Burmistrz Mirosławca ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Mirosławcu - Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu

03.03.2022
Punkt informacyjno-konsultacyjny dotyczący uchodźców z Ukrainy/Інформаційно-консультаційний пункт про біженців з України
Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu uruchamia punkt informacyjno-konsultacyjny skierowany do uchodźców z Ukrainy oraz do lokalnych pracodawców i przedsiębiorców. Повітове бюро праці у Валчі...
Nazwa stanowiska: Młodszy referent ds. drogownictwa
Wymiar etatu: 1 etat
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
b) wykształcenie średnie techniczne o specjalności budowlanej: technik budownictwa, technik drogownictwa, technik architekt, technik dróg i mostów,
c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
d) posiadanie dobrego stanu zdrowia,
e) brak karalności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f) nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
- prawo jazdy kategoria B;
- praktyczna umiejętność czytania map i dobra orientacja w terenie;
- znajomość przepisów ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Mirosławcu, Statutu Gminy i Miasta Mirosławiec;
- znajomość przepisów prawnych niezbędnych do wykonywania zadań na w/w stanowisku, w szczególności: ustawy Prawo budowlane, ustawy o finansach publicznych, ustawy o drogach publicznych,;
- predyspozycje osobowości: umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, samodzielność, systematyczność, umiejętność podejmowania decyzji i organizowania własnej pracy.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Prowadzenie objazdów i kontroli okresowej stanu dróg i drogowych obiektów inżynieryjnych oraz terminu i zajęcia pasa drogowego.
2. Prowadzenie całości spraw związanych z remontem dróg, obiektów budowlanych i urządzeń (w tym kanalizacji deszczowej) wykorzystywanych na potrzeby zarządzania drogami gminnymi, utrzymania pasa drogowego i oznakowaniem drogowym.
3. Naliczanie opłat za zajęcie pasa drogowego, przygotowywanie decyzji.
4. Przygotowywanie decyzji lokalizacyjnej na infrastrukturę umieszczaną w drogach oraz uzgadnianie lokalizacji wjazdu na działkę.
5. Weryfikacja projektów czasowej i stałej organizacji ruchu.
6. Prowadzenie i aktualizowanie ewidencji infrastruktury technicznej należącej do gminy w zakresie wod.-kan., drogowej (ewidencji dróg i drogowych obiektów mostowych) i energetycznej nieprzekazanej w administrowanie lub inną formę zarządzania podległym jednostkom organizacyjnych lub komórkom organizacyjnych wraz z zabezpieczeniem i utrzymaniem ich należytego stanu.
7. Współdziałanie z projektantami w zakresie opracowywania projektów rozwoju sieci drogowej.
8. Nadzorowanie oświetlenia dróg parkingów, placów, parków itp.
9. Planowanie wydatków na utrzymanie, inwestycje i remonty w zakresie dróg.
10. Przygotowywanie materiałów do postępowań o udzielenie zamówień publicznych na opracowania projektowe i zadania.
11. Uzgadnianie dokumentacji technicznych gminnych urządzeń i obiektów komunalnych.
12.Udział w pracach komisji przetargowej realizującej zadania objęte ustawą prawo zamówień publicznych.
13.Przygotowanie projektów uchwał związanych z realizacją zadań.
14.Zastępstwo pracownika na stanowisku ds. inwestycji.
Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy. Nie istnieją bariery utrudniające wykonywanie pracy. Występują bariery architektoniczne w dostępności do budynku, do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych. Brak podjazdów oraz wind dla niepełnosprawnych.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Mirosławcu w miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
4. Wymagane dokumenty:
a) kwestionariusz osoby ubiegającej się o pracę,
b) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz ewentualny staż pracy,
c) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku.
d) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa do zatrudnienia na stanowisku urzędniczym;
5. Warunki pracy:
a. wymiar czasu pracy – 1 etat,
b. praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu Miejskiego w Mirosławcu, praca w terenie
c. praca z monitorem ekranowym powyżej 4 godz.,
d. obsługa urządzeń biurowych,
e. wynagrodzenie zasadnicze od 2 800 zł do 4 000 zł,
f. planowane rozpoczęcie pracy 06.09.2021 r.
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Mirosławcu (pokój 1) lub przesłać pocztą na adres: ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec; w kopercie z napisem:
„Dotyczy naboru na stanowisko młodszy referent ds. drogownictwa"
w terminie do 31.08.2021 r. do godz. 15.00
Aplikacje, które zostaną złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
(Decyduje data wpływu do urzędu)
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Mirosławcu: www.bip.miroslawiec.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Mirosławcu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 067/259-62-64 lub 067/259-50-42
BURMISTRZ MIROSŁAWCA
/-/ Piotr Pawlik
INFORMACJA
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
1) Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Mirosławca z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Mirosławcu (78-650) przy ul. Wolności 37 w Mirosławcu.
2) Jednostka powołała Inspektora Ochrony Danych, Panią Monikę Zygmunt–Jakuć, z którym można się skontaktować poprzez adres korespondencyjny: ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec oraz adres e-mail: iodo@miroslawiec.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.
4) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie
5) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.
6) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
Zasady przechowywania i niszczenia dokumentów aplikacyjnych
1) Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wybrany w wyniku przeprowadzonego naboru i zatrudniony, zostaną włączone do jego akt osobowych;
2) Dokumenty aplikacyjne kandydatów niewybranych, będą przechowywane w Referacie Organizacyjno-Prawnym przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata, a następnie komisyjnie zniszczone;
3) Niewybrani kandydaci mogą w terminie trzech miesięcy od dnia zakończenia procedury naboru, nie dłużej niż do czasu zniszczenia dokumentów, odebrać swoje oferty składając stosowne poświadczenie odbioru;
4) Niszczenia dokumentacji, o których mowa w pkt. 2 będzie dokonywała komisja w składzie pracowników Referatu Organizacyjno-Prawnego przy udziale archiwisty zakładowego;
5) Potwierdzeniem zniszczenia dokumentów aplikacyjnych będzie protokół, który zostanie włączony do dokumentacji z przeprowadzonego naboru.
Szczegółowe informacje dostępne na stronie : https://bip.miroslawiec.pl/oferta-pracy/4780/ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-pracy-mlodszy-referent-ds-drogownictwa

