INSPEKTOR/PODINSPEKTOR DS. OBRONNYCH I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO - Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu

Zdjęcie artykułu Punkt informacyjno-konsultacyjny dotyczący uchodźców z Ukrainy/Інформаційно-консультаційний пункт про біженців з України
03.03.2022

Punkt informacyjno-konsultacyjny dotyczący uchodźców z Ukrainy/Інформаційно-консультаційний пункт про біженців з України

Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu uruchamia punkt informacyjno-konsultacyjny skierowany do uchodźców z Ukrainy oraz do lokalnych pracodawców i przedsiębiorców. Повітове бюро праці у Валчі...

INSPEKTOR/PODINSPEKTOR DS. OBRONNYCH I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO

BURMISTRZ MIASTA WAŁCZ
OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH URZĘDU MIASTA WAŁCZ
I. Nazwa jednostki zatrudniającej :
URZĄD MIASTA WAŁCZ
PLAC WOLNOŚCI 1
78-600 WAŁCZ
II. Określenie stanowiska :
INSPEKTOR/PODINSPEKTOR DS. OBRONNYCH I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO
III. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
1. Wymaganie niezbędne :
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie średnie lub wyższe zawodowe,
6) staż pracy:
Inspektor - wykształcenie średnie – 5 lat,
- wykształcenie wyższe 3 lata,
Podinspektor - wykształcenie średnie – 3 lata,
- wykształcenie wyższe – staż nie jest wymagany.
2. Wymagania dodatkowe:
1) wykształcenie średnie o profilu wojskowym; wykształcenie wyższe magisterskie lub
podyplomowe o kierunkach-specjalnościach: administracja, bezpieczeństwo narodowe,
bezpieczeństwo wewnętrzne (w szczególności: bezpieczeństwo społeczne,
bezpieczeństwo publiczne, zarzadzanie kryzysowe, ochrona ludności) lub pokrewne;

2) co najmniej 2 lata stażu pracy na podobnych stanowiskach lub w administracji
publicznej;

3) pełnienie zawodowej służby wojskowej co najmniej 10 lat (art. 235 ust.1 ustawy
o obronie Ojczyzny);

4) niezbędna wiedza specjalistyczna, tj. znajomość regulacji prawnych w zakresie
niezbędnym do realizacji zadań na tym stanowisku, w szczególności ustaw:

- o obronie Ojczyzny,
- o stanie wojennym oraz o kompetencjach Naczelnego Dowódcy Sił Zbrojnych
i zasadach jego podległości konstytucyjnym organom Rzeczypospolitej Polskiej,
- o stanie wyjątkowym,
- o stanie klęski żywiołowej,
- o zarządzaniu kryzysowym,
- o ochronie informacji niejawnych,
- Kodeks postępowania administracyjnego,
- o samorządzie gminnym,
- o pracownikach samorządowych,
- o ochronie danych osobowych
 
 
5) umiejętności praktyczne:
- znajomość obsługi programów komputerowych (WORD, EXCEL),
6) umiejętności psychospołeczne:
umiejętność negocjowania, poszukiwania i selekcji informacji, wyjaśniania
i przekazywania wiedzy.
IV. Zakres głównych zadań na stanowisku pracy obejmuje m.in.:
1. w zakresie obronności i zarządzania kryzysowego :
- nadzór nad gospodarką sprzętem znajdującym się w magazynie,
- nadzór nad działaniem systemu alarmowania oraz wczesnego ostrzegania ludności,
- opracowywanie ,uzgadnianie i aktualizacja planu zarządzania kryzysowego,
- podejmowanie działań związanych z monitorowaniem ,planowaniem, reagowaniem
i usuwaniem skutków zagrożeń na terenie gminy,

- organizowanie i zapewnienie funkcjonowania Gminnego Zespołu Zarządzania
Kryzysowego oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie,

- organizowanie i prowadzenie szkoleń, ćwiczeń, treningów z zakresu reagowania na
potencjalne zagrożenia,

- opracowanie, uzgadnianie i aktualizacja planu ewakuacji ludności,
- opracowywanie, aktualizowanie planu operacyjnego funkcjonowania miasta w warunkach
zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i wojny,
- opracowanie i aktualizowanie dokumentacji stanowiska kierowania i przemieszczania się na
zapasowe miejsce pracy,

