Anna Pogrzebska – wew.144
- Alicja Ceglarska wew.148
- Maja Kardysz – wew. 141 (w zastępstwie Doroty Ambroży)
- Pośrednictwo pracy – obsługa pracodawców i wydawanie zezwoleń na pracę sezonową cudzoziemcom – tel. 672585066
- Natalia Szydłowska – wew.142 - obsługa wniosków o dofinansowanie części kosztów wynagrodzeń pracowników i należnych od tych wynagrodzeń składek na ubezpieczenia społeczne (tarcza antykryzysowa)
- Joanna Oppermann – wew. 122
- Katarzyna Bogusz – wew.147
- Prace interwencyjne roboty publiczne, prace społecznie-użyteczne - tel.672585066
- Halina Wawrzynowicz-Kowalczyk wew.124
- Staże oraz wnioski na dofinansowanie kosztów prowadzenia działalności gospodarczej (tarcza antykryzysowa) – tel.672585066
- Anna Macias – wew.124
- Małgorzata Krajewska – wew.124
- Szkolenia dla osób bezrobotnych i KFS oraz pożyczki na pokrycie bieżących kosztów prowadzenia działalności gospodarczej do wysokości 5000 zł. – 672585066
- Lucyna Bronowicka - wew.118
- Monika Klonowska - wew.115
- Dotacje i refundacja doposażenia lub wyposażenia stanowiska pracy oraz pożyczki na pokrycie bieżących kosztów prowadzenia działalności gospodarczej do wysokości 5000 zł – tel.67 2568 50-66
- Kamila Romanowska - wew.145
- Bony na zasiedlenie oraz pożyczki na pokrycie bieżących kosztów prowadzenia działalności gospodarczej do wysokości 5000 zł – tel. 67258 50 66
- Magdalena Koźbiał – wew.145
Zastępca Dyrektora – tel. 67 258 50-66 wew. 139
Podstawa prawna wprowadzenia powyższych zasad: § 24 ust.1, 2 i 5 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 09 października 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U. poz.1758)