WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I DROGOWNICTWA URZĘDU MIASTA WAŁCZ - Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu

Zdjęcie artykułu Punkt informacyjno-konsultacyjny dotyczący uchodźców z Ukrainy/Інформаційно-консультаційний пункт про біженців з України
03.03.2022

Punkt informacyjno-konsultacyjny dotyczący uchodźców z Ukrainy/Інформаційно-консультаційний пункт про біженців з України

Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu uruchamia punkt informacyjno-konsultacyjny skierowany do uchodźców z Ukrainy oraz do lokalnych pracodawców i przedsiębiorców. Повітове бюро праці у Валчі...

WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I DROGOWNICTWA URZĘDU MIASTA WAŁCZ

BURMISTRZ MIASTA WAŁCZ
OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I DROGOWNICTWA
URZĘDU MIASTA WAŁCZ
I. Nazwa jednostki zatrudniającej :
URZĄD MIASTA WAŁCZ
PLAC WOLNOŚCI 1
78-600 WAŁCZ
II. Określenie stanowiska :
INSPEKTOR/PODINSPEKTOR DS. KOMUNALNYCH
III. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
1. Wymaganie niezbędne :
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4) nie karanie za przestępstwa gospodarcze lub wykroczenia przeciwko mieniu,
5) nieposzlakowana opinia,
6) wykształcenie średnie lub wyższe zawodowe,
7) staż pracy:
Inspektor - wykształcenie średnie – 5 lat,
- wykształcenie wyższe 3 lata,
Podinspektor - wykształcenie średnie – 3 lata,
- wykształcenie wyższe – staż nie jest wymagany.
2. Wymagania dodatkowe:
1) wykształcenie wyższe magisterskie lub podyplomowe o kierunku/specjalności: ochrona
środowiska, inżynieria środowiska, ekonomia, administracja;

2) 2-letni staż pracy w administracji publicznej;
3) niezbędna wiedza specjalistyczna, tj. znajomość regulacji prawnych w zakresie
niezbędnym do realizacji zadań na tym stanowisku, w szczególności:

- ustawa Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawa o odpadach,
- ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
- ustawa o ochronie środowiska,
- ustawa o finansach publicznych,
- ustawa - Ordynacja podatkowa,
- ustawa o ochronie danych osobowych,
- ustawa o samorządzie gminnym,
- ustawa o pracownikach samorządowych,
- uchwały Rady Miasta Wałcz dot. gospodarowania odpadami komunalnymi.
 
 
4) umiejętności praktyczne:
- znajomość obsługi programów: edytora tekstów (WORD); arkusza kalkulacyjnego
(EXCEL);

5) umiejętności psychospołeczne:
umiejętność analizy i syntezy informacji, logicznego myślenia, wyjaśniania.
IV. Zakres głównych zadań na stanowisku pracy obejmuje m.in.:
Prowadzenie spraw związanych z gospodarką odpadami w mieście Wałcz, między innymi:
- nadzór nad funkcjonowaniem systemu gospodarowania odpadami komunalnymi,
- nadzór nad działalnością Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych,
- przygotowanie i przeprowadzanie przetargów dla wyłonienia podmiotu odbierającego
odpady komunalne z terenu miasta Wałcz,

- analiza kosztów funkcjonowania systemu gospodarowania odpadami komunalnymi,
- sporządzanie sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami,
- prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu gospodarki odpadami,
- ewidencja i obsługa deklaracji za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
- przygotowywanie projektów uchwał z zakresu spraw przydzielonych do tego stanowiska
pracy,

- koordynowanie i sprawowanie nadzoru nad działaniami w zakresie utrzymania
czystości i porządku na terenie miasta,

- dokonywanie wizji lokalnych dotyczących zakresu powierzonych zadań.
V. Warunki pracy:
1. Liczba etatów: 1.
2. Wymiar etatu pełen. Czas pracy: 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku
pomiędzy 7.00 a 16.00.

3. Miejsce pracy Urząd Miasta Wałcz.
4. Nie jest wymagana dyspozycyjność po godzinach pracy Urzędu.
5. Pierwsza umowa na czas określony.
VI. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Wałcz,
w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu
osób niepełnosprawnych w kwietniu 2023 roku wynosił poniżej 6 %.

VII. Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny z określeniem stanowiska (Inspektor albo Podinspektor)
własnoręcznie podpisany.