02.09.2024
Rozpoczynamy realizację vouchera zatrudnieniowego
Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu z przyjemnością informuje, iż w dniu 02.09.2024r. rozpoczął realizację projektu konkurencyjnego pn. Voucher zatrudnieniowy na wałeckim rynku pracy ...
- 67 258 50 66
- 67 258 50 67
- 67 258 50 68
- 67 258 50 69
- numerem telefonu komórkowego 576 846 572, pod który można też w przypadku zajętych pozostałych numerów zadzwonić lub wysłać sms ze swoim imieniem i nazwiskiem a pracownik Urzędu skontaktuje się z Państwem w tym samym dniu.
- Punkt Doradztwa dla Młodzieży pod numerem 791 690 575
Projekt pn. Vocher zatrudnieniowy na wałcekim rynku pracy pod numerem 533 497 896
W dniu 27.06.2022 r. nastąpiła zmiana rozporządzenia w sprawie wysokości wpłat dokonywanych w związku ze złożeniem wniosku o wydanie zezwolenia na pracę lub zezwolenia na pracę sezonową oraz złożeniem oświadczenia o powierzeniu wykonywania pracy cudzoziemcowi.
Od dnia 12.07.2022 r. obowiązywać będą nowe wysokości wpłat tj. 100 zł.
Zezwolenie na pracę sezonową
Oświadczenie o powierzeniu wykonywania pracy cudzoziemcowi
Strona WKU w Szczecinku dostępna jest po na naciśnięciu na logo MON.
Dla bezrobotnych i poszukujących pracy
Projekty skierowane do bezrobotnych i poszukujących pracy

Dodatkowy nabór wniosków o przyznanie Vouchera zatrudnieniowego
Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu informuje, iż dnia 14.03.2025r. został podpisany aneks do umowy o dofinansowanie projektu pn. Voucher zatrudnieniowy na wałeckim...

Ostateczna Lista Rankingowa Pracodawców-Voucher zatrudnieniowy
W związku z zakończeniem rozpatrywania wniosków o przyznanie vouchera zatrudnieniowego w ramach drugiego naboru w projekcie pn. Voucher zatrudnieniowy na...

Wstępna Lista Rankingowa Pracodawców-Voucher zatrudnieniowy
Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu w załączeniu przedstawia Wstępną Listę Rankingową Pracodawców z terenu województwa zachodniopomorskiego zakwalifikowanych do...

Uwaga! II nabór wniosków o przyznanie vouchera zatrudnieniowego
Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu informuje, iż 13.01.2025r. zostanie
ogłoszony drugi nabór wniosków o przyznanie vouchera zatrudnieniowego ...

Dodatkowy nabór wniosków o przyznanie Vouchera zatrudnieniowego
Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu informuje, iż dnia 14.03.2025r. został podpisany aneks do umowy o dofinansowanie projektu pn. Voucher zatrudnieniowy na wałeckim...

Ostateczna Lista Rankingowa Pracodawców-Voucher zatrudnieniowy
W związku z zakończeniem rozpatrywania wniosków o przyznanie vouchera zatrudnieniowego w ramach drugiego naboru w projekcie pn. Voucher zatrudnieniowy na...

Wstępna Lista Rankingowa Pracodawców-Voucher zatrudnieniowy
Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu w załączeniu przedstawia Wstępną Listę Rankingową Pracodawców z terenu województwa zachodniopomorskiego zakwalifikowanych do...

Uwaga! II nabór wniosków o przyznanie vouchera zatrudnieniowego
Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu informuje, iż 13.01.2025r. zostanie
ogłoszony drugi nabór wniosków o przyznanie vouchera zatrudnieniowego ...