INSPEKTOR DS. INWESTYCJI - Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu

03.03.2022
Punkt informacyjno-konsultacyjny dotyczący uchodźców z Ukrainy/Інформаційно-консультаційний пункт про біженців з України
Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu uruchamia punkt informacyjno-konsultacyjny skierowany do uchodźców z Ukrainy oraz do lokalnych pracodawców i przedsiębiorców. Повітове бюро праці у Валчі...
BURMISTRZ MIASTA WAŁCZ
OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W WYDZIALE INWESTYCJI I REALIZACJI PROJEKTÓW
URZĘDU MIASTA WAŁCZ
OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W WYDZIALE INWESTYCJI I REALIZACJI PROJEKTÓW
URZĘDU MIASTA WAŁCZ
- Nazwa jednostki zatrudniającej :
URZĄD MIASTA WAŁCZ
PLAC WOLNOŚCI 1
78-600 WAŁCZ
- Określenie stanowiska :
liczba stanowisk - 1
- Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
- Wymaganie niezbędne :
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe lub średnie o kierunku: budownictwo, prawo, administracja, inżynieria środowiska, ochrona środowiska lub pokrewne,
- staż pracy:
- wykształcenie wyższe – 3 lata.
- Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe techniczne, studia podyplomowe z zakresu procesu inwestycyjnego, inżynierii drogowej lub wykształcenie średnie techniczne,
- minimum roczny staż pracy w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r.o pracownikach samorządowych,
- uprawnienia budowlane,
- niezbędna wiedza specjalistyczna, tj. znajomość regulacji prawnych w zakresie niezbędnym do realizacji zadań na tym stanowisku, w szczególności ustaw:
- o samorządzie gminnym,
- o pracownikach samorządowych,
- Prawo budowlane,
- Prawo zamówień publicznych,
- o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
- rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie,
- rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi ich usytuowanie,
5) umiejętności praktyczne:
- biegła znajomość obsługi komputera (pakiet Office),
- umiejętność czytania dokumentacji technicznej,
- znajomość procesu realizacji inwestycji budowlanych,
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu podstawowym.
podejmowania decyzji, analizy i syntezy informacji, przekonywania, negocjowania, wyjaśniania, wyrażania i obrony własnego zdania.
- Zakres głównych zadań na stanowisku pracy obejmuje m.in.:
1. Współpraca w opracowaniu rocznych i wieloletnich zadań inwestycyjnych.
2. Wykonywanie wszelkich czynności związanych z przygotowaniem inwestycji miejskich
do realizacji, w tym między innymi:
- uzgodnienie planowanego zakresu rzeczowego inwestycji oraz oszacowanie jej wartości,
- opracowanie wstępnego harmonogramu planowanej realizacji inwestycji,
- przygotowanie i kompletowanie niezbędnej dokumentacji do realizacji inwestycji,
- uzyskiwanie niezbędnych w procesie inwestycyjnym zgód, uzgodnień, pozwoleń.
3. Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie zadań inwestycyjnych.
4. Udział w opracowaniu wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych.
5. Przygotowanie niezbędnej dokumentacji przetargowej i współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu w trakcie prowadzenia postępowań przetargowych na wyłonienie wykonawców usług i robót budowalnych.
6. Koordynowanie i nadzór nad procesem realizacji inwestycji miejskich – współpraca
z wykonawcami i branżowymi inspektorami nadzoru, projektantami, organizowanie
i udział w naradach roboczych, odbiorach, itp.
7. Monitorowanie i kontrola realizacji usług i robót budowlanych przez wykonawców zgodnie
z zawartymi umowami.
8. Przygotowanie zlecenia na sprawowanie nadzoru inwestorskiego oraz współpraca
z inspektorem nadzoru; sprawdzanie dokumentacji związanej z rozliczeniem wykonawców usług lub robót budowlanych.
9. Sprawdzanie dokumentacji projektowej dotyczącej inwestycji.
10. Okresowe sporządzanie informacji na temat prowadzonych zadań inwestycyjnych.
11. Nadzór i kompletowanie wszelkiej dokumentacji powstałej w trakcie realizacji inwestycji.
12. Terminowe przygotowanie i prowadzenie korespondencji związanej z realizowanymi
zadaniami ze wszystkimi stronami uczestniczącymi w procesie inwestycyjnym.
13. Przygotowanie i prowadzenie korespondencji i dokumentacji związanej z rozliczeniem
zadań z instytucjami finansującymi.
14. Udział w zespołach roboczych, komisjach w zakresie oceny stanu technicznego
nieruchomości komunalnych i innych ocen budowlanych.
- Przygotowanie umów dla wykonawców będących rezultatem przeprowadzonych postępowań.
- Wymiar etatu – pełen (czas pracy 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku pomiędzy 7.00 a 16.00) lub ½ etatu ( 4 godziny dziennie od poniedziałku do piątku)
- Miejsce pracy – Urząd Miasta Wałcz.
- Nie jest wymagana dyspozycyjność po godzinach pracy Urzędu.
- Pierwsza umowa zawarta zostanie na czas określony.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Wałcz,
w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w marcu 2023 roku wynosił poniżej 6 %.
VII. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny – własnoręcznie podpisany.
- Curriculum vitae – własnoręcznie podpisane.
- Dane osoby ubiegającej się o zatrudnienie (własnoręcznie podpisane):
na stronie www.bip.walcz.pl lub w Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta.
- Oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych (RODO),
- Oświadczenia o spełnieniu wymogów w zakresie zatrudnienia (własnoręcznie podpisane):
- o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - o nieposzlakowanej opinii,
- o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność*
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje;
w przypadku aktualnego zatrudnienia – zaświadczenie od pracodawcy o zatrudnieniu. - Kopie dokumentów lub rekomendacji związanych z dotychczasową pracą.
w art.13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
(Dz. U. z 2022 r., poz. 530).
VIII. Dodatkowe informacje:
- Informacje na temat naboru na stanowisko można uzyskać u Pani Hanny Szynkaruk-Szpyndy Naczelnika Wydziału Inwestycji i Realizacji Projektów Urzędu Miasta Wałcz,
tel. 067 258 44 71. - Dokumenty należy składać do dnia 21 kwietnia 2023 r. włącznie do godz. 14.00
w kancelarii Urzędu Miasta Wałcz, pokój nr 7, w zaklejonych kopertach z umieszczonym na kopercie napisem „Oferta zatrudnienia na stanowisko Inspektora ds. Inwestycji
w Wydziale Inwestycji i Realizacji Projektów Urzędu Miasta Wałcz."
do Urzędu.
Oferty otrzymane po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Kandydaci, którzy spełnią określone wymagania zostaną powiadomieni o terminie kolejnego etapu naboru.
- Postępowanie rekrutacyjne zostanie zakończone do dnia 5 maja 2023 roku.
- Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej: www.bip.walcz.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta.
- Zebrane w wyniku naboru dane osobowe zostaną wykorzystane wyłącznie na potrzeby rekrutacji.
Po zakończeniu rekrutacji złożone oferty będą do odebrania w Urzędzie Miasta (pokój
nr 117, I piętro), zgodnie z obowiązującą procedurą, w następujących terminach:
- dokumenty aplikacyjne osób, które nie znalazły się w grupie rekomendowanych
do zatrudnienia będą do odbioru w ciągu 30 dni od zakończenia naboru, - dokumenty osób rekomendowanych do zatrudnienia będą do odebrania w ciągu 30 dni od zakończenia trzech miesięcy (licząc od dnia zatrudnienia osoby wybranej w trybie naboru),
- dokumenty kandydata wybranego w trybie naboru, do zatrudnienia którego nie doszło
z różnych przyczyn, będą do odbioru w ciągu 30 dni od zmiany decyzji dot. zatrudnienia.
Wałcz, dnia 5 kwietnia 2023 r.