- opracowanie i aktualizowanie dokumentacji stałego dyżuru w urzędzie,
- opracowanie i aktualizacja dokumentacji akcji kurierskiej,
- przygotowywanie informacji do opracowania kwestionariusza pozamilitarnych
przygotowań obronnych na szczeblu województwa,
- współdziałanie z podmiotami leczniczymi i innymi jednostkami organizacyjnymi w celu
realizacji zadań w ochronie zdrowia na potrzeby obronne ,
- opracowanie dokumentacji zastępczych miejsc szpitalnych,
- planowanie i nakładanie obowiązku świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obrony,
- planowanie i realizowanie ćwiczeń obronnych w ramach praktycznego szkolenia
obronnego,

- przygotowanie dokumentacji do kwalifikacji wojskowej i udział w trakcie przeprowadzania
kwalifikacji,

- przygotowywanie sprawozdań i innych danych uprawnionym podmiotom,
- opracowanie i aktualizowanie dokumentacji ochrony zabytków na wypadek konfliktu
zbrojnego i sytuacji kryzysowej,

- reklamowanie pracowników urzędu od obowiązku pełnienia służby wojskowej,
- przygotowanie aktualizacja danych (obszarów) informacyjnych dla potrzeb realizacji zadań
państwa- gospodarza (HNS),
- prowadzenie i aktualizacja dokumentacji HNS,
- zadania w zakresie ochrony ludności oraz stanu klęski żywiołowej;
2. w zakresie spraw niejawnych:
- przyjmowanie, rejestrowanie, przechowywanie i wysyłanie dokumentów zawierających
informacje niejawne,
- prowadzenie wymaganych rejestrów dokumentów,
- udostępnianie i wydawanie dokumentów zawierających informacje niejawne,
- przestrzegania właściwego sposobu oznaczania i rejestrowania dokumentów zawierających
- informacje niejawne,
- bieżąca kontrola postępowania z dokumentami zawierającymi informacje niejawne.
 
 
V. Warunki pracy:
1. Liczba etatów: 1.
2. Wymiar etatu pełen. Czas pracy: 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku
pomiędzy 7.00 a 16.00.

3. Miejsce pracy Urząd Miasta Wałcz.
4. Wymagana jest wysoka dyspozycyjność po godzinach pracy Urzędu.
5. Pierwsza umowa na czas określony.
VI. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Wałcz,
w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu
osób niepełnosprawnych w styczniu 2023 roku wynosił poniżej 6 %.

VII. Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny z określeniem stanowiska (Inspektor albo Podinspektor)
własnoręcznie podpisany.

2. Curriculum vitae własnoręcznie podpisane.
3. Dane osoby ubiegającej się o zatrudnienie (własnoręcznie podpisane):
druk kwestionariusza stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze, do pobrania
na stronie
www.bip.walcz.pl lub w Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta.
4. Oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych (RODO).
5. Oświadczenia o spełnieniu wymogów w zakresie zatrudnienia (własnoręcznie
podpisane):

- o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw
publicznych,

- o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

-o nieposzlakowanej opinii,
-o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- druk oświadczeń stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze, do pobrania na stronie
www.bip.walcz.pl lub w Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta.
6. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność*
7. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje;
w przypadku aktualnego zatrudnienia zaświadczenie od pracodawcy o zatrudnieniu,

a w przypadku wykonywania działalności gospodarczej – wydruk z CEIDG,
8. Kopię dokumentu potwierdzającego pełnienie zawodowej służby wojskowej co najmniej
10 lat,

9. Kopie dokumentów lub rekomendacji związanych z dotychczasową pracą.
* Dotyczy kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa
w art.13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
(Dz. U. z 2022 r., poz. 530)

VIII. Dodatkowe informacje:
1. Informacje na temat naboru na stanowisko można uzyskać u Pani Lilli Możejko
- Naczelnika Wydziału Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Wałcz, tel. 67 258 44 71.

