BURMISTRZ MIASTA WAŁCZ OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W WYDZIALE INWESTYCJI I REALIZACJI PROJEKTÓW URZĘDU MIASTA WAŁCZ - Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu
BURMISTRZ MIASTA WAŁCZ OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W WYDZIALE INWESTYCJI I REALIZACJI PROJEKTÓW URZĘDU MIASTA WAŁCZ
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W WYDZIALE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI
URZĘDU MIASTA WAŁCZ
Nazwa jednostki zatrudniającej :
URZĄD MIASTA WAŁCZ
PLAC WOLNOŚCI 1
78-600 WAŁCZ
Określenie stanowiska :
INSPEKTOR/PODINSPEKTOR DS. GOSPODARKI GRUNTAMI
Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
Wymaganie niezbędne :
obywatelstwo polskie,
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
nieposzlakowana opinia,
wykształcenie średnie lub wyższe zawodowe,
staż pracy: Inspektor - wykształcenie średnie – 5 lat,
- wykształcenie wyższe – 3 lata,
Podinspektor - wykształcenie średnie – 3 lata,
- wykształcenie wyższe – staż nie jest wymagany.
Wymagania dodatkowe:
wykształcenie wyższe o kierunku: gospodarka nieruchomościami, planowanie przestrzenne, architektura, urbanistyka, geodezja, budownictwo, prawo, administracja,
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
uprawnienia geodezyjne,
niezbędna wiedza specjalistyczna, tj. znajomość regulacji prawnych w zakresie niezbędnym do realizacji zadań na tym stanowisku, w szczególności ustaw:- o gospodarce nieruchomościami,
- o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
- o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości,
- o opłacie skarbowej,
- Prawo zamówień publicznych,
- Kodeks cywilny,
- Kodeks postępowania administracyjnego,
- o samorządzie gminnym,
- o pracownikach samorządowych,
- o ochronie danych osobowych,
- o finansach publicznych.
umiejętności praktyczne: - znajomość obsługi programów: edytora tekstów (WORD); arkusza kalkulacyjnego (EXCEL);
- umiejętność odczytywania opracowań kartograficznych;
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
6) umiejętności psychospołeczne:
umiejętność analizy i syntezy informacji, poszukiwania i selekcji informacji, wykazywania inicjatywy, dobrej organizacji pracy.
Zakres głównych zadań na stanowisku pracy obejmuje m.in.:
Prowadzenie wszelkich spraw związanych z gospodarką nieruchomościami w gminie, między innymi związanych z/ze:
zbywaniem nieruchomości gminnych (uchwały, zarządzenia, wycena nieruchomości, wykazy nieruchomości, protokoły z rokowań, przeprowadzanie przetargów).
nabywaniem, przejmowaniem nieruchomości do gminnego zasobu nieruchomości.
zamianą nieruchomości gminnych.
obciążaniem nieruchomości gminnych ograniczonymi prawami rzeczowymi.
trwałym zarządem nieruchomości.
Prowadzenie spraw związanych z likwidacją bezumownego użytkowania gruntów gminnych.
Przygotowanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie m.in. z zakresu wykonywania operatów szacunkowych, obsługi geodezyjnej, dokumentacji technicznej i innych wynikających z zakresu pracy Wydziału.
Kontrolowanie nieruchomości gminnych w tym przeglądy gruntów gminnych.
Regulowanie spraw związanych z zapisami Ksiąg Wieczystych.
Prowadzenie spraw i wydawanie decyzji w zakresie podziałów i rozgraniczenianieruchomości oraz prowadzenie rejestru tych decyzji.
Prowadzenie spraw i wydawanie decyzji w zakresie ustalania opłaty adiacenckiej z tytułu podziału nieruchomości, budowy infrastruktury technicznej oraz prowadzenie rejestru tych decyzji.V. Warunki pracy:
Liczba etatów: 1.
Wymiar etatu – pełen. Czas pracy: 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku pomiędzy 7.00 a 16.00.
Miejsce pracy – Urząd Miasta Wałcz.
Nie jest wymagana dyspozycyjność po godzinach pracy Urzędu.
Pierwsza umowa na czas określony.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Wałcz,
w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych we wrześniu 2023 roku wynosił powyżej 6 %.
VII. Wymagane dokumenty:
List motywacyjny z określeniem stanowiska (Inspektor albo Podinspektor) – własnoręcznie podpisany.
Curriculum vitae – własnoręcznie podpisane.
Dane osoby ubiegającej się o zatrudnienie (własnoręcznie podpisane):– druk kwestionariusza stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze, do pobrania
na stronie www.bip.walcz.pl lub w Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta.
Oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych (RODO).
Oświadczenia o spełnieniu wymogów w zakresie zatrudnienia (własnoręcznie podpisane):
o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych
o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
o nieposzlakowanej opinii,
o posiadaniu obywatelstwa polskiego,- druk oświadczeń stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze, do pobrania na stronie www.bip.walcz.pl lub w Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta.
Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność
Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje;
w przypadku aktualnego zatrudnienia – zaświadczenie od pracodawcy o zatrudnieniu,a w przypadku wykonywania działalności gospodarczej – wydruk z CEIDG,
Kopie dokumentów lub rekomendacji związanych z dotychczasową pracą.
VIII. Dodatkowe informacje:
Informacje na temat naboru na stanowisko można uzyskać u Pana Marka Hermanowicza
- Naczelnika Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta Wałcz, tel. 67 258 44 71.
Dokumenty należy składać do dnia 10 listopada 2023 r. włącznie do godz. 14.00
w kancelarii Urzędu Miasta Wałcz, pokój nr 7, w zaklejonych kopertach z umieszczonym na kopercie napisem „Oferta zatrudnienia na stanowisko ds. Gospodarki Grutami Urzędu Miasta Wałcz."W przypadku wysłania oferty drogą pocztową o terminie wpływu decyduje data wpływu
do Urzędu.
Oferty otrzymane po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci, którzy spełnią określone wymagania zostaną powiadomieni o terminie kolejnego etapu naboru.
Postępowanie rekrutacyjne zostanie zakończone do dnia 30 listopada 2023 r.
Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej: www.bip.walcz.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta.
Zebrane w wyniku naboru dane osobowe zostaną wykorzystane wyłącznie na potrzeby rekrutacji.Po zakończeniu rekrutacji złożone oferty będą do odebrania w Urzędzie Miasta (pokójnr 117, I piętro), zgodnie z obowiązującą procedurą, w następujących terminach: dokumenty aplikacyjne osób, które nie znalazły się w grupie rekomendowanychdo zatrudnienia będą do odbioru w ciągu 30 dni od zakończenia naboru,
dokumenty osób rekomendowanych do zatrudnienia będą do odebrania w ciągu 30 dni od zakończenia trzech miesięcy (licząc od dnia zatrudnienia osoby wybranej w trybie naboru),dokumenty kandydata wybranego w trybie naboru, do zatrudnienia którego nie doszło
z różnych przyczyn, będą do odbioru w ciągu 30 dni od zmiany decyzji dot. zatrudnienia.
Burmistrz Miasta Wałcz
Maciej Żebrowski