2. Curriculum vitae własnoręcznie podpisane.
3. Dane osoby ubiegającej się o zatrudnienie (własnoręcznie podpisane):
druk kwestionariusza stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze, do pobrania
na stronie
www.bip.walcz.pl lub w Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta.
4. Oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych (RODO).
5. Oświadczenia o spełnieniu wymogów w zakresie zatrudnienia (własnoręcznie
podpisane):

o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw
publicznych

o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

o nieposzlakowanej opinii,
o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
 
 
- druk oświadczeń stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze, do pobrania na stronie
www.bip.walcz.pl lub w Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta.
6. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność*
7. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje;
w przypadku aktualnego zatrudnienia zaświadczenie od pracodawcy o zatrudnieniu,

a w przypadku wykonywania działalności gospodarczej – wydruk z CEIDG,
8. Kopie dokumentów lub rekomendacji związanych z dotychczasową pracą.
* Dotyczy kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa
w art.13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
(Dz. U. z 2022 r., poz. 530)

VIII. Dodatkowe informacje:
1. Informacje na temat naboru na stanowisko można uzyskać u Pana Janusza Zaremby
- Naczelnika Wydziału Gospodarki Komunalnej i Drogownictwa Urzędu Miasta Wałcz,
tel. 67 258 44 71.

2. Dokumenty należy składać do dnia 22 maja 2023 r. włącznie do godz. 14.00
w kancelarii Urzędu Miasta Wałcz, pokój nr 7, w zaklejonych kopertach z umieszczonym na
kopercie napisem „Oferta zatrudnienia na stanowisko ds. Gospodarki Komunalnej
Urzędu Miasta Wałcz."

W przypadku wysłania oferty drogą pocztową o terminie wpływu decyduje data wpływu
do Urzędu.

Oferty otrzymane po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
3. Kandydaci, którzy spełnią określone wymagania zostaną powiadomieni o terminie kolejnego
etapu naboru.

4. Postępowanie rekrutacyjne zostanie zakończone do dnia 31 maja 2023 r.
5. Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej:
www.bip.walcz.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta.
6. Zebrane w wyniku naboru dane osobowe zostaną wykorzystane wyłącznie na potrzeby
rekrutacji.

Po zakończeniu rekrutacji złożone oferty będą do odebrania w Urzędzie Miasta (pokój
nr 117, I piętro), zgodnie z obowiązującą procedurą, w następujących terminach:

1) dokumenty aplikacyjne osób, które nie znalazły się w grupie rekomendowanych
do zatrudnienia będą do odbioru w ciągu 30 dni od zakończenia naboru,

2) dokumenty osób rekomendowanych do zatrudnienia będą do odebrania w ciągu 30 dni
od zakończenia trzech miesięcy (licząc od dnia zatrudnienia osoby wybranej w trybie
naboru),

3) dokumenty kandydata wybranego w trybie naboru, do zatrudnienia którego nie doszło
z różnych przyczyn, będą do odbioru w ciągu 30 dni od zmiany decyzji dot.
zatrudnienia.
Wałcz, dnia 5 maja 2023 r.
 
https://bip.walcz.pl/index.php/nabor-na-stanowiska/160-nabor-w-urzedzie-miasta/2279-ogloszenie-o-naborze-na-stanowisko-inspektor-podinspektor-ds-komunalnych
Zdjęcie artykułu Rozpoczynamy realizację vouchera zatrudnieniowego
02.09.2024

Rozpoczynamy realizację vouchera zatrudnieniowego

Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu z przyjemnością informuje, iż w dniu 02.09.2024r. rozpoczął realizację projektu konkurencyjnego pn. Voucher zatrudnieniowy na wałeckim rynku pracy ...

Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu dosponuje czterema liniami telefonicznymi:
- 67 258 50 66

- 67 258 50 67
- 67 258 50 68
- 67 258 50 69
- numerem telefonu komórkowego 576 846 572, pod który można też w przypadku zajętych pozostałych numerów zadzwonić lub wysłać sms ze swoim imieniem i nazwiskiem a pracownik Urzędu skontaktuje się z Państwem w tym samym dniu.
- Punkt Doradztwa dla Młodzieży pod numerem 791 690 575
Projekt pn. Vocher zatrudnieniowy na wałcekim rynku pracy pod numerem 533 497 896

W dniu 27.06.2022 r. nastąpiła zmiana rozporządzenia w sprawie wysokości wpłat dokonywanych w związku ze złożeniem wniosku o wydanie zezwolenia na pracę lub zezwolenia na pracę sezonową oraz złożeniem oświadczenia o powierzeniu wykonywania pracy cudzoziemcowi.
Od dnia 12.07.2022 r. obowiązywać będą nowe wysokości wpłat tj. 100 zł.

