Punkt informacyjno-konsultacyjny
Punkt informacyjno-konsultacyjny dotyczący uchodźców z Ukrainy/Інформаційно-консультаційний пункт про біженців з України
Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu uruchamia punkt informacyjno-konsultacyjny skierowany do uchodźców z Ukrainy oraz do lokalnych pracodawców i przedsiębiorców. Повітове бюро праці у Валчі відкриває...
Aktualności
AUDYTOR WEWNĘTRZNY NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY W STAROSTWIE POWIATOWYM
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY W STAROSTWIE POWIATOWYM
UL. DĄBROWSKIEGO 17
78-600 WAŁCZ
Audytor Wewnętrzny
Liczba stanowisk: 1; wymiar etatu: 1/2
Miejsce wykonywania pracy: Wałcz ul. Dąbrowskiego 17
1) wykształcenie: wyższe,
2) staż pracy: co najmniej 3 lata,
3) obywatelstwo polskie,
4) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw
publicznych,
5) brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) nieposzlakowana opinia,
7) posiadanie zgodnie z art. 286 ust. 1 pkt 5 ustawy o finansach publicznych
następujących kwalifikacji do przeprowadzania audytu wewnętrznego:
a) jeden z certyfikatów: Certified Internal Auditor (CIA), Certified
Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information
Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants
(ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self
Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub
Chartered Financial Analyst (CFA), lub
b) złożony w latach 2003-2006, z wynikiem pozytywnym egzamin na
audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez
Ministra Finansów, lub
c) uprawnienia biegłego rewidenta, lub
d) dwuletnia praktyka w zakresie audytu wewnętrznego i legitymowanie
się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu
wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu
wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami,
do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub
prawnych.
2. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość regulacji prawnych z zakresu:
a) ustawy o samorządzie powiatowym,
b) ustawy o pracownikach samorządowych,
c) ustawy o finansach publicznych,
d) ustawy o rachunkowości,
e) ustawy kodeks postępowania administracyjnego,
f) ustawy prawo zamówień publicznych,
g) ustawy o ochronie danych osobowych,
h) rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 4 września 2015 r.
w sprawie audytu wewnętrznego oraz informacji o pracy i wynikach
tego audytu,
2) znajomość standardów audytu wewnętrznego dla jednostek sektora
finansów publicznych - Komunikat Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 12
grudnia 2016 r. (Dziennik Urzędowy Ministra Rozwoju i Finansów z dnia
16 grudnia 2016 r., poz. 28),
3) znajomość standardów kontroli zarządczej - Komunikat nr 23 Ministra
Finansów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie standardów kontroli
zarządczej dla sektora finansów publicznych (Dziennik Urzędowy Ministra
Finansów nr 15, poz. 84),
4) umiejętność: logicznego i analitycznego myślenia, selekcji informacji
i wyciągania wniosków, planowania i sprawnej organizacji pracy,
przeprowadzania analizy dokumentów i formułowania wniosków,
5) obiektywizm, odpowiedzialność, dyspozycyjność, komunikatywność,
zaangażowanie, systematyczność, wysoka kultura osobista, odporność na
stres,
6) biegła obsługa komputera.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) prowadzenie czynności audytowych zgodnie z zasadami ustawy
o finansach publicznych,
2) ustalanie i opracowywanie, w uzgodnieniu ze Starostą, zasad
funkcjonowania i procedur audytu wewnętrznego w Starostwie,
zgodnych z przepisami prawa i standardami audytu oraz ich aktualizacja,
3) opracowywanie w porozumieniu ze Starostą na podstawie analizy ryzyka
planu audytu w Starostwie,
4) sporządzanie rocznych sprawozdań z wykonania audytu za rok poprzedni,
5) przeprowadzanie, z upoważnienia Starosty, audytu wewnętrznego
w jednostkach organizacyjnych Powiatu i instytucjach kultury oraz innych
podmiotach realizujących zadania własne Powiatu,
6) dokonywanie oceny ryzyka i zatwierdzanie analizy obszarów ryzyka
przeprowadzanej przez pracowników dla potrzeb realizacji zadań
audytowych,
7) wykonywanie czynności doradczych oraz składanie wniosków mających
na celu usprawnianie funkcjonowania Starostwa,
8) wykonywanie czynności sprawdzających i monitorowanie wdrożenia
rekomendacji z audytu,
9) prowadzenie akt stałych i akt bieżących audytu wewnętrznego,
10) przeprowadzanie na polecenie Starosty innych zadań poza planem
audytów,
11) współdziałanie z audytorami zewnętrznymi w przypadku zlecenia
przeprowadzenia audytów zewnętrznych,
12) współdziałanie z koordynatorem kontroli zarządczej,
13) realizacja innych zadań wynikających z ustawy o finansach publicznych
należących do kompetencji audytora,
14) wspomaganie zespołu ds. zarządzania ryzykiem.
4. Warunki pracy na stanowisku:
1) stanowisko wyposażone w sprzęt komputerowy wraz ze skanerem
i drukarką laserową,
2) oprogramowanie: Windows 10 lub nowsze, pakiet MS Office oraz inne
niezbędne programy,
3) środki łączności: telefon stacjonarny, dostęp do sieci Internet.
