INSPEKTOR DS. INWESTYCJI - Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu

Zdjęcie artykułu Punkt informacyjno-konsultacyjny dotyczący uchodźców z Ukrainy/Інформаційно-консультаційний пункт про біженців з України
03.03.2022

Punkt informacyjno-konsultacyjny dotyczący uchodźców z Ukrainy/Інформаційно-консультаційний пункт про біженців з України

Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu uruchamia punkt informacyjno-konsultacyjny skierowany do uchodźców z Ukrainy oraz do lokalnych pracodawców i przedsiębiorców. Повітове бюро праці у Валчі...

INSPEKTOR DS. INWESTYCJI

BURMISTRZ MIASTA WAŁCZ
OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W WYDZIALE INWESTYCJI I REALIZACJI PROJEKTÓW
 URZĘDU MIASTA WAŁCZ
 
  1. Nazwa jednostki zatrudniającej :
 
URZĄD MIASTA WAŁCZ
PLAC WOLNOŚCI  1
78-600  WAŁCZ
  1. Określenie stanowiska :
INSPEKTOR DS. INWESTYCJI
                        liczba stanowisk - 1
 
  1. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
 
  1. Wymaganie  niezbędne :
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. wykształcenie wyższe lub średnie o kierunku: budownictwo, prawo, administracja, inżynieria środowiska, ochrona środowiska lub pokrewne,
  6. staż pracy:
- wykształcenie średnie – 5 lat,
- wykształcenie wyższe – 3 lata.
  1. Wymagania dodatkowe:
  1. wykształcenie wyższe techniczne, studia podyplomowe z zakresu procesu inwestycyjnego, inżynierii drogowej lub wykształcenie średnie techniczne,
  2. minimum roczny staż pracy w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r.o pracownikach samorządowych,
  3. uprawnienia budowlane,
  4. niezbędna wiedza specjalistyczna, tj. znajomość regulacji prawnych w zakresie niezbędnym do realizacji zadań na tym stanowisku, w szczególności ustaw:
  • o samorządzie gminnym,
  • o pracownikach samorządowych,
  • Prawo budowlane,
  • Prawo zamówień publicznych,
  • o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
  • rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie,
  • rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi ich usytuowanie,
 
 
 
 
 
5)  umiejętności praktyczne:  
  • biegła znajomość obsługi komputera (pakiet Office),
  • umiejętność czytania dokumentacji technicznej,
  • znajomość procesu realizacji inwestycji budowlanych,
  • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu podstawowym.
6) umiejętności psychospołeczne:
podejmowania decyzji, analizy i syntezy informacji, przekonywania, negocjowania, wyjaśniania, wyrażania i obrony własnego zdania.
  1. Zakres głównych zadań na stanowisku pracy obejmuje m.in.:
Prowadzenie wszelkich spraw związanych z inwestycjami miejskimi, w tym między innymi:
1. Współpraca w opracowaniu rocznych i wieloletnich zadań inwestycyjnych.
2. Wykonywanie wszelkich czynności związanych z przygotowaniem inwestycji miejskich
do realizacji, w tym między innymi:
- uzgodnienie planowanego zakresu rzeczowego inwestycji oraz oszacowanie jej wartości,
- opracowanie wstępnego harmonogramu planowanej realizacji inwestycji,
- przygotowanie i kompletowanie niezbędnej dokumentacji do realizacji inwestycji,
- uzyskiwanie niezbędnych w procesie inwestycyjnym zgód, uzgodnień, pozwoleń.
3. Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie zadań inwestycyjnych.
4. Udział w opracowaniu wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych.
5. Przygotowanie niezbędnej dokumentacji przetargowej i współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu w trakcie prowadzenia postępowań przetargowych na wyłonienie wykonawców usług i robót budowalnych.
6. Koordynowanie i nadzór nad procesem realizacji inwestycji miejskich – współpraca
z wykonawcami i branżowymi inspektorami nadzoru, projektantami, organizowanie
i udział w naradach roboczych, odbiorach, itp.
7. Monitorowanie i kontrola realizacji usług i robót budowlanych przez wykonawców zgodnie
z zawartymi umowami.
8. Przygotowanie zlecenia na sprawowanie nadzoru inwestorskiego oraz współpraca
z inspektorem nadzoru; sprawdzanie dokumentacji związanej z rozliczeniem wykonawców usług lub robót budowlanych.
9.   Sprawdzanie dokumentacji projektowej dotyczącej inwestycji.
10. Okresowe sporządzanie informacji na temat prowadzonych zadań inwestycyjnych.
11. Nadzór i kompletowanie wszelkiej dokumentacji powstałej w trakcie realizacji inwestycji.
12. Terminowe przygotowanie i prowadzenie korespondencji związanej z realizowanymi   
      zadaniami ze wszystkimi stronami uczestniczącymi w procesie inwestycyjnym.
13. Przygotowanie i prowadzenie korespondencji i dokumentacji związanej z rozliczeniem   
      zadań z instytucjami finansującymi.
14. Udział w zespołach roboczych, komisjach w zakresie oceny stanu technicznego
      nieruchomości komunalnych i innych ocen budowlanych.
  1. Przygotowanie umów dla wykonawców będących rezultatem przeprowadzonych postępowań.
V.  Warunki pracy:
  1. Wymiar etatu – pełen (czas pracy 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku pomiędzy 7.00 a 16.00) lub ½ etatu ( 4 godziny dziennie od poniedziałku do piątku)
  2. Miejsce pracy – Urząd Miasta Wałcz.
  3. Nie jest wymagana dyspozycyjność po godzinach pracy Urzędu.
  4. Pierwsza umowa zawarta zostanie na czas określony.
 