2. Dokumenty należy składać do dnia 10 marca 2023 r. włącznie do godz. 14.00
w kancelarii Urzędu Miasta Wałcz, pokój nr 7, w zaklejonych kopertach z umieszczonym na
kopercie napisem „Oferta zatrudnienia na stanowisko ds. Obronnych i Zarządzania
Kryzysowego Urzędu Miasta Wałcz."

W przypadku wysłania oferty drogą pocztową o terminie wpływu decyduje data wpływu
do Urzędu.
   
 
 
Oferty otrzymane po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
3. Kandydaci, którzy spełnią określone wymagania zostaną powiadomieni o terminie kolejnego
etapu naboru.

4. Postępowanie rekrutacyjne zostanie zakończone do dnia 31 marca 2023 r.
5. Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej:
www.bip.walcz.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta.
6. Zebrane w wyniku naboru dane osobowe zostaną wykorzystane wyłącznie na potrzeby
rekrutacji.

Po zakończeniu rekrutacji złożone oferty będą do odebrania w Urzędzie Miasta (pokój
nr 117, I piętro), zgodnie z obowiązującą procedurą, w następujących terminach:

1) dokumenty aplikacyjne osób, które nie znalazły się w grupie rekomendowanych
do zatrudnienia będą do odbioru w ciągu 30 dni od zakończenia naboru,

2) dokumenty osób rekomendowanych do zatrudnienia będą do odebrania w ciągu 30 dni
od zakończenia trzech miesięcy (licząc od dnia zatrudnienia osoby wybranej w trybie
naboru),

3) dokumenty kandydata wybranego w trybie naboru, do zatrudnienia którego nie doszło
z różnych przyczyn, będą do odbioru w ciągu 30 dni od zmiany decyzji dot.
zatrudnienia.

Wałcz, dnia 27 lutego 2023 r. Burmistrz Miasta Wałcz
                                                        Maciej Żebrowski
Zdjęcie artykułu Rozpoczynamy realizację vouchera zatrudnieniowego
02.09.2024

Rozpoczynamy realizację vouchera zatrudnieniowego

Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu z przyjemnością informuje, iż w dniu 02.09.2024r. rozpoczął realizację projektu konkurencyjnego pn. Voucher zatrudnieniowy na wałeckim rynku pracy ...

Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu dosponuje czterema liniami telefonicznymi:
- 67 258 50 66

- 67 258 50 67
- 67 258 50 68
- 67 258 50 69
- numerem telefonu komórkowego 576 846 572, pod który można też w przypadku zajętych pozostałych numerów zadzwonić lub wysłać sms ze swoim imieniem i nazwiskiem a pracownik Urzędu skontaktuje się z Państwem w tym samym dniu.
- Punkt Doradztwa dla Młodzieży pod numerem 791 690 575
Projekt pn. Vocher zatrudnieniowy na wałcekim rynku pracy pod numerem 533 497 896

W dniu 27.06.2022 r. nastąpiła zmiana rozporządzenia w sprawie wysokości wpłat dokonywanych w związku ze złożeniem wniosku o wydanie zezwolenia na pracę lub zezwolenia na pracę sezonową oraz złożeniem oświadczenia o powierzeniu wykonywania pracy cudzoziemcowi.
Od dnia 12.07.2022 r. obowiązywać będą nowe wysokości wpłat tj. 100 zł.

Zezwolenie na pracę sezonową

Oświadczenie o powierzeniu wykonywania pracy cudzoziemcowi
 
Plan szkoleń 

Załączniki

Plan szkoleń na 2022 rok
Plan szkoleń na 2022 rok.pdf 1301 KB
Plan szkoleń dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy na 2023 rok
Plan szkoleń dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy na 2023 rok.pdf 299 KB
Plan szkoleń dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy na 2024 rok
Plan szkoleń dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy na 2024 rok.pdf 325 KB
Plan szkoleń dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy na 2025 rok
Plan szkoleń dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy na 2025 rok.pdf 333 KB
Logo WKU w SzczecinkuInformacje odnośnie powołania do służby przygotowawczej dostępne są po linkiem

Strona WKU w Szczecinku dostępna jest po na naciśnięciu na logo MON.
 

