INSPEKTOR/PODINSPEKTOR DS. OBRONNYCH I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO - Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu

03.03.2022
Punkt informacyjno-konsultacyjny dotyczący uchodźców z Ukrainy/Інформаційно-консультаційний пункт про біженців з України
Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu uruchamia punkt informacyjno-konsultacyjny skierowany do uchodźców z Ukrainy oraz do lokalnych pracodawców i przedsiębiorców. Повітове бюро праці у Валчі...
BURMISTRZ MIASTA WAŁCZ
OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH URZĘDU MIASTA WAŁCZ
I. Nazwa jednostki zatrudniającej :
URZĄD MIASTA WAŁCZ
PLAC WOLNOŚCI 1
78-600 WAŁCZ
II. Określenie stanowiska :OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH URZĘDU MIASTA WAŁCZ
I. Nazwa jednostki zatrudniającej :
URZĄD MIASTA WAŁCZ
PLAC WOLNOŚCI 1
78-600 WAŁCZ
INSPEKTOR/PODINSPEKTOR DS. OBRONNYCH I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO
III. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
1. Wymaganie niezbędne :
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie średnie lub wyższe zawodowe,
6) staż pracy:
Inspektor - wykształcenie średnie – 5 lat,
- wykształcenie wyższe – 3 lata,
Podinspektor - wykształcenie średnie – 3 lata,
- wykształcenie wyższe – staż nie jest wymagany.
2. Wymagania dodatkowe:
1) wykształcenie średnie o profilu wojskowym; wykształcenie wyższe magisterskie lub
podyplomowe o kierunkach-specjalnościach: administracja, bezpieczeństwo narodowe,
bezpieczeństwo wewnętrzne (w szczególności: bezpieczeństwo społeczne,
bezpieczeństwo publiczne, zarzadzanie kryzysowe, ochrona ludności) lub pokrewne;
2) co najmniej 2 lata stażu pracy na podobnych stanowiskach lub w administracji
publicznej;
3) pełnienie zawodowej służby wojskowej co najmniej 10 lat (art. 235 ust.1 ustawy
o obronie Ojczyzny);
4) niezbędna wiedza specjalistyczna, tj. znajomość regulacji prawnych w zakresie
niezbędnym do realizacji zadań na tym stanowisku, w szczególności ustaw:
- o obronie Ojczyzny,
- o stanie wojennym oraz o kompetencjach Naczelnego Dowódcy Sił Zbrojnych
i zasadach jego podległości konstytucyjnym organom Rzeczypospolitej Polskiej,
- o stanie wyjątkowym,
- o stanie klęski żywiołowej,
- o zarządzaniu kryzysowym,
- o ochronie informacji niejawnych,
- Kodeks postępowania administracyjnego,
- o samorządzie gminnym,
- o pracownikach samorządowych,
- o ochronie danych osobowych
- znajomość obsługi programów komputerowych (WORD, EXCEL),
6) umiejętności psychospołeczne:
umiejętność negocjowania, poszukiwania i selekcji informacji, wyjaśniania
i przekazywania wiedzy.
IV. Zakres głównych zadań na stanowisku pracy obejmuje m.in.:
1. w zakresie obronności i zarządzania kryzysowego :
- nadzór nad gospodarką sprzętem znajdującym się w magazynie,
- nadzór nad działaniem systemu alarmowania oraz wczesnego ostrzegania ludności,
- opracowywanie ,uzgadnianie i aktualizacja planu zarządzania kryzysowego,
- podejmowanie działań związanych z monitorowaniem ,planowaniem, reagowaniem
i usuwaniem skutków zagrożeń na terenie gminy,
- organizowanie i zapewnienie funkcjonowania Gminnego Zespołu Zarządzania
Kryzysowego oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie,
- organizowanie i prowadzenie szkoleń, ćwiczeń, treningów z zakresu reagowania na
potencjalne zagrożenia,
- opracowanie, uzgadnianie i aktualizacja planu ewakuacji ludności,
- opracowywanie, aktualizowanie planu operacyjnego funkcjonowania miasta w warunkach
zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i wojny,
- opracowanie i aktualizowanie dokumentacji stanowiska kierowania i przemieszczania się na
zapasowe miejsce pracy,
- opracowanie i aktualizowanie dokumentacji stałego dyżuru w urzędzie,
- opracowanie i aktualizacja dokumentacji akcji kurierskiej,
- przygotowywanie informacji do opracowania kwestionariusza pozamilitarnych
przygotowań obronnych na szczeblu województwa,
- współdziałanie z podmiotami leczniczymi i innymi jednostkami organizacyjnymi w celu
realizacji zadań w ochronie zdrowia na potrzeby obronne ,
- opracowanie dokumentacji zastępczych miejsc szpitalnych,
- planowanie i nakładanie obowiązku świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obrony,
- planowanie i realizowanie ćwiczeń obronnych w ramach praktycznego szkolenia
obronnego,
- przygotowanie dokumentacji do kwalifikacji wojskowej i udział w trakcie przeprowadzania
kwalifikacji,
- przygotowywanie sprawozdań i innych danych uprawnionym podmiotom,
- opracowanie i aktualizowanie dokumentacji ochrony zabytków na wypadek konfliktu