 
  1. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Wałcz,
    w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w marcu 2023 roku wynosił poniżej 6 %.
 
VII. Wymagane dokumenty:
  1. List motywacyjny – własnoręcznie podpisany.
  2. Curriculum vitae – własnoręcznie podpisane.
  3. Dane osoby ubiegającej się o zatrudnienie (własnoręcznie podpisane):
– druk kwestionariusza stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze, do pobrania
na stronie www.bip.walcz.pl lub w Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta.
  1. Oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych (RODO),
  2. Oświadczenia o spełnieniu wymogów w zakresie zatrudnienia (własnoręcznie podpisane):
  • o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • o nieposzlakowanej opinii,
  • o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- druk oświadczeń stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze, do pobrania na stronie lub w Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta.
  1. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność*
  2. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje;
    w przypadku aktualnego zatrudnienia – zaświadczenie od pracodawcy o zatrudnieniu.
  3. Kopie dokumentów lub rekomendacji związanych z dotychczasową pracą.
* Dotyczy kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa
w art.13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
(Dz. U. z 2022 r., poz. 530).

           
VIII. Dodatkowe informacje:
 
  1. Informacje na temat naboru na stanowisko można uzyskać u Pani Hanny Szynkaruk-Szpyndy Naczelnika Wydziału Inwestycji i Realizacji Projektów Urzędu Miasta Wałcz,
    tel.  067 258 44 71.
  2. Dokumenty należy składać do dnia 21 kwietnia 2023 r. włącznie do godz. 14.00
    w kancelarii Urzędu Miasta Wałcz, pokój nr 7, w zaklejonych kopertach z umieszczonym na kopercie napisem „Oferta zatrudnienia na stanowisko Inspektora ds. Inwestycji
    w Wydziale Inwestycji i Realizacji Projektów Urzędu Miasta Wałcz."
W przypadku wysłania oferty drogą pocztową o terminie wpływu decyduje data wpływu
do Urzędu.
     Oferty otrzymane po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
  1. Kandydaci, którzy spełnią określone wymagania zostaną powiadomieni o terminie kolejnego etapu naboru.
  2. Postępowanie rekrutacyjne zostanie zakończone do dnia 5 maja 2023 roku.
  3. Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej: www.bip.walcz.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta.
  4. Zebrane w wyniku naboru dane osobowe zostaną wykorzystane wyłącznie na potrzeby rekrutacji.
 
 
 
 
Po zakończeniu rekrutacji złożone oferty będą do odebrania w Urzędzie Miasta (pokój
nr 117, I piętro), zgodnie z obowiązującą procedurą, w następujących terminach:
  1. dokumenty aplikacyjne osób, które nie znalazły się w grupie rekomendowanych
    do zatrudnienia będą do odbioru w ciągu 30 dni od zakończenia naboru,
  2. dokumenty osób rekomendowanych do zatrudnienia będą do odebrania w ciągu 30 dni od zakończenia trzech miesięcy (licząc od dnia zatrudnienia osoby wybranej w trybie naboru),
  3. dokumenty kandydata wybranego w trybie naboru, do zatrudnienia którego nie doszło
    z różnych przyczyn, będą do odbioru w ciągu 30 dni od zmiany decyzji dot. zatrudnienia.
 
Wałcz, dnia 5 kwietnia 2023 r.
 
 
Zdjęcie artykułu Rozpoczynamy realizację vouchera zatrudnieniowego
02.09.2024

Rozpoczynamy realizację vouchera zatrudnieniowego

Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu z przyjemnością informuje, iż w dniu 02.09.2024r. rozpoczął realizację projektu konkurencyjnego pn. Voucher zatrudnieniowy na wałeckim rynku pracy ...

Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu dosponuje czterema liniami telefonicznymi:
- 67 258 50 66

- 67 258 50 67
- 67 258 50 68
- 67 258 50 69
- numerem telefonu komórkowego 576 846 572, pod który można też w przypadku zajętych pozostałych numerów zadzwonić lub wysłać sms ze swoim imieniem i nazwiskiem a pracownik Urzędu skontaktuje się z Państwem w tym samym dniu.
- Punkt Doradztwa dla Młodzieży pod numerem 791 690 575
Projekt pn. Vocher zatrudnieniowy na wałcekim rynku pracy pod numerem 533 497 896

W dniu 27.06.2022 r. nastąpiła zmiana rozporządzenia w sprawie wysokości wpłat dokonywanych w związku ze złożeniem wniosku o wydanie zezwolenia na pracę lub zezwolenia na pracę sezonową oraz złożeniem oświadczenia o powierzeniu wykonywania pracy cudzoziemcowi.
Od dnia 12.07.2022 r. obowiązywać będą nowe wysokości wpłat tj. 100 zł.