Rozpoczynamy realizację vouchera zatrudnieniowego
Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu z przyjemnością informuje, iż w dniu 02.09.2024r. rozpoczął realizację projektu konkurencyjnego pn. Voucher zatrudnieniowy na wałeckim rynku pracy ...
- 67 258 50 66
- 67 258 50 67
- 67 258 50 68
- 67 258 50 69
- numerem telefonu komórkowego 576 846 572, pod który można też w przypadku zajętych pozostałych numerów zadzwonić lub wysłać sms ze swoim imieniem i nazwiskiem a pracownik Urzędu skontaktuje się z Państwem w tym samym dniu.
- Punkt Doradztwa dla Młodzieży pod numerem 791 690 575
Projekt pn. Vocher zatrudnieniowy na wałcekim rynku pracy pod numerem 533 497 896
1 czerwca br. wchodzi w życie ustawa z dnia 20 marca 2025 r. o warunkach dopuszczalności powierzania pracy cudzoziemcom na terytorium RP
Ustawa prowadza obowiązkową pełną elektronizację postępowań w sprawach zezwoleń na pracę i oświadczeń o powierzeniu pracy cudzoziemcowi. Szczegółowe informacje pod linkiem
Kiedy możesz złożyć oświadczenie
Oświadczenie o zamiarze powierzenia pracy cudzoziemcowi możesz złożyć, jeżeli łącznie są spełnione następujące warunki:
- cudzoziemiec, któremu chcesz powierzyć racę jest obywatelem Armenii, Białorusi, Gruzji, Mołdawii lub Ukrainy
- praca będzie wykonywana na terytorium Polski
- okres zatrudnienia nie przekroczy 24 miesięcy
- prace, które będzie wykonywał cudzoziemiec, nie dotyczą prac sezonowych (na które trzeba uzyskać zezwolenie)
- praca nie polega na pełnieniu funkcji w zarządzie firmy lub jej reprezentacji
- dzień rozpoczęcia pracy nastąpi nie później niż za 6 miesięcy od daty złożenia oświadczenia
- wysokość wynagrodzenia cudzoziemca nie będzie niższa od wynagrodzenia pracowników wykonujących pracę porównywalnego rodzaju lub na porównywalnym stanowisku.
Opłatę można uiścić przez Internet albo w banku lub urzędzie pocztowym na rachunek:
Powiatowego Urzędu Pracy w Wałczu
ul. Wojska Polskiego 41
78-600 Wałcz
Numery rachunku
Santander Bank Polska Spółka Akcyjna
59 1090 1320 0000 0001 4721 8527
Dowód wpłaty powinien zawierać następujące dane:
nazwa pracodawcy / imię i nazwisko pracodawcy;
tytuł wpłaty: OŚWIADCZENIE / ZEZWOLENIE NA PRACĘ SEZONOWĄ , imię i nazwisko cudzoziemca
Szczegółowe informacje można uzyskać w siedzibie PUP w pokój 20 lub 21 lub telefonicznie 67-258-50-66 wew.: 122 lub 142
Zezwolenie na pracę sezonową
Oświadczenie o powierzeniu wykonywania pracy cudzoziemcowi
Strona WKU w Szczecinku dostępna jest po na naciśnięciu na logo MON.
Dla bezrobotnych i poszukujących pracy
Projekty skierowane do bezrobotnych i poszukujących pracy

III nabór wniosków na Voucher zatrudnieniowy

UWAGA! Kolejny nabór wniosków na Voucher zatrudnieniowy

Zakończenie realizacji projektu EFS+ II edycja

Projekt pn. Aktywizacja zawodowa osób pozostających bez pracy w powiecie wałeckim (III)

III nabór wniosków na Voucher zatrudnieniowy

UWAGA! Kolejny nabór wniosków na Voucher zatrudnieniowy

Zakończenie realizacji projektu EFS+ II edycja