zbrojnego i sytuacji kryzysowej,
- reklamowanie pracowników urzędu od obowiązku pełnienia służby wojskowej,
- przygotowanie aktualizacja danych (obszarów) informacyjnych dla potrzeb realizacji zadań
państwa- gospodarza (HNS),
- prowadzenie i aktualizacja dokumentacji HNS,
- zadania w zakresie ochrony ludności oraz stanu klęski żywiołowej;
2. w zakresie spraw niejawnych:
- przyjmowanie, rejestrowanie, przechowywanie i wysyłanie dokumentów zawierających
informacje niejawne,
- prowadzenie wymaganych rejestrów dokumentów,
- udostępnianie i wydawanie dokumentów zawierających informacje niejawne,
- przestrzegania właściwego sposobu oznaczania i rejestrowania dokumentów zawierających
- informacje niejawne,
- bieżąca kontrola postępowania z dokumentami zawierającymi informacje niejawne.
1. Liczba etatów: 1.
2. Wymiar etatu – pełen. Czas pracy: 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku
pomiędzy 7.00 a 16.00.
3. Miejsce pracy – Urząd Miasta Wałcz.
4. Wymagana jest wysoka dyspozycyjność po godzinach pracy Urzędu.
5. Pierwsza umowa na czas określony.
VI. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Wałcz,
w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu
osób niepełnosprawnych w styczniu 2023 roku wynosił poniżej 6 %.
VII. Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny z określeniem stanowiska (Inspektor albo Podinspektor) –
własnoręcznie podpisany.
2. Curriculum vitae – własnoręcznie podpisane.
3. Dane osoby ubiegającej się o zatrudnienie (własnoręcznie podpisane):
– druk kwestionariusza stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze, do pobrania
na stronie www.bip.walcz.pl lub w Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta.
4. Oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych (RODO).
5. Oświadczenia o spełnieniu wymogów w zakresie zatrudnienia (własnoręcznie
podpisane):
- o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw
publicznych,
- o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-o nieposzlakowanej opinii,
-o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- druk oświadczeń stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze, do pobrania na stronie
www.bip.walcz.pl lub w Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta.
6. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność*
7. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje;
w przypadku aktualnego zatrudnienia – zaświadczenie od pracodawcy o zatrudnieniu,
a w przypadku wykonywania działalności gospodarczej – wydruk z CEIDG,
8. Kopię dokumentu potwierdzającego pełnienie zawodowej służby wojskowej co najmniej
10 lat,
9. Kopie dokumentów lub rekomendacji związanych z dotychczasową pracą.
* Dotyczy kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa
w art.13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
(Dz. U. z 2022 r., poz. 530)
VIII. Dodatkowe informacje:
1. Informacje na temat naboru na stanowisko można uzyskać u Pani Lilli Możejko
- Naczelnika Wydziału Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Wałcz, tel. 67 258 44 71.
2. Dokumenty należy składać do dnia 10 marca 2023 r. włącznie do godz. 14.00
w kancelarii Urzędu Miasta Wałcz, pokój nr 7, w zaklejonych kopertach z umieszczonym na
kopercie napisem „Oferta zatrudnienia na stanowisko ds. Obronnych i Zarządzania
Kryzysowego Urzędu Miasta Wałcz."
W przypadku wysłania oferty drogą pocztową o terminie wpływu decyduje data wpływu
do Urzędu.
3. Kandydaci, którzy spełnią określone wymagania zostaną powiadomieni o terminie kolejnego
etapu naboru.
4. Postępowanie rekrutacyjne zostanie zakończone do dnia 31 marca 2023 r.
5. Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej:
www.bip.walcz.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta.
6. Zebrane w wyniku naboru dane osobowe zostaną wykorzystane wyłącznie na potrzeby
rekrutacji.
Po zakończeniu rekrutacji złożone oferty będą do odebrania w Urzędzie Miasta (pokój
nr 117, I piętro), zgodnie z obowiązującą procedurą, w następujących terminach:
1) dokumenty aplikacyjne osób, które nie znalazły się w grupie rekomendowanych
do zatrudnienia będą do odbioru w ciągu 30 dni od zakończenia naboru,
2) dokumenty osób rekomendowanych do zatrudnienia będą do odebrania w ciągu 30 dni
od zakończenia trzech miesięcy (licząc od dnia zatrudnienia osoby wybranej w trybie
naboru),
3) dokumenty kandydata wybranego w trybie naboru, do zatrudnienia którego nie doszło
z różnych przyczyn, będą do odbioru w ciągu 30 dni od zmiany decyzji dot.
zatrudnienia.
Wałcz, dnia 27 lutego 2023 r. Burmistrz Miasta Wałcz
Maciej Żebrowski