Dla bezrobotnych i poszukujących pracy

Projekty skierowane do bezrobotnych i poszukujących pracy

Zdjęcie artykułu Dodatkowy nabór wniosków o przyznanie Vouchera zatrudnieniowego

Dodatkowy nabór wniosków o przyznanie Vouchera zatrudnieniowego

  Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu informuje, iż dnia 14.03.2025r. został podpisany aneks do umowy o dofinansowanie projektu pn. Voucher zatrudnieniowy na wałeckim...
Zdjęcie artykułu Ostateczna Lista Rankingowa Pracodawców-Voucher zatrudnieniowy

Ostateczna Lista Rankingowa Pracodawców-Voucher zatrudnieniowy

​​​​​​   W związku z zakończeniem rozpatrywania wniosków o przyznanie vouchera zatrudnieniowego w ramach drugiego naboru w projekcie pn. Voucher zatrudnieniowy na...
Zdjęcie artykułu Wstępna Lista Rankingowa Pracodawców-Voucher zatrudnieniowy

Wstępna Lista Rankingowa Pracodawców-Voucher zatrudnieniowy

  Powiatowy Urząd Pracy w  Wałczu w załączeniu przedstawia Wstępną Listę Rankingową Pracodawców z terenu województwa zachodniopomorskiego zakwalifikowanych do...
Zdjęcie artykułu Uwaga! II nabór wniosków o przyznanie vouchera zatrudnieniowego

Uwaga! II nabór wniosków o przyznanie vouchera zatrudnieniowego

Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu informuje, iż 13.01.2025r. zostanie ogłoszony drugi nabór wniosków o przyznanie vouchera zatrudnieniowego ...
Zdjęcie artykułu Dodatkowy nabór wniosków o przyznanie Vouchera zatrudnieniowego

Dodatkowy nabór wniosków o przyznanie Vouchera zatrudnieniowego

  Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu informuje, iż dnia 14.03.2025r. został podpisany aneks do umowy o dofinansowanie projektu pn. Voucher zatrudnieniowy na wałeckim...
Zdjęcie artykułu Ostateczna Lista Rankingowa Pracodawców-Voucher zatrudnieniowy

Ostateczna Lista Rankingowa Pracodawców-Voucher zatrudnieniowy

​​​​​​   W związku z zakończeniem rozpatrywania wniosków o przyznanie vouchera zatrudnieniowego w ramach drugiego naboru w projekcie pn. Voucher zatrudnieniowy na...
Zdjęcie artykułu Wstępna Lista Rankingowa Pracodawców-Voucher zatrudnieniowy

Wstępna Lista Rankingowa Pracodawców-Voucher zatrudnieniowy

  Powiatowy Urząd Pracy w  Wałczu w załączeniu przedstawia Wstępną Listę Rankingową Pracodawców z terenu województwa zachodniopomorskiego zakwalifikowanych do...
Zdjęcie artykułu Uwaga! II nabór wniosków o przyznanie vouchera zatrudnieniowego

Uwaga! II nabór wniosków o przyznanie vouchera zatrudnieniowego

Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu informuje, iż 13.01.2025r. zostanie ogłoszony drugi nabór wniosków o przyznanie vouchera zatrudnieniowego ...

5,3%Stopa bezrobocia w Polsce  

Stan na koniec marca 2025 r.

wykres statystyki

  • 1.662,00 zł Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych
  • 1.994,40 zł Stypendium dla bezrobotnego w okresie odbywania szkolenia
  • 831,00 zł Dodatek aktywizacyjny
  • do 50.863,26 zł Środki dla bezrobotnego na podjęcie działalności gospodarczej
Artykuły prawne

Zobacz akty prawne dotyczące bezrobocia i promocji zatrudnienia

Zobacz

Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.

Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.

Zobacz

Mapa położenia urzędu

Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu
ul. Wojska Polskiego 41
78-600 Wałcz

Tel./Fax (067) 258 50-66/67/68/69






Dodatkowy numer telefonu 576 846 572, pod który prosimy wysłać sms ze swoim imieniem i nazwiskiem a pracownik Urzędu skontaktuje się Państwem  w tym samym dniu.

e-mail: sekretariat@walcz.pup.gov.pl

NIP 765-10-14-142
Regon 331057848