02.09.2024
Rozpoczynamy realizację vouchera zatrudnieniowego
Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu z przyjemnością informuje, iż w dniu 02.09.2024r. rozpoczął realizację projektu konkurencyjnego pn. Voucher zatrudnieniowy na wałeckim rynku pracy ...
- 67 258 50 66
- 67 258 50 67
- 67 258 50 68
- 67 258 50 69
- numerem telefonu komórkowego 576 846 572, pod który można też w przypadku zajętych pozostałych numerów zadzwonić lub wysłać sms ze swoim imieniem i nazwiskiem a pracownik Urzędu skontaktuje się z Państwem w tym samym dniu.
- Punkt Doradztwa dla Młodzieży pod numerem 791 690 575
Projekt pn. Vocher zatrudnieniowy na wałcekim rynku pracy pod numerem 533 497 896
W dniu 27.06.2022 r. nastąpiła zmiana rozporządzenia w sprawie wysokości wpłat dokonywanych w związku ze złożeniem wniosku o wydanie zezwolenia na pracę lub zezwolenia na pracę sezonową oraz złożeniem oświadczenia o powierzeniu wykonywania pracy cudzoziemcowi.
Od dnia 12.07.2022 r. obowiązywać będą nowe wysokości wpłat tj. 100 zł.
Zezwolenie na pracę sezonową
Oświadczenie o powierzeniu wykonywania pracy cudzoziemcowi
Strona WKU w Szczecinku dostępna jest po na naciśnięciu na logo MON.
Dla bezrobotnych i poszukujących pracy
Projekty skierowane do bezrobotnych i poszukujących pracy

Ostateczna Lista Rankingowa Pracodawców-Voucher zatrudnieniowy
W związku z zakończeniem rozpatrywania wniosków o przyznanie vouchera zatrudnieniowego w ramach drugiego naboru w projekcie pn. Voucher zatrudnieniowy na...

Wstępna Lista Rankingowa Pracodawców-Voucher zatrudnieniowy
Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu w załączeniu przedstawia Wstępną Listę Rankingową Pracodawców z terenu województwa zachodniopomorskiego zakwalifikowanych do...

Uwaga! II nabór wniosków o przyznanie vouchera zatrudnieniowego
Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu informuje, iż 13.01.2025r. zostanie
ogłoszony drugi nabór wniosków o przyznanie vouchera zatrudnieniowego ...

Skorzystaj z projektu EFS Plus (II)
Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu nadal realizuje pn. Aktywizacja zawodowa
osób pozostających bez pracy w powiecie wałeckim (II) ...

Ostateczna Lista Rankingowa Pracodawców-Voucher zatrudnieniowy
W związku z zakończeniem rozpatrywania wniosków o przyznanie vouchera zatrudnieniowego w ramach drugiego naboru w projekcie pn. Voucher zatrudnieniowy na...

Wstępna Lista Rankingowa Pracodawców-Voucher zatrudnieniowy
Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu w załączeniu przedstawia Wstępną Listę Rankingową Pracodawców z terenu województwa zachodniopomorskiego zakwalifikowanych do...

Uwaga! II nabór wniosków o przyznanie vouchera zatrudnieniowego
Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu informuje, iż 13.01.2025r. zostanie
ogłoszony drugi nabór wniosków o przyznanie vouchera zatrudnieniowego ...

Skorzystaj z projektu EFS Plus (II)
Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu nadal realizuje pn. Aktywizacja zawodowa
osób pozostających bez pracy w powiecie wałeckim (II) ...