02.09.2024
Rozpoczynamy realizację vouchera zatrudnieniowego
Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu z przyjemnością informuje, iż w dniu 02.09.2024r. rozpoczął realizację projektu konkurencyjnego pn. Voucher zatrudnieniowy na wałeckim rynku pracy ...
- 67 258 50 66
- 67 258 50 67
- 67 258 50 68
- 67 258 50 69
- numerem telefonu komórkowego 576 846 572, pod który można też w przypadku zajętych pozostałych numerów zadzwonić lub wysłać sms ze swoim imieniem i nazwiskiem a pracownik Urzędu skontaktuje się z Państwem w tym samym dniu.
- Punkt Doradztwa dla Młodzieży pod numerem 791 690 575
Projekt pn. Vocher zatrudnieniowy na wałcekim rynku pracy pod numerem 533 497 896
W dniu 27.06.2022 r. nastąpiła zmiana rozporządzenia w sprawie wysokości wpłat dokonywanych w związku ze złożeniem wniosku o wydanie zezwolenia na pracę lub zezwolenia na pracę sezonową oraz złożeniem oświadczenia o powierzeniu wykonywania pracy cudzoziemcowi.
Od dnia 12.07.2022 r. obowiązywać będą nowe wysokości wpłat tj. 100 zł.
Zezwolenie na pracę sezonową
Oświadczenie o powierzeniu wykonywania pracy cudzoziemcowi
Strona WKU w Szczecinku dostępna jest po na naciśnięciu na logo MON.
Dla bezrobotnych i poszukujących pracy
Projekty skierowane do bezrobotnych i poszukujących pracy

Dodatkowy nabór wniosków o przyznanie Vouchera zatrudnieniowego
Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu informuje, iż dnia 14.03.2025r. został podpisany aneks do umowy o dofinansowanie projektu pn. Voucher zatrudnieniowy na wałeckim...

Ostateczna Lista Rankingowa Pracodawców-Voucher zatrudnieniowy
W związku z zakończeniem rozpatrywania wniosków o przyznanie vouchera zatrudnieniowego w ramach drugiego naboru w projekcie pn. Voucher zatrudnieniowy na...

Wstępna Lista Rankingowa Pracodawców-Voucher zatrudnieniowy
Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu w załączeniu przedstawia Wstępną Listę Rankingową Pracodawców z terenu województwa zachodniopomorskiego zakwalifikowanych do...

Uwaga! II nabór wniosków o przyznanie vouchera zatrudnieniowego
Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu informuje, iż 13.01.2025r. zostanie
ogłoszony drugi nabór wniosków o przyznanie vouchera zatrudnieniowego ...

Dodatkowy nabór wniosków o przyznanie Vouchera zatrudnieniowego
Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu informuje, iż dnia 14.03.2025r. został podpisany aneks do umowy o dofinansowanie projektu pn. Voucher zatrudnieniowy na wałeckim...

Ostateczna Lista Rankingowa Pracodawców-Voucher zatrudnieniowy
W związku z zakończeniem rozpatrywania wniosków o przyznanie vouchera zatrudnieniowego w ramach drugiego naboru w projekcie pn. Voucher zatrudnieniowy na...

Wstępna Lista Rankingowa Pracodawców-Voucher zatrudnieniowy
Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu w załączeniu przedstawia Wstępną Listę Rankingową Pracodawców z terenu województwa zachodniopomorskiego zakwalifikowanych do...

Uwaga! II nabór wniosków o przyznanie vouchera zatrudnieniowego
Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu informuje, iż 13.01.2025r. zostanie
ogłoszony drugi nabór wniosków o przyznanie vouchera zatrudnieniowego ...