Punkt informacyjno-konsultacyjny
Punkt informacyjno-konsultacyjny dotyczący uchodźców z Ukrainy/Інформаційно-консультаційний пункт про біженців з України
Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu uruchamia punkt informacyjno-konsultacyjny skierowany do uchodźców z Ukrainy oraz do lokalnych pracodawców i przedsiębiorców. Повітове бюро праці у Валчі відкриває...
Aktualności
INSPEKTOR DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W WYDZIALE INWESTYCJI I REALIZACJI PROJEKTÓW
URZĘDU MIASTA WAŁCZ
- Nazwa jednostki zatrudniającej :
URZĄD MIASTA WAŁCZ
PLAC WOLNOŚCI 1
78-600 WAŁCZ
- Określenie stanowiska :
- Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
- Wymaganie niezbędne :
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe lub średnie,
- staż pracy:
- wykształcenie wyższe – 3 lata.
- Wymagania dodatkowe:
- studia podyplomowe w zakresie zamówień publicznych,
- niezbędna wiedza specjalistyczna, tj. znajomość regulacji prawnych w zakresie niezbędnym do realizacji zadań na tym stanowisku, w szczególności ustaw:
- o samorządzie gminnym,
- o pracownikach samorządowych,
- Prawo zamówień publicznych,
- o finansach publicznych,
- o dostępie do informacji publicznej,
- o ochronie danych osobowych,
- Kodeks cywilny,
- o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
- biegła znajomość obsługi komputera (Word, Excel, Power Point),
- umiejętność korzystania z zasobów Internetu i przetwarzania informacji
podejmowania decyzji, analizy i syntezy informacji, przekonywania, negocjowania, wyjaśniania, wyrażania i obrony własnego zdania.
- Zakres głównych zadań na stanowisku pracy obejmuje m.in.:
- Organizowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o przepisy Prawa zamówień publicznych we współpracy z innymi wydziałami, samodzielnymi stanowiskami i jednostkami gminy, które odpowiadają za ich część merytoryczną, w tym w szczególności:
- uzgadnianie składu Komisji Przetargowej i przygotowanie wniosków i projektów zarządzeń w tej sprawie,
- opracowanie regulaminu Komisji Przetargowej, regulaminu konkursu,
- opracowanie dokumentacji postępowań i protokołów postępowań,
- uczestniczenie w pracach Komisji Przetargowych i jej obsługa kancelaryjno-techniczna,
- reprezentowanie Urzędu w ramach udzielonych upoważnień w kontaktach z Urzędem Zamówień Publicznych oraz innymi instytucjami związanymi z realizacją ustawy Prawo zamówień publicznych,
V. Warunki pracy:
- Wymiar etatu – pełen (czas pracy 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku pomiędzy 7.00 a 16.00).
- Miejsce pracy – Urząd Miasta Wałcz.
- Nie jest wymagana dyspozycyjność po godzinach pracy Urzędu.
- Pierwsza umowa zawarta zostanie na czas określony.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Wałcz,
w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w marcu 2023 roku wynosił poniżej 6 %.
VII. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny – własnoręcznie podpisany.
- Curriculum vitae – własnoręcznie podpisane.
- Dane osoby ubiegającej się o zatrudnienie (własnoręcznie podpisane):
na stronie www.bip.walcz.pl lub w Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta.
- Oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych (RODO),
- Oświadczenia o spełnieniu wymogów w zakresie zatrudnienia (własnoręcznie podpisane):
- o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - o nieposzlakowanej opinii,
- o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność*
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje;
w przypadku aktualnego zatrudnienia – zaświadczenie od pracodawcy o zatrudnieniu. - Kopie dokumentów lub rekomendacji związanych z dotychczasową pracą.
* Dotyczy kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa
w art.13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
(Dz. U. z 2022 r., poz. 530).