Zezwolenie na pracę sezonową

Oświadczenie o powierzeniu wykonywania pracy cudzoziemcowi
 
Plan szkoleń 

Załączniki

Plan szkoleń na 2022 rok
Plan szkoleń na 2022 rok.pdf 1301 KB
Plan szkoleń dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy na 2023 rok
Plan szkoleń dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy na 2023 rok.pdf 299 KB
Plan szkoleń dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy na 2024 rok
Plan szkoleń dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy na 2024 rok.pdf 325 KB
Plan szkoleń dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy na 2025 rok
Plan szkoleń dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy na 2025 rok.pdf 333 KB
Logo WKU w SzczecinkuInformacje odnośnie powołania do służby przygotowawczej dostępne są po linkiem

Strona WKU w Szczecinku dostępna jest po na naciśnięciu na logo MON.
 

Dla bezrobotnych i poszukujących pracy

Projekty skierowane do bezrobotnych i poszukujących pracy

Zdjęcie artykułu Dodatkowy nabór wniosków o przyznanie Vouchera zatrudnieniowego

Dodatkowy nabór wniosków o przyznanie Vouchera zatrudnieniowego

  Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu informuje, iż dnia 14.03.2025r. został podpisany aneks do umowy o dofinansowanie projektu pn. Voucher zatrudnieniowy na wałeckim...
Zdjęcie artykułu Ostateczna Lista Rankingowa Pracodawców-Voucher zatrudnieniowy

Ostateczna Lista Rankingowa Pracodawców-Voucher zatrudnieniowy

​​​​​​   W związku z zakończeniem rozpatrywania wniosków o przyznanie vouchera zatrudnieniowego w ramach drugiego naboru w projekcie pn. Voucher zatrudnieniowy na...
Zdjęcie artykułu Wstępna Lista Rankingowa Pracodawców-Voucher zatrudnieniowy

Wstępna Lista Rankingowa Pracodawców-Voucher zatrudnieniowy

  Powiatowy Urząd Pracy w  Wałczu w załączeniu przedstawia Wstępną Listę Rankingową Pracodawców z terenu województwa zachodniopomorskiego zakwalifikowanych do...
Zdjęcie artykułu Uwaga! II nabór wniosków o przyznanie vouchera zatrudnieniowego

Uwaga! II nabór wniosków o przyznanie vouchera zatrudnieniowego

Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu informuje, iż 13.01.2025r. zostanie ogłoszony drugi nabór wniosków o przyznanie vouchera zatrudnieniowego ...
Zdjęcie artykułu Dodatkowy nabór wniosków o przyznanie Vouchera zatrudnieniowego

Dodatkowy nabór wniosków o przyznanie Vouchera zatrudnieniowego

  Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu informuje, iż dnia 14.03.2025r. został podpisany aneks do umowy o dofinansowanie projektu pn. Voucher zatrudnieniowy na wałeckim...
Zdjęcie artykułu Ostateczna Lista Rankingowa Pracodawców-Voucher zatrudnieniowy

Ostateczna Lista Rankingowa Pracodawców-Voucher zatrudnieniowy

​​​​​​   W związku z zakończeniem rozpatrywania wniosków o przyznanie vouchera zatrudnieniowego w ramach drugiego naboru w projekcie pn. Voucher zatrudnieniowy na...
Zdjęcie artykułu Wstępna Lista Rankingowa Pracodawców-Voucher zatrudnieniowy

Wstępna Lista Rankingowa Pracodawców-Voucher zatrudnieniowy

  Powiatowy Urząd Pracy w  Wałczu w załączeniu przedstawia Wstępną Listę Rankingową Pracodawców z terenu województwa zachodniopomorskiego zakwalifikowanych do...
Zdjęcie artykułu Uwaga! II nabór wniosków o przyznanie vouchera zatrudnieniowego

Uwaga! II nabór wniosków o przyznanie vouchera zatrudnieniowego

Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu informuje, iż 13.01.2025r. zostanie ogłoszony drugi nabór wniosków o przyznanie vouchera zatrudnieniowego ...

5,3%Stopa bezrobocia w Polsce  

Stan na koniec marca 2025 r.

wykres statystyki

  • 1.662,00 zł Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych
  • 1.994,40 zł Stypendium dla bezrobotnego w okresie odbywania szkolenia
  • 831,00 zł Dodatek aktywizacyjny
  • do 50.863,26 zł Środki dla bezrobotnego na podjęcie działalności gospodarczej
Artykuły prawne

Zobacz akty prawne dotyczące bezrobocia i promocji zatrudnienia

Zobacz

Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.

Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.

Zobacz

Mapa położenia urzędu

Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu
ul. Wojska Polskiego 41
78-600 Wałcz

Tel./Fax (067) 258 50-66/67/68/69






Dodatkowy numer telefonu 576 846 572, pod który prosimy wysłać sms ze swoim imieniem i nazwiskiem a pracownik Urzędu skontaktuje się Państwem  w tym samym dniu.

e-mail: sekretariat@walcz.pup.gov.pl

NIP 765-10-14-142
Regon 331057848