OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ
UL. ORLA 35
78-600 WAŁCZ
Kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Ilość stanowisk: 1; wymiar etatu: 1
Miejsce wykonywania pracy: Wałcz, Dom Pomocy Społecznej w Wałczu ul. Orla 35
1) Wymagania niezbędne:
- wykształcenie: wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym
- staż pracy: minimum 5 lat,
- posiadanie obywatelstwa polskiego (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust.2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych),
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania w pełni z praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia.
- wykształcenie wyższe: administracyjne, techniczne lub pokrewne
- doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym,
- znajomość przepisów prawa właściwych do realizacji zadań na stanowisku pracy w tym: ustawy o pomocy społecznej oraz wydanych na jej podstawie aktów wykonawczych ze szczególnym uwzględnieniem przepisów mających zastosowanie w pracy w DPS, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, ustawy Prawo budowlane, ustawy o ochronie danych osobowych,
- umiejętność pracy z zespołem i zarządzania zasobami ludzkimi,
- umiejętność opracowywania wymaganych przepisem prawa dokumentacji odnoszącej się do funkcjonowania jednostki, sporządzania pism,
- znajomość zasad gospodarowania środkami trwałymi,
- umiejętność podejmowania decyzji i radzenia sobie ze stresem,
- wysoka motywacja do pracy i umiejętności interpersonalne (kultura osobista),
- umiejętność obsługi pakietów programów biurowych (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny),
11) sumienność, dyspozycyjność, obowiązkowość, rzetelność, uczciwość,
odpowiedzialność, kreatywność (inicjatywa w rozwiązywaniu problemów,
wprowadzania nowych metod usprawniających pracę zespołu).
3) Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- planowanie, organizowanie i kontrola pracy działu administracyjno–gospodarczego (kierownikowi działu podlegają: kuchnia, pralnia, transport, zaopatrzenie, magazyn, administracja),
- opracowywanie planów w zakresie inwestycji, remontów i konserwacji,
- nadzorowanie utrzymania otoczenia obiektów Domu oraz ich pomieszczeń w należytej czystości i porządku,
- dbałość o sprawne funkcjonowanie urządzeń technicznych, transportowych, poprzez nadzór nad prawidłową ich eksploatacją,
- prowadzenie ksiąg obiektów DPS, ewidencji środków trwałych,
- prowadzenie i kontrolowanie drobnych prac remontowych, napraw i konserwacji budynków, maszyn i urządzeń,
- przestrzeganie terminów przeglądów technicznych oraz właściwe dokumentowanie eksploatacji urządzeń zgodnie z przepisami i normami BHP,
- udział w komisjach odbioru robót częściowych, ostatecznych i pogwarancyjnych oraz prowadzenie w tym zakresie właściwej dokumentacji,
- nadzór nad zapewnieniem prawidłowej eksploatacji gospodarki paliwowo – energetycznej, urządzeń energetycznych, instalacji gazowej, urządzeń chłodniczych, instalacji elektrycznej, sieci wodno- kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, urządzeń łączności alarmowej i sygnalizacyjnej, sprzętu techniczno-gospodarczego, i urządzeń kuchni, pralni i transportu wewnętrznego, planowanie i zabezpieczanie środków transportu niezbędnych do wykonywania statutowych zadań przez komórki organizacyjne Domu,
11) przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych,
12) realizacja zarządzeń Dyrektora.
4) Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu październiku 2021 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
w Domu Pomocy Społecznej w Wałczu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji
zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
5) Warunki pracy:
- czas pracy – 8 godzin dziennie, 40 godzin tygodniowo,
- praca w biurze,
- praca przy komputerze.
- list motywacyjny,
- curriculum vitae,
oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje i staż pracy potwierdzony świadectwem pracy lub zaświadczeniem o zatrudnieniu,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych kandydata dla potrzeb rekrutacji według wzoru dostępnego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej: http://bip.dps.powiatwalecki.pl/strony/menu/58.dhtml (zakładka: Ogłoszenia i komunikaty → Klauzula o ochronie danych osobowych RODO) oraz w sekretariacie Domu Pomocy Społecznej w Wałczu; w oświadczeniu należy wyszczególnić wszystkie dokumenty składane do naboru.
1) Miejsce i termin złożenia dokumentów:
1) wymagane dokumenty należy złożyć osobiście sekretariacie Domu Pomocy
Społecznej w Wałczu lub przesłać na adres: Dom Pomocy Społecznej w Wałczu
ul. Orla 35, 78-600 Wałcz, w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze – Kierownik działu administracyjno-gospodarczego".
Termin składania dokumentów do dnia 6 grudnia 2021 do godz. 15:00.
2) oferty, które wpłyną po wyżej określonym terminie, złożone w innej formie, jak
również nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane, a osoby,
których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane,
3) kandydaci zakwalifikowani do drugiego etapu naboru, zostaną powiadomieni
o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie lub drogą email, informacja
o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji
Publicznej (www.bip.powiatwalecki.pl i www.bip.dps.powiatwalecki.pl), a także na
tablicy informacyjnej w Domu Pomocy Społecznej w Wałczu ul. Orla 35,
- informacji na temat powyższego ogłoszenia udziela: Pani Izabela Borowiec – Inspektor ds. kadr i płac Domu Pomocy Społecznej w Wałczu tel. (67) 387 37 77.
DYREKTOR
/-/ Anna Marko