VIII. Dodatkowe informacje:
- Informacje na temat naboru na stanowisko można uzyskać u Pani Hanny Szynkaruk-Szpyndy Naczelnika Wydziału Inwestycji i Realizacji Projektów Urzędu Miasta Wałcz,
tel. 067 258 44 71. - Dokumenty należy składać do dnia 21 kwietnia 2023 r. włącznie do godz. 14.00
w kancelarii Urzędu Miasta Wałcz, pokój nr 7, w zaklejonych kopertach z umieszczonym na kopercie napisem „Oferta zatrudnienia na stanowisko Inspektora ds. Zamówień Publicznych
w Wydziale Inwestycji i Realizacji Projektów Urzędu Miasta Wałcz."
do Urzędu.
Oferty otrzymane po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Kandydaci, którzy spełnią określone wymagania zostaną powiadomieni o terminie kolejnego etapu naboru.
- Postępowanie rekrutacyjne zostanie zakończone do dnia 5 maja 2023 roku.
- Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej: www.bip.walcz.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta.
- Zebrane w wyniku naboru dane osobowe zostaną wykorzystane wyłącznie na potrzeby rekrutacji.
nr 117, I piętro), zgodnie z obowiązującą procedurą, w następujących terminach:
- dokumenty aplikacyjne osób, które nie znalazły się w grupie rekomendowanych
do zatrudnienia będą do odbioru w ciągu 30 dni od zakończenia naboru, - dokumenty osób rekomendowanych do zatrudnienia będą do odebrania w ciągu 30 dni od zakończenia trzech miesięcy (licząc od dnia zatrudnienia osoby wybranej w trybie naboru),
- dokumenty kandydata wybranego w trybie naboru, do zatrudnienia którego nie doszło
z różnych przyczyn, będą do odbioru w ciągu 30 dni od zmiany decyzji dot. zatrudnienia.
Wałcz, dnia 5 kwietnia 2023 r.
Kontakt
- 67 258 50 66
- 67 258 50 67
- 67 258 50 68
- 67 258 50 69
- numerem telefonu komórkowego 576 846 572, pod który można też w przypadku zajętych pozostałych numerów zadzwonić lub wysłać sms ze swoim imieniem i nazwiskiem a pracownik Urzędu skontaktuje się z Państwem w tym samym dniu.
- Punkt Doradztwa dla Młodzieży pod numerem 791 690 575
Zatrudnienie Cudzoziemców
W dniu 27.06.2022 r. nastąpiła zmiana rozporządzenia w sprawie wysokości wpłat dokonywanych w związku ze złożeniem wniosku o wydanie zezwolenia na pracę lub zezwolenia na pracę sezonową oraz złożeniem oświadczenia o powierzeniu wykonywania pracy cudzoziemcowi.
Od dnia 12.07.2022 r. obowiązywać będą nowe wysokości wpłat tj. 100 zł.
Zezwolenie na pracę sezonową
Oświadczenie o powierzeniu wykonywania pracy cudzoziemcowi
Programy - Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu
Wniosek o wydanie zaświadczenia
WKU w Szczecinku
Strona WKU w Szczecinku dostępna jest po na naciśnięciu na logo MON.
Nagłówek
Dla bezrobotnych i poszukujących pracy
Nagłówek
Projekty skierowane do bezrobotnych i poszukujących pracy
Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu dysponuje środkami na organizację szkoleń indywidualnych w ramach projektu ...
Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu informuje o zmianie godzin otwarcia Punktu Doradztwa dla Młodzieży ...
Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu informuje o zamknięciu naboru wniosków o organizację stażu ...
Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu wznawia nabór wniosków na organizację stażu w projekcie pilotażowym pn. "Czas na Młodych" ...
Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu informuje o zmianie godzin otwarcia Punktu Doradztwa dla Młodzieży ...
Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu informuje o zamknięciu naboru wniosków o organizację stażu ...
Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu wznawia nabór wniosków na organizację stażu w projekcie pilotażowym pn. "Czas na Młodych" ...
Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu wstrzymuje nabór wniosków o organizację stażu i przyznanie subsydiów stażowych ...