Zezwolenie na pracę sezonową

Oświadczenie o powierzeniu wykonywania pracy cudzoziemcowi
 
Plan szkoleń 

Załączniki

Plan szkoleń na 2022 rok
Plan szkoleń na 2022 rok.pdf 1301 KB
Plan szkoleń dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy na 2023 rok
Plan szkoleń dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy na 2023 rok.pdf 299 KB
Plan szkoleń dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy na 2024 rok
Plan szkoleń dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy na 2024 rok.pdf 325 KB
Plan szkoleń dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy na 2025 rok
Plan szkoleń dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy na 2025 rok.pdf 333 KB
Logo WKU w SzczecinkuInformacje odnośnie powołania do służby przygotowawczej dostępne są po linkiem

Strona WKU w Szczecinku dostępna jest po na naciśnięciu na logo MON.
 

Dla bezrobotnych i poszukujących pracy

Projekty skierowane do bezrobotnych i poszukujących pracy

Zdjęcie artykułu Ostateczna Lista Rankingowa Pracodawców-Voucher zatrudnieniowy

Ostateczna Lista Rankingowa Pracodawców-Voucher zatrudnieniowy

​​​​​​   W związku z zakończeniem rozpatrywania wniosków o przyznanie vouchera zatrudnieniowego w ramach drugiego naboru w projekcie pn. Voucher zatrudnieniowy na...
Zdjęcie artykułu Wstępna Lista Rankingowa Pracodawców-Voucher zatrudnieniowy

Wstępna Lista Rankingowa Pracodawców-Voucher zatrudnieniowy

  Powiatowy Urząd Pracy w  Wałczu w załączeniu przedstawia Wstępną Listę Rankingową Pracodawców z terenu województwa zachodniopomorskiego zakwalifikowanych do...
Zdjęcie artykułu Uwaga! II nabór wniosków o przyznanie vouchera zatrudnieniowego

Uwaga! II nabór wniosków o przyznanie vouchera zatrudnieniowego

Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu informuje, iż 13.01.2025r. zostanie ogłoszony drugi nabór wniosków o przyznanie vouchera zatrudnieniowego ...
Zdjęcie artykułu Skorzystaj z projektu EFS Plus (II)

Skorzystaj z projektu EFS Plus (II)

Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu nadal realizuje pn. Aktywizacja zawodowa osób pozostających bez pracy w powiecie wałeckim (II) ...
Zdjęcie artykułu Ostateczna Lista Rankingowa Pracodawców-Voucher zatrudnieniowy

Ostateczna Lista Rankingowa Pracodawców-Voucher zatrudnieniowy

​​​​​​   W związku z zakończeniem rozpatrywania wniosków o przyznanie vouchera zatrudnieniowego w ramach drugiego naboru w projekcie pn. Voucher zatrudnieniowy na...
Zdjęcie artykułu Wstępna Lista Rankingowa Pracodawców-Voucher zatrudnieniowy

Wstępna Lista Rankingowa Pracodawców-Voucher zatrudnieniowy

  Powiatowy Urząd Pracy w  Wałczu w załączeniu przedstawia Wstępną Listę Rankingową Pracodawców z terenu województwa zachodniopomorskiego zakwalifikowanych do...
Zdjęcie artykułu Uwaga! II nabór wniosków o przyznanie vouchera zatrudnieniowego

Uwaga! II nabór wniosków o przyznanie vouchera zatrudnieniowego

Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu informuje, iż 13.01.2025r. zostanie ogłoszony drugi nabór wniosków o przyznanie vouchera zatrudnieniowego ...
Zdjęcie artykułu Skorzystaj z projektu EFS Plus (II)

Skorzystaj z projektu EFS Plus (II)

Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu nadal realizuje pn. Aktywizacja zawodowa osób pozostających bez pracy w powiecie wałeckim (II) ...

5,4%Stopa bezrobocia w Polsce  

Stan na koniec lutego 2025 r.

wykres statystyki

  • 1.662,00 zł Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych
  • 1.994,40 zł Stypendium dla bezrobotnego w okresie odbywania szkolenia
  • 831,00 zł Dodatek aktywizacyjny
  • do 50.863,26 zł Środki dla bezrobotnego na podjęcie działalności gospodarczej
Artykuły prawne

Zobacz akty prawne dotyczące bezrobocia i promocji zatrudnienia

Zobacz

Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.

Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.

Zobacz

Mapa położenia urzędu

Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu
ul. Wojska Polskiego 41
78-600 Wałcz

Tel./Fax (067) 258 50-66/67/68/69






Dodatkowy numer telefonu 576 846 572, pod który prosimy wysłać sms ze swoim imieniem i nazwiskiem a pracownik Urzędu skontaktuje się Państwem  w tym samym dniu.

e-mail: sekretariat@walcz.pup.gov.pl

NIP 765-10-14-142
Regon 331057848