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych.
W miesiącu listopadzie 2023 r. wskaźnik zatrudnienia osób
niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Wałczu, w rozumieniu
przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób
niepełnosprawnych, wyniósł powyżej 6%.
6. Wymagane dokumenty:
a. oświadczenie – klauzula o ochronie danych osobowych wg wzoru
dostępnego w Biuletynie Informacji Publicznej: Nabór
pracowników - informacje (zakładka: Ogłoszenia i komunikaty
→Nabór pracowników –informacje) oraz w Wydziale
Organizacyjno-Prawnym Starostwa Powiatowego w Wałczu,
b. list motywacyjny,
c. kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie
Biuletynu Informacji Publicznej: Nabór pracowników - informacje
(zakładka: Ogłoszenia i komunikaty → Nabór pracowników –
informacje) oraz w Wydziale Organizacyjno-Prawnym Starostwa
Powiatowego w Wałczu,
d. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
e. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
doświadczenie, umiejętności i uprawnienia (dyplomy,
zaświadczenia, certyfikaty, umowy o pracę lub zakresy czynności
na zajmowanych stanowiskach),
f. kopie świadectw pracy oraz zaświadczenie w przypadku
pozostawania w stosunku pracy,
g. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i
korzystaniu z pełni praw publicznych,
h. oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo
ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo
skarbowe,
i. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych
osobowych kandydata dla potrzeb rekrutacji zgodnie z
rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), ustawą z 10
maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz.
1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach
samorządowych (Dz. U. z 2022r., poz. 530); w oświadczeniu należy
wyszczególnić wszystkie dokumenty składane do naboru.
Dokumenty, o których mowa w pkt 1-4 i pkt 7-9, powinny być opatrzone
własnoręcznym podpisem.
Kopie dokumentów powinny być poświadczone przez kandydata klauzulą
„za zgodność z oryginałem" i własnoręcznym podpisem.
W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do
wglądu pracodawcy oryginałów dokumentów.
Oferty należy przesłać pocztą na adres:
Starostwo Powiatowe w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz
bądź złożyć w siedzibie Starostwa przy ul. Dąbrowskiego 17 w Punkcie Obsługi
Interesanta w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Audytor Wewnętrzny"
w terminie do dnia 19 grudnia 2023 r. (decyduje data faktycznego wpływu).
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Wałczu, po wyżej
określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej
Biuletynu Informacji Publicznej (bip.powiatwalecki.pl) oraz na tablicy
informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wałczu przy
ul. Dąbrowskiego 17.
Z kandydatem wyłonionym w drodze naboru może być zawarta umowa o pracę
w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych
(Dz. U. z 2022 r., poz. 530).
/-/ dr Bogdan Wankiewicz
https://bip.powiatwalecki.pl/pliki/powiatwalecki/pliki/Nab%C3%B3r%20audytor%20-%208%20grudnia%202023(1).pdf
Kontakt
- 67 258 50 66
- 67 258 50 67
- 67 258 50 68
- 67 258 50 69
- numerem telefonu komórkowego 576 846 572, pod który można też w przypadku zajętych pozostałych numerów zadzwonić lub wysłać sms ze swoim imieniem i nazwiskiem a pracownik Urzędu skontaktuje się z Państwem w tym samym dniu.
- Punkt Doradztwa dla Młodzieży pod numerem 791 690 575
Zatrudnienie Cudzoziemców
W dniu 27.06.2022 r. nastąpiła zmiana rozporządzenia w sprawie wysokości wpłat dokonywanych w związku ze złożeniem wniosku o wydanie zezwolenia na pracę lub zezwolenia na pracę sezonową oraz złożeniem oświadczenia o powierzeniu wykonywania pracy cudzoziemcowi.
Od dnia 12.07.2022 r. obowiązywać będą nowe wysokości wpłat tj. 100 zł.
Zezwolenie na pracę sezonową
Oświadczenie o powierzeniu wykonywania pracy cudzoziemcowi
Programy - Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu
Wniosek o wydanie zaświadczenia
WKU w Szczecinku
Strona WKU w Szczecinku dostępna jest po na naciśnięciu na logo MON.
Nagłówek
Dla bezrobotnych i poszukujących pracy
Nagłówek
Projekty skierowane do bezrobotnych i poszukujących pracy
Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu dysponuje środkami na organizację szkoleń indywidualnych w ramach projektu ...
Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu informuje o zmianie godzin otwarcia Punktu Doradztwa dla Młodzieży ...
Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu informuje o zamknięciu naboru wniosków o organizację stażu ...
Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu wznawia nabór wniosków na organizację stażu w projekcie pilotażowym pn. "Czas na Młodych" ...
Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu informuje o zmianie godzin otwarcia Punktu Doradztwa dla Młodzieży ...
Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu informuje o zamknięciu naboru wniosków o organizację stażu ...
Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu wznawia nabór wniosków na organizację stażu w projekcie pilotażowym pn. "Czas na Młodych" ...
Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu wstrzymuje nabór wniosków o organizację stażu i przyznanie subsydiów stażowych ...