Nabór Inspektor w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami - Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu
03.03.2022
Punkt informacyjno-konsultacyjny dotyczący uchodźców z...
Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu uruchamia punkt informacyjno-konsultacyjny skierowany do uchodźców z Ukrainy oraz do lokalnych pracodawców i przedsiębiorców. Повітове бюро праці у Валчі...
STAROSTA WAŁECKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY W STAROSTWIE POWIATOWYM UL. DĄBROWSKIEGO 17
78-600 WAŁCZ
Inspektor w Wydziale Gospodarki NieruchomościamiOGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY W STAROSTWIE POWIATOWYM UL. DĄBROWSKIEGO 17
78-600 WAŁCZ
Ilość stanowisk: 1; wymiar etatu: 1
Miejsce wykonywania pracy: Wałcz, ul. Gen. L. Okulickiego 15
1)Wymagania niezbędne:
1)wykształcenie: wyższe o specjalności gospodarka nieruchomościami lub wyższe techniczne,
2)staż pracy: 3 lata,
3)znajomość zagadnień z zakresu ustawy o gospodarce nieruchomościami,
4)znajomość zagadnień z zakresu ustawy kodeks postępowania administracyjnego,
5)znajomość zagadnień z zakresu ustawy o samorządzie powiatowym,
6)znajomość zagadnień z zakresu ustawy o ubezpieczeniu społecznym rolników,
7)znajomość zagadnień z zakresu ustawy o zmianie ustawy o ubezpieczeniu społecznym rolników indywidualnych i członków ich rodzin oraz o zmianie ustawy o podatku rolnym,
8)znajomość zagadnień z zakresu ustawy o lasach,
9)umiejętność interpretacji przepisów prawa,
10)umiejętność dobrej obsługi komputera, w tym obsługi pakietów biurowych MS Office (Word, Excel, Power Point),
11)obywatelstwo polskie,
12)pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
13)brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
14)nieposzlakowana opinia.
2)Wymagania dodatkowe:
1)doświadczenie w pracy w urzędach administracji samorządowej na stanowiskach związanych z gospodarowaniem nieruchomościami powiatowymi lub Skarbu Państwa,
2)gotowość stałego podnoszenia kwalifikacji potwierdzona uzyskanymi dotychczas certyfikatami lub zaświadczeniami o ukończeniu szkolenia,
3)znajomość oprogramowania Turbo EWID 2007 (potwierdzona certyfikatami, zaświadczeniami o ukończeniu szkolenia),
4)znajomość przepisów oraz umiejętność stosowania instrukcji kancelaryjnej oraz jednolitego rzeczowego wykazu akt,
5)predyspozycje osobowościowe: rzetelność i dokładność, komunikatywność, sumienność, odpowiedzialność, asertywność.
3)Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1)gospodarowanie powiatowym zasobem nieruchomości,
2)regulowanie stanu prawnego nieruchomości zajętych pod drogi powiatowe oraz stanu prawnego nieruchomości rolnych,
3)planowanie, analizowanie i nadzorowanie wykorzystania dotacji budżetowych na dofinansowanie prac geodezyjno-urządzeniowych na potrzeby rolnictwa,
4)wydawanie zaświadczeń o posiadanym gospodarstwie rolnym,
5)prowadzenie spraw dotyczących przekazywania nieruchomości w zarząd lasom państwowym,
6)wydawanie zezwoleń w sprawie wykreślenia ciężaru realnego w księgach wieczystych,
7)udzielanie informacji wojewodom w zakresie realizacji tzw. uprawnień zabużańskich.
4)Warunki pracy na stanowisku:
1)stanowisko wyposażone w sprzęt komputerowy,
2)oprogramowanie: Windows 10, pakiet MS Office oraz inne niezbędne programy,
3)środki łączności: telefon stacjonarny, dostęp do sieci Internet.
5)Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych.
W miesiącu listopadzie 2024 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Wałczu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł powyżej 6%.
6)Wymagane dokumenty:
1)oświadczenie – klauzula o ochronie danych osobowych wg wzoru dostępnego w Biuletynie Informacji Publicznej: Nabór pracowników - informacje (zakładka: Ogłoszenia i komunikaty →Nabór pracowników –
informacje) oraz w Wydziale Organizacyjno
-Prawnym Starostwa Powiatowego w Wałczu,
2)list motywacyjny,
3)kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej: Nabór pracowników - informacje (zakładka: Ogłoszenia i komunikaty → Nabór pracowników – informacje) oraz w Wydziale Organizacyjno-Prawnym Starostwa Powiatowego w Wałczu,
4)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
5)kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, doświadczenie i umiejętności (dyplomy, zaświadczenia, certyfikaty, umowy o pracę lub zakresy czynności na zajmowanych stanowiskach),
6)kopie świadectw pracy oraz zaświadczenie w przypadku pozostawania w stosunku pracy,
7)oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
8)oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9)oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych kandydata dla potrzeb rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), ustawą z 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135); w oświadczeniu należy wyszczególnić wszystkie dokumenty składane do naboru.
Dokumenty, o których mowa w pkt 1-4 i pkt 7-9 powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.
Kopie dokumentów powinny być poświadczone przez kandydata klauzulą „za zgodność z oryginałem" i własnoręcznym podpisem.
W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginałów dokumentów.
Oferty należy przesłać pocztą na adres:
Starostwo Powiatowe w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz
bądź złożyć w siedzibie Starostwa przy ul. Dąbrowskiego 17 w Punkcie Obsługi Interesanta w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Inspektor w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami w terminie do dnia 16 grudnia 2024 r. (decyduje data faktycznego wpływu).
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Wałczu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.powiatwalecki.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wałczu przy ul. Dąbrowskiego 17.
Bliższe informacje można uzyskać pod nr telefonu 67 250 84 35.
Z kandydatem wyłonionym w drodze naboru może być zawarta umowa o pracę w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135).
Szczegółowe informacje na stronie : https://bip.powiatwalecki.pl/artykul/starosta-walecki-oglasza-nabor-na-wolne-stanowisko-pracy-w-starostwie-powiatowym-ul-gen-l-okuli
STAROSTA
/-/ dr Bogdan Wankiewicz
/-/ dr Bogdan Wankiewicz
02.09.2024
Rozpoczynamy realizację vouchera zatrudnieniowego
Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu z przyjemnością informuje, iż w dniu 02.09.2024r. rozpoczął realizację projektu konkurencyjnego pn. Voucher zatrudnieniowy na wałeckim rynku pracy ...
- 67 258 50 66
- 67 258 50 67
- 67 258 50 68
- 67 258 50 69
- numerem telefonu komórkowego 576 846 572, pod który można też w przypadku zajętych pozostałych numerów zadzwonić lub wysłać sms ze swoim imieniem i nazwiskiem a pracownik Urzędu skontaktuje się z Państwem w tym samym dniu.
- Punkt Doradztwa dla Młodzieży pod numerem 791 690 575
Projekt pn. Vocher zatrudnieniowy na wałcekim rynku pracy pod numerem 533 497 896
W dniu 27.06.2022 r. nastąpiła zmiana rozporządzenia w sprawie wysokości wpłat dokonywanych w związku ze złożeniem wniosku o wydanie zezwolenia na pracę lub zezwolenia na pracę sezonową oraz złożeniem oświadczenia o powierzeniu wykonywania pracy cudzoziemcowi.
Od dnia 12.07.2022 r. obowiązywać będą nowe wysokości wpłat tj. 100 zł.
Zezwolenie na pracę sezonową
Oświadczenie o powierzeniu wykonywania pracy cudzoziemcowi
Strona WKU w Szczecinku dostępna jest po na naciśnięciu na logo MON.
Dla bezrobotnych i poszukujących pracy
Projekty skierowane do bezrobotnych i poszukujących pracy
Uwaga! II nabór wniosków o przyznanie vouchera zatrudnieniowego
Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu informuje, iż 13.01.2025r. zostanie
ogłoszony drugi nabór wniosków o przyznanie vouchera zatrudnieniowego ...
Skorzystaj z projektu EFS Plus (II)
Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu nadal realizuje pn. Aktywizacja zawodowa
osób pozostających bez pracy w powiecie wałeckim (II) ...
Dni Pracodawców 2024
Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu zaprasza pracodawców do skorzystania z
indywidualnych konsultacji i doradztwa w zakresie usług i instrumentów
rynku pracy ........
Uwaga-dodatkowy numer telefonu do projektu pn. Voucher zatrudnieniowy na wałeckim rynku pracy
Dodatkowy numer telefonu do projektu pn. Voucher zatrudnieniowy na wałeckim
rynku pracy ...
Uwaga! II nabór wniosków o przyznanie vouchera zatrudnieniowego
Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu informuje, iż 13.01.2025r. zostanie
ogłoszony drugi nabór wniosków o przyznanie vouchera zatrudnieniowego ...
Skorzystaj z projektu EFS Plus (II)
Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu nadal realizuje pn. Aktywizacja zawodowa
osób pozostających bez pracy w powiecie wałeckim (II) ...
Dni Pracodawców 2024
Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu zaprasza pracodawców do skorzystania z
indywidualnych konsultacji i doradztwa w zakresie usług i instrumentów
rynku pracy ........
Uwaga-dodatkowy numer telefonu do projektu pn. Voucher zatrudnieniowy na wałeckim rynku pracy
Dodatkowy numer telefonu do projektu pn. Voucher zatrudnieniowy na wałeckim
rynku